Suburban Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2007 Aunt Enid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2007 Goed!volgende voor jou! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Suburban Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2007 In de missie Light my Pire, rijd lance aan het begin weg met een motor, welke motor was dat ? ( volledige naam ) maar ik ga zo op vakantie, dus als hij goed is volgens een van jullie kunnen jullie gewoon verder gaan dus hoef geen pb te sturen succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2007 Dat was volgens mij de Biker Angel.... Ik weet het niet zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 Dat was volgens mij de Biker Angel.... Ik weet het niet zeker Omdat Suburban op vakantie is heb ik het zelf even nageheckt op een filmpje... En het is goed! Het antwoord was dus 'Biker Angel' Dus nu stel ik mijn vraag! Hoeveel straatraces zijn er van de Sunshine Auto's? Ik hoor het wel van jullie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikkeman Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 dat zijn er volgens mij vijf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 dat zijn er volgens mij vijf Dat is correct jij bent! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikkeman Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 wat stond er voor dier in de voortuin bij de eerste missie van phill cassidy? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 wat stond er voor dier in de voortuin bij de eerste missie van phill cassidy? Een flamingo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikkeman Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 ja dat is goed jij ben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 Welke personages uit GTA VCS komen voor in GTA VC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 Mijn antwoord: Victor Vance Lance Vance Gonzales Ricardo Diaz Umberto Robina Alberto Robina Phil Cassidy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 victor vance lance vance gonzalez ricardo diaz alberto robina umberto robina phill cassidy mitch baker(die was svennie vergeten) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2007 victor vancelance vance gonzalez ricardo diaz alberto robina umberto robina phill cassidy mitch baker(die was svennie vergeten) Ja je hebt gelijk Jij bent! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 Mag ik vragen in welke missie Mitch Baker dan wel voorkomt ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.