PIERRO P Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2007 als je alle beloningen van de missies van Martinez en Phil optelt. Hoe veel geld heb je dan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2007 900$ ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2007 900$ ? Ja das goed. Voor jouw de volgende Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Welk voertuig kun je alleen in een missie besturen en niet in de game zelf ? Hieronder = GOED Bewerkt: 3 juni 2007 door Only GrandTheftAuto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Een domestobot Hij is maar 1 meter hoog en zegt 10 zinnen. Het is de vriend die je altijd wou. Bewerkt: 3 juni 2007 door PIERRO P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 Welk voertuig kun je alleen in een missie besturen en niet in de game zelf ? Hieronder = GOED Sorry voor de late reactie. Oke hier is mijn vraag. Noem 3 verschillen tussen de Benson uit Vice City en de Benson uit San Andreas (verschilen in kleuren tellen niet mee) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 Je bedoelt Vice City Stories...? - In Vice City Stories staan er andere merken op. - De nummerplaat is in Vice City Stories breder. - De spiegels staan anders in San Andreas (?) Meer weet ik niet echt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 Ja ik bedoel de VCS versie De andere merken reken ik goed. de nummerplaat reken ik niet goed. Van die spiegels weet ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 als aanvulling andere velgen v.d.wielen en die andere is denk ik andere sitting/stoelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 De andere velgen klopt. andere stoelen niet. Degene die als eerste 3 verschillen post krijgt de volgende vraag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) Andere velgen aan de wielen Andere merken De motorkap is langer, en minder hoog in VCS (?) Bewerkt: 7 juni 2007 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 Met die motorkap zit je in de buurt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2007 ik dacht eerst van niet maar vooruit dan de bumper verschilt in helling \ | Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2007 de voorstuk waar de gril is die is schuin de velgen zijn anders en andere de kleure bij vcs zie je 2 kleuren bij san anderas heb je hem maar in 1 kleur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2007 Ik had al gezegt dat ik verschilende kleuren niet goed reken. En de grill is precies hetzelfde als in SA. Hint: Het heeft iets te maken met de motor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.