Scarface92 Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 Wie zend zijn mannen in de missie So Long Schlong op Reni af ? Dat moet Diego mendez zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) Inderdaad, één van de vele mannen waarmee Reni een relatie probeerde te krijgen. Volgende vraag is voor jou! Bewerkt: 21 augustus 2007 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2007 Bij welke safehouse kun je de Splitz-6 ATV kopen? En voor hoeveel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2007 Bij: The Compound voor $4500 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2007 Bij: The Compound voor $4500 Helemaal goed jij bent! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2007 Wat is de Spaanse naam van de missie: Havana good time?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 Wat is de Spaanse naam van de missie: Havana good time?? Dat is 'Havana buenos tiempos' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 het is toch Havana buenos tiempo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 het is toch Havana buenos tiempo Dat is denk ik zoiezo fout, want 'buenos' en 'tiempo' congrueren niet met elkaar. Het is of 'bueno tiempo' (wat volgens my niet bestaat maar wat wel congrueert) of 'buenos tiempos'. Gratis Spaanse les Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 Nou PIERRO P wie heeft het juist? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Neosyp heeft het goed Het antwoord was Havana Buenos Tiempos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2007 Nou dan nog een hele moeilijke vraag (ik kan namelijk niet hele moeilijken doen, aangezien ik het spel maar precies tot tweede eiland heb uitgespeeld, bij mijn neef): Wat is de Spaanse naam van de missio 'White Lies'? (om maar in de spaanse stemming te blijven)... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2007 Blanco ingles? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2007 Ik heb geen idee, maar is het misschien 'Mentiras Del Blanco'? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) Mentiras piadosas @GrandTheftTwan0: Je zegt letterlijk Witte Engels. @Tunix: Jij zegt Leugens van de Witte. Bewerkt: 25 augustus 2007 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.