Scarface92 Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 Mag ik vragen in welke missie Mitch Baker dan wel voorkomt ? Ik heb een poster van GTA VCS en daar staat hij wel op. Ook als is het geen opdrachtgever hij woont wel in VC. Enzit dus eigelijk wel in GTA VCS Ook al zie je hem niet.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) Zolang je het niet kan bewijzen, is het volgens mij zo niet. De biker op de poster van GTA VCS kan een gewoon lid van de gang zijn, en niet Mitch Baker. En dat is volgens mij ook logischer, omdat de gang in deze GTA een grote rol speelt. Wie weet wordt de Biker Gang in 1984 wel door een andere leider beheerd. En wie weet is Mitch nog niet eens een inwoner van Vice City. Daarom vindt ik dat mijn antwoord correct gerekend mag worden. Met alle respect voor het antwoord van GTA-fan2 natuurlijk. Maar zolang je het niet kan bewijzen, vindt ik dat ik het bij het juiste einde heb. Bewerkt: 21 augustus 2007 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 Zolang je het niet kan bewijzen, is het volgens mij zo niet. De biker op de poster van GTA VCS kan een gewoon lid van de gang zijn, en niet Mitch Baker. En dat is volgens mij ook logischer, omdat de gang in deze GTA een grote rol speelt. Wie weet wordt de Biker Gang in 1984 wel door een andere leider beheerd. En wie weet is Mitch nog niet eens een inwoner van Vice City. Daarom vindt ik dat mijn antwoord correct gerekend mag worden. Met alle respect voor het antwoord van GTA-fan2 natuurlijk. Maar zolang je het niet kan bewijzen, vindt ik dat is het bij het juiste einde heb. Daar zit wel een punt in.. Dat op die poster is zeker Mitch Bakker Werd ook zelf een keer gezegt. Maar omdat hij niet echt voorkomt in het spel vind ik dat je wel gelijk hebt. Oke ga jij maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 Ik wil niet moeilijk doen hoor, maar op Wiki staat het volgende: Sinds een paar dagen is de cover van GTA Vice City Stories bekend. Ondanks het feit dat er verder nog niets bekend is gemaakt over deze nieuwe GTA voor de PSP, kunnen we het een en ander afleiden van de afbeeldingen. Zo zien we een Biker, die overigens niet Mitch Baker is. (bedankt aan de persoon die deze tip gaf). Maar kom, laten we deze discussie achterwege laten. Volgende vraag: Hoe blijken deze twee prostituees te heten ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 Als het goed is heten ze Mystique en Destiny. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 Meer dan goed, de volgende vraag is voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 Volgende Vraag: Welke personages uit VCS helpen je in de missie Blitzkrieg Strikes Again om je Empire Buildings te verdedigen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 Volgende Vraag: Welke personages uit VCS helpen je in de missie Blitzkrieg Strikes Again om je Empire Buildings te verdedigen? Phill cassidy,Umberto Robinha en Lance Vance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 Volgende Vraag: Welke personages uit VCS helpen je in de missie Blitzkrieg Strikes Again om je Empire Buildings te verdedigen? Phill cassidy,Umberto Robinha en Lance Vance Dit is het juiste antwoord, de volgende vraag is voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 Hier komt een makkelijke vraag.. Welke auto heeft Lance Vance? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 Een mooie witte Infernus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 Een mooie witte Infernus. Helemaal goed! jij bent! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 Wie zend zijn mannen in de missie So Long Schlong op Reni af ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 Armando ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 Fout! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.