Jump to content

VCS Quiz


Rinaldootje

Recommended Posts

Mag ik vragen in welke missie Mitch Baker dan wel voorkomt ? :)

Ik heb een poster van GTA VCS en daar staat hij wel op. Ook als is het geen opdrachtgever hij woont wel in VC.

Enzit dus eigelijk wel in GTA VCS :Y Ook al zie je hem niet....

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    108

  • Basssss

    89

  • Nissan

    85

  • vice infernusX

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zolang je het niet kan bewijzen, is het volgens mij zo niet. De biker op de poster van GTA VCS kan een gewoon lid van de gang zijn, en niet Mitch Baker. En dat is volgens mij ook logischer, omdat de gang in deze GTA een grote rol speelt. Wie weet wordt de Biker Gang in 1984 wel door een andere leider beheerd. En wie weet is Mitch nog niet eens een inwoner van Vice City. Daarom vindt ik dat mijn antwoord correct gerekend mag worden. Met alle respect voor het antwoord van GTA-fan2 natuurlijk. :) Maar zolang je het niet kan bewijzen, vindt ik dat ik het bij het juiste einde heb.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Zolang je het niet kan bewijzen, is het volgens mij zo niet. De biker op de poster van GTA VCS kan een gewoon lid van de gang zijn, en niet Mitch Baker. En dat is volgens mij ook logischer, omdat de gang in deze GTA een grote rol speelt. Wie weet wordt de Biker Gang in 1984 wel door een andere leider beheerd. En wie weet is Mitch nog niet eens een inwoner van Vice City. Daarom vindt ik dat mijn antwoord correct gerekend mag worden. Met alle respect voor het antwoord van GTA-fan2 natuurlijk. :) Maar zolang je het niet kan bewijzen, vindt ik dat is het bij het juiste einde heb.

Daar zit wel een punt in.. :{ Dat op die poster is zeker Mitch Bakker :Y Werd ook zelf een keer gezegt.

Maar omdat hij niet echt voorkomt in het spel vind ik dat je wel gelijk hebt. :bonk: Oke ga jij maar :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet moeilijk doen hoor, maar op Wiki staat het volgende: Sinds een paar dagen is de cover van GTA Vice City Stories bekend. Ondanks het feit dat er verder nog niets bekend is gemaakt over deze nieuwe GTA voor de PSP, kunnen we het een en ander afleiden van de afbeeldingen. Zo zien we een Biker, die overigens niet Mitch Baker is. (bedankt aan de persoon die deze tip gaf). Maar kom, laten we deze discussie achterwege laten. :)

Volgende vraag: Hoe blijken deze twee prostituees te heten ?

VCS_21.jpgVCS_22.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Volgende Vraag: Welke personages uit VCS helpen je in de missie Blitzkrieg Strikes Again om je Empire Buildings te verdedigen?

Phill cassidy,Umberto Robinha en Lance Vance

Dit is het juiste antwoord, de volgende vraag is voor jou. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...