Jump to content

VCS Quiz


Rinaldootje

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    108

  • Basssss

    89

  • Nissan

    85

  • vice infernusX

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

oke dan doe ik maar ook eens een gokje.

Mexico. Hij zecht op een begeven moment. dingen over pinata en dat soort dingen en pinata is erg bekend in mexico. (ik zij mexico en niet mexico city dat is een verschil weet je.)

Chili. op de radio zecht hij dat hij daar een tijdje heeft gezeten en ook nog iets met dat hij iets van leeraar is.

Vice city. Hij woont daar nu.

hij zecht er dus eentje op de radio. eentje geeft hij een hind over (pinata's)(mexico). en eentje daar woont hij nu in.

Als dit niet goed is dan komen we er nooit achter. ik heb gewoon een uur of anderhalf naar radio espantoso ziten te luisteren. en ik zecht je in het begin was het niet echt goede muziek nu stat het in het lijsje ben eraan gewend.

Bewerkt: door rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is jouw smaak zullen we maar zeggen ^_^

Afijn, het gaat de goede kant op.

Wat ik nu goed heb gehoord zijn:

-Vice City (logisch nadenken)

-Chili, El Salvador (de stad, heb ik maar even zelf aangevuld, de essentie was goed. Dit was de letterlijk luisteren vraag)

-De doordenk vraag is nog niet goed. Het heeft in ieder geval niets met pinatas te maken. Ik heb het goede antwoord wel al van iemand gehoord, vaak zelfs, maar bij deze aub zeggen hoe je daarop komt. Hij heeft het in ieder geval over bepaalde mensen die in die stad wonen, en die iets met hem hebben uitgehaald...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
vice city.daar zit hij nu

chili,el salvador.hij was daar eerst een acteur dat hoor je hem zeggen

devels cay of zoiets.doorgedacht duivels.

Ok nou, de steden zijn:

Vice City

El Salvador, Chili

Liberty City

De eerste en tweede zijn makkelijk, maar wat heeft Liberty City nou met 'duivels' te maken? Oftewel, leg uit wat deze 'duivels' zijn, en ook wat ze hebben gedaan zodat hij nu daar weg is...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...