pasgal Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2007 Wat is de code van Domo Arigato Domestoboto en waarom perse deze code ? Wat is een "Domo Arigato Domestoboto"? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2007 Wat is de code van Domo Arigato Domestoboto en waarom perse deze code ? Wat is een "Domo Arigato Domestoboto"? Als je dat nog niet weet dan hoor je hier echt niet thuis... Dat is een robot die je moet besturen in GTA VCS. De code is trouwens 8423, en dit betekent VICE in GSM-taal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Suburban Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2007 Wat is de code van Domo Arigato Domestoboto en waarom perse deze code ? Wat is een "Domo Arigato Domestoboto"? Als je dat nog niet weet dan hoor je hier echt niet thuis... Dat is een robot die je moet besturen in GTA VCS. De code is trouwens 8423, en dit betekent VICE in GSM-taal? helemaal goed hannes, you're next Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2007 Oké, even denken... Ik geef hier een paar tips van een missie, jij moet me simpelweg zeggen van welke missie dit komt. Probeer een volle health en een volle body armor op zak te hebben. Probeer in ieder geval vóór 13:00 uur bij het stadion gearriveerd te zijn, zo heb je nog extra veel tijd over. Neem de BMX in het stadion, hiermee kun je snel naar alle locaties fietsen. Druk snel achter elkaar op de -toets om te sprinten op de fiets. Maak gebruik van de radar om te zien waar je tegenstanders zich bevinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2007 Uit mijn hoofd: Kill Phill Part 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2007 Uit mijn hoofd: Kill Phill Part 2 ********** ******** ****** **********olgende voor jou! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2007 Ik maak er geen kunstwerk van, maar een echte ********** ******** ****** **********raag Wat is er anders aan de map in de missie Turismo dan de normale map? (niet zoiets als 'dat vakje is groen', maar verschillen die je zou zien als het echt was). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2007 er staat een soort van hantekening op? (lijkt mij het logischte antwoord) en anders er is een stuk vanaf geknipt of de wegen zijn ingekleurt. P.S. PB me als ik niet reageer bij goed antwoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2007 Nee dat is niet goed. Ik bedoel verschillen die je ingame zou zien als ze er waren. Als bijvoorbeeld een landingsbaan is doorgetrokken, of ergens een weg loopt die er niet is. Zulke dingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2007 Op die plattegrond zie je tog wel de militaire basis. Alleen is deze in het echt nergens te vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2007 Pardon? De militaire basis kom je juist in het begin van het spel Dat is de eerste plek waar je komt, en dan zeg jij dat ie nergens te vinden is? Sorry fout... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2007 Pardon? De militaire basis kom je juist in het begin van het spel Dat is de eerste plek waar je komt, en dan zeg jij dat ie nergens te vinden is? Sorry fout... ik denk dat hij daarmee bedoelt dat vroeger in vice city het orginele plan was dat er een hele grote luchtmachtbasis zou komen wat toen niet was doorgegaan. en in san andreas hadden ze een easter met oude kaarten in de afvalbak. vandaar denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2007 Dat weggetje van Shunsine Cars naar het vliegveld mist, en het stukje van de Time Trials missen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2007 Pardon? De militaire basis kom je juist in het begin van het spel Dat is de eerste plek waar je komt, en dan zeg jij dat ie nergens te vinden is? Sorry fout... Sorry ik bedoel de militairen luchtmacht basis in Vice City. Haal deze soms door elkaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2007 Maar dat is volgens mij ook niet goed Toch even controleren... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.