Dark_Zemy Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 EVEN kijken? tjongejongejonge ik stuur zo wel een pb hoor. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Is er al antwoord op het PB? Zo niet stel ik zometeen wel een vraag (of als darkzemy niet antwoordt vandaag) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Ik vroeg me al af... Welke PB... Nou ja, in ieder geval ben ik het antwoord vergeten. $NeopSyp$ Doe jij maar de volgende. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Ok hier komt het. Noem 3 plaatsen waar Hector Hernandez ooit heeft gewoond. TIP: Voor de eerste moet je logisch nadenken, de tweede kun je letterlijk horen. Voor de derde zul je wat beter moeten luisteren, en vervolgens wat door moeten denken (hij vertelt namelijk niet de plaats maar iets of iemand die daar ook woont/wonen.) Je moet bij elk antwoord wel vermelden hoe je daar op komt. Bewerkt: 27 maart 2008 door $NeoSyp$ Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Eventjes een kleine bump, anders komt er na 2 maanden nog geen antwoord ... Reageren
Forumrunner Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 wie is hector hernandez? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 wie is hector hernandez? Die (hoe zal ik het zeggen) DJ van Radio Espantoso. Reageren
Miek Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ok hier komt het.Noem 3 plaatsen waar Hector Hernandez ooit heeft gewoond. TIP: Voor de eerste moet je logisch nadenken, de tweede kun je letterlijk horen. Voor de derde zul je wat beter moeten luisteren, en vervolgens wat door moeten denken (hij vertelt namelijk niet de plaats maar iets of iemand die daar ook woont/wonen.) Je moet bij elk antwoord wel vermelden hoe je daar op komt. Das wel een moeilijke vraag. Daarom zijn er ook geen antwoord Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Kom op... luister naat dat radiostation, en je weet het zo. En eentje is gewoon logisch nadenken. Reageren
Robin B Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 madrid ,mexico city,barcelona alle spaanse steden die maar kan opnoemen of zijn het steden in gta??? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 2 GTA steden en 1 echt stad... Reageren
Big Playahh Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) 2 GTA steden en 1 echt stad... mexico city liberty city uummm....las venturas? Bewerkt: 7 april 2008 door Big Playahh Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Eentje hierboven is goed. Nummer 2 is trouwens echt een weggevertje, denk gewoon logisch na , NeoSyp Reageren
Big Playahh Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Eentje hierboven is goed. Nummer 2 is trouwens echt een weggevertje, denk gewoon logisch na , NeoSyp in plaats van mijn las venturas vice city? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.