IV trailer Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2007 wie is hem vick of gonzales? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2007 wie is hem vick of gonzales? En wie bedoel jij met hem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2007 Wat mag de vrouw van Gonzales niet over hem te weten komen? dat is "hem" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2007 Wat mag de vrouw van Gonzales niet over hem te weten komen? dat is "hem" met HEM bedoelt zij of hij gewoon Gonzales Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2007 (bewerkt) Wat mag de vrouw van Gonzales niet over hem te weten komen? dat is "hem" met HEM bedoelt zij of hij gewoon Gonzales dat zou wel logisch zijn ja. ach ja laat ik daar dan maar vanuit gaan. dan moet ik eerst maar eens even zien uit te zoeken wie ook al weer zijn vrouw was. @hieronder: oke dat is goed maar het antwoord van de vraag is me nog niet helemaal duidelijk Bewerkt: 4 september 2007 door IV trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marioleo69 Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2007 (bewerkt) Hem is Gonzales. Bewerkt: 4 september 2007 door Marioleo69 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2007 Hem is Gonzales. weet je zeker dat je gonzales bedoelt uit vcs. want ik kan echt nergens vinden dat hij een vrouw heeft. of mischien dat die vrouw nooit echt in het spel is voorgekomen maar dat ie dat er gewoon wat over zei. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2007 Ik vind het best okeej als iemand IV trailer uitlegt wie gonzales en z'n vrouw zijn. maar wanneer word er weer een vraag gesteld ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marioleo69 Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2007 Kijk op Wikigta bij de missie Home's on the Range. Daar vind je het antwoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kinzorro Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2007 (bewerkt) Jaah, wiens beurt is het dan? :S Bewerkt: 6 september 2007 door Kinzorro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2007 (bewerkt) Jaah, wiens beurt is het dan? :S de mijne want ik zeg nu het goede antwoord namelijk: zijn vrouw mag niet weten dat hij golft ps niet echt bepaalt een makkelijke vraag he nu nog wachten op de bevestiging Bewerkt: 6 september 2007 door IV trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marioleo69 Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2007 (bewerkt) Jaah, wiens beurt is het dan? :S de mijne want ik zeg nu het goede antwoord namelijk: zijn vrouw mag niet weten dat hij golft ps niet echt bepaalt een makkelijke vraag he nu nog wachten op de bevestiging IV trailer helemaal goed. Jij bent! (en zo moeilijk was hij toch niet?) Bewerkt: 6 september 2007 door Marioleo69 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2007 Jaah, wiens beurt is het dan? :S de mijne want ik zeg nu het goede antwoord namelijk: zijn vrouw mag niet weten dat hij golft ps niet echt bepaalt een makkelijke vraag he nu nog wachten op de bevestiging IV trailer helemaal goed. Jij bent! (en zo moeilijk was hij toch niet?) hij was eigenlijk wel moeilijk hoor(totdat je die hind gaf natuurlijk). maargoed hier is de vraag wat heeft een ronde rode buitenkant? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kinzorro Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2007 De red balloons verspreid door heel Vice? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2007 De red balloons verspreid door heel Vice? ja dat is helemaal goed. (hiervoor kon je geen wikigta gebruiken toch?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.