Jump to content

VCS Quiz


Rinaldootje

Recommended Posts

De red balloons verspreid door heel Vice? :?

ja dat is helemaal goed. (hiervoor kon je geen wikigta gebruiken toch?)

Klopt ^_^ T was gewoon een gok, naja mijn volgende vraag is:

Welk voertuig heeft de naam van een bekende stad in Amerika?

Bewerkt: door Kinzorro
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    108

  • Basssss

    89

  • Nissan

    85

  • vice infernusX

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

De Phoenix :) Phoenix is een stad in Arizona: klik.

Of bedoel je de Washington ? Maar dit is echter geen stad zoals vele denken, maar een staat in het noord-westen van de V.S. in plaats van een stad aan de oostkust. Kijk maar: klik. De hoofdstad van de VS heet Washington D.C. (de toevoeging D.C. is echt nodig om te weten of je het over de hoofdstad of de staat hebt :puh: ). Washington D.C.. Dus als je de Washington bedoeld is dit eigelijk niet goed, want dan zou de auto 'Washington D.C.' moeten heten :puh:

Wazaaaah de kennis van da Marty :puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

De Phoenix :) Phoenix is een stad in Arizona: klik.

Of bedoel je de Washington ? Maar dit is echter geen stad zoals vele denken, maar een staat in het noord-westen van de V.S. in plaats van een stad aan de oostkust. Kijk maar: klik. De hoofdstad van de VS heet Washington D.C. (de toevoeging D.C. is echt nodig om te weten of je het over de hoofdstad of de staat hebt :puh: ). Washington D.C.. Dus als je de Washington bedoeld is dit eigelijk niet goed, want dan zou de auto 'Washington D.C.' moeten heten :puh:

Wazaaaah de kennis van da Marty :puh:

jah ti's washington wo-u ik voor je zeggen maar ik moest weg :(

Link to comment
Delen op andere websites

You're welcome ^_^

De vraag:

Kun je met een voertuig in een interieur rondrijden/vliegen/varen? (met een interieur bedoel ik een savehouse of een supermarkt en zulke dingen). Zo ja, in welk? (Als het al kan :puh: )

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

You're welcome ^_^

De vraag:

Kun je met een voertuig in een interieur rondrijden/vliegen/varen? (met een interieur bedoel ik een savehouse of een supermarkt en zulke dingen). Zo ja, in welk? (Als het al kan :puh: )

Heel gemakkelijk.. Loop een interieur binnen, ga er met 'Step True Wall' uit. Kaap een auto en ga er met 'Step True Wall' weer in. How easy is that? :)

Edit @ Hieronder: Dan moet hij de vraag anders formuleren..

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

You're welcome ^_^

De vraag:

Kun je met een voertuig in een interieur rondrijden/vliegen/varen? (met een interieur bedoel ik een savehouse of een supermarkt en zulke dingen). Zo ja, in welk? (Als het al kan :puh: )

Heel gemakkelijk.. Loop een interieur binnen, ga er met 'Step True Wall' uit. Kaap een auto en ga er met 'Step True Wall' weer in. How easy is that? :)

ergens heb ik het idee dat hij zonder cheat divice etc. bedoelt. dus hij bedoelt met een bug.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

ow ik weet het alweer welke het is. namelijk het stadion daar kan je met een fietsje doorheen fietsen in een missie.
dat kan ook in het winkelcentrum...

!!!

w8 is het het winkelcentrum??? :dans:

Ja dat is goed, maar met welk voertuig? (Niet moeilijk).

Link to comment
Delen op andere websites

ow ik weet het alweer welke het is. namelijk het stadion daar kan je met een fietsje doorheen fietsen in een missie.
dat kan ook in het winkelcentrum...

!!!

w8 is het het winkelcentrum??? :dans:

Ja dat is goed, maar met welk voertuig? (Niet moeilijk).

om even op te komen voor Dark-Zemy: het voertuig vermelden stond niet als onderdeel van je vraag. dus als iemand anders het voertuig meld, is de vraag voor Dark-Zemy. want die had het in eerste instantie al goed geraden.

Link to comment
Delen op andere websites

You're welcome ^_^

De vraag:

Kun je met een voertuig in een interieur rondrijden/vliegen/varen? (met een interieur bedoel ik een savehouse of een supermarkt en zulke dingen). Zo ja, in welk? (Als het al kan :puh: )

Stond wel in de vraag... En hij is ook voor Dark_Zemy, ik heb ook niet anders vermeld.

Link to comment
Delen op andere websites

You're welcome ^_^

De vraag:

Kun je met een voertuig in een interieur rondrijden/vliegen/varen? (met een interieur bedoel ik een savehouse of een supermarkt en zulke dingen). Zo ja, in welk? (Als het al kan :puh: )

Stond wel in de vraag... En hij is ook voor Dark_Zemy, ik heb ook niet anders vermeld.

je vraagt dus eerst of je met een voertuig in zoon intrieur kan rijden dus nog niet welk voertuig. en dan zeg je zo ja, in welk. maar dat zet je weer neer als in welk intrieur het kan. dus waar zet je dan welk voertuig :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...