IV trailer Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 haha had ik toch gelijk dat hij niet oplette >>> Door SummerBase: Het is niet nodig om hier te posten, dit kun je wel melden per PB. De eerst volgende die nu post is het persoon die de vraag moet stellen, niet iemand anders. <<< Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Bij welke missie moet je heel wild rijden en stunten ? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 in de missie: Accidents Will Happen Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Ja is goed , volgende voor jou Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Ja is goed , volgende voor jou sorry dat het zo lang duurde :$ welke voertuigen zie je voor het eerst in VCS? Reageren
WILL-I-AM Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Ja is goed , volgende voor jou sorry dat het zo lang duurde :$ welke voertuigen zie je voor het eerst in VCS? polaris v8 Reageren
Jorair Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Naar mijn weten de volgende voertuigen: Cholo Sabre Gang rancher polaris V8 domestobot (als hij tot de voertuigen wordt gerekend) ventoso streetfighter Air Ambulance Armadillo little willie Splitz-6 ATV jetski bovver ’64 Reageren
IV trailer Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) de eerste was dacht ik de barrack oil die zie je aan komen rijden op de legerbasis EDIT: ow je bedoelt natuurlijk welke voertuigen nieuw zijn Bewerkt: 1 juni 2007 door IV trailer Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Naar mijn weten de volgende voertuigen: Cholo Sabre Gang rancher polaris V8 domestobot (als hij tot de voertuigen wordt gerekend) ventoso streetfighter Air Ambulance Armadillo little willie Splitz-6 ATV jetski bovver '64 Bijna goed, mis er nog een paar Reageren
Jorair Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Reken je de auto's die een andere kleur hebben ook mee; zoals de Cuban hermes en de FBI washington? Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Cholo Sabre Gang rancher polaris V8 domestobot (als hij tot de voertuigen wordt gerekend) ventoso streetfighter Air Ambulance Armadillo little willie Splitz-6 ATV jetski bovver ’64 Biplane WinterGreen Zo dan ? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) Reken je de auto's die een andere kleur hebben ook mee; zoals de Cuban hermes en de FBI washington? ik bedoel welke auto's nog nooit in andere gta's hebben gezeten , hierbij tel ik de gang rancher en de cholo sabre mee en de FBI washington zit ook al in VC dus die telt niet mee EDIT @ Hierboven : GOED Bewerkt: 1 juni 2007 door ghost_rider Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Hoe heet het kind van Louise Cassidy-Williams ? Reageren
PIERRO P Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) Mary Beth Williams ik weet niet of dit de volledige naam is. Bewerkt: 1 juni 2007 door PIERRO P Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Mary Beth Williamsik weet niet of dit de volledige naam is. Ja het antwoord is goed ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.