JasonStatham Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2007 Mag ik vragen in welke missie Mitch Baker dan wel voorkomt ? dat weet ik ook niet. op wikiGTA staat dat hij ook in GTA VCS voor komt. maar ik mag de volgende vraag stellen. en dat is.-wie is de jongste personage uit GTA VCS- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Mag ik vragen in welke missie Mitch Baker dan wel voorkomt ? dat weet ik ook niet. op wikiGTA staat dat hij ook in GTA VCS voor komt. maar ik mag de volgende vraag stellen. en dat is.-wie is de jongste personage uit GTA VCS- Dat is het lieve babytje Mary-Beth Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 maar GTA-FAN2 , jij hebt niet eens antwoord gegeven op de laatste vraag $NeoSyp$ had de laatste vraag gesteld namelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 maar GTA-FAN2 , jij hebt niet eens antwoord gegeven op de laatste vraag $NeoSyp$ had de laatste vraag gesteld namelijk je ziet tgg een pagina of 2 trg dat ik een antwoord had gegeven op een vraag en dat ik toen de volgende mogt stelle en toen ging iemand anders opeens een vraag stellen . ik was aan de beurt!! grandthefttwano had het goed. hij mag de volgende vraag tsellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Wat krijg je voor beloning na de missie 'The Last Stand'? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Suburban Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 het winner outfit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Goed ,jij bent! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Ik wil niet storen maar GTA-fan2 mocht inderdaad niet.. Eerst werd jouw antwoord goedgerekent omdat op WikiGTA fout stond vermeld dat Mitch Baker wel in VCS voor kwam. Maar dat bleek uiteindelijk toch niet het geval en daarom ben jij helemaal niet. Svenie mocht de volgende vraag en toen zijn we aanbeland bij deze vraag: Wat is de Spaanse naam van de missio 'White Lies'? (om maar in de spaanse stemming te blijven)... Wat jullie verder doen is niet echt mijn zaak maar jij was dus eigenlijk helemaal niet, GTA-fan2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Suburban Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 Noem 1 missie, waarin je niet dood kan gaan, door vijanden of stommiteiten ( er is er wel 1 !!! voor dat je zegt die is er niet ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2007 (bewerkt) Sorry, niet goed gekeken, zijn al pAAGINA VERDER. Ik zal noig even nadenlken. Bewerkt: 27 augustus 2007 door $NeoSyp$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marioleo69 Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2007 Noem 1 missie, waarin je niet dood kan gaan, door vijanden of stommiteiten ( er is er wel 1 !!! voor dat je zegt die is er niet ) Dat is de missie Farewell To Arms, van Gonzales Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) ken je dat? dat je komt kijken voor een goede vraag hier, en dat er dan nog een goed beantwoorde openstaat zoals nu dus Bewerkt: 28 augustus 2007 door IV trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Suburban Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) Nice job Marioleo69, jij bent aan de beurt @IV Trailer, ja ik kan niet overal tegelijk zijn maar goed nu kunnen we door Bewerkt: 28 augustus 2007 door Suburban Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marioleo69 Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2007 Wat mag de vrouw van Gonzales niet over hem te weten komen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2007 Wat mag de vrouw van Gonzales niet over hem te weten komen? dat hij aan het handelen is in drugs en wapens??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.