$NeoSyp$ Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Uiteraard, dat spreekt voor zich. Je hebt er nu dus 2 goed, echter, je weet niet welke 2 ( ) Afijn, ik keur antwoorden nu enklen nog goed volgens de originele vraag, dus 3 steden+ waarom je dat denkt/waar je dat hoort. Reageren
cj101 Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 liberty city vice city los santos Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Helaas ik kan niets zeggen, uitleg verplicht Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Uitleg verplicht Dit wijkt wel wat af van je eerste vraag...Los Santos: via de radio... Mexico City: via de radio... Vice City: via de radio... Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Nee hoor, dit wijkt voor zover ik weet niet van mijn vraag af. Daarin vroeg ik immers ook hoe je eraan kwam (dus de uitleg). Overigens klopt geen van de antwoorden, aangezien 'via de radio' te algemeen is... Reageren
cj101 Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 waarom stel je geen andere vraag want zo komt er nooit een goed antwoord en duurt het eeuwig Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ok hier komt het.Noem 3 plaatsen waar Hector Hernandez ooit heeft gewoond. TIP: Voor de eerste moet je logisch nadenken, de tweede kun je letterlijk horen. Voor de derde zul je wat beter moeten luisteren, en vervolgens wat door moeten denken (hij vertelt namelijk niet de plaats maar iets of iemand die daar ook woont/wonen.) Je moet bij elk antwoord wel vermelden hoe je daar op komt. Jonge, kan de vraag nog makkelijker Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Nou, kom op, geef jij het antwoord dan aub Reageren
ASPHALT Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) Het moet in het spel te vinden zijn he? Daar valt logisch denken niet onder. Uit een bekende stad zou heel misschien nog kunnen, maar verdere dingen moet toch echt in het spel zelf zitten. Dus niet aan een accent ofzo. Bewerkt: 19 april 2008 door ASPHALT Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Nou, kom op, geef jij het antwoord dan aub Was sarcastisch.. Die vraag is gwn te moeilijk. Niemand gaat nu oppeens GTA VCS in ze psp doen en een uur lang naar Espantosso luisteren om de antwoorden te horen.. nergens op internet is ook informatie te vinden over die gast... Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Vooruit, dan zal ik hier 1/3 deel van de vraag bekend maken... Het logisch nadenken deel. Het hele spel speelt zich af in Vice City, en ook elk radiostation (met uitzondering van V-Rock) bevindt zich in Vice City (ook Espantoso, dit kom je te weten doordat hij zegt dat hij uitzicht op een of andere baai heeft). Hij woont nu dus gewoon in Vice City, logisch natuurlijk. Ik zoek nu dus nog de doordenker (waar ik misschien nog wel een hint over geef) en de letterlijk luisteren vraag. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Moeten we alsnog luisteren dus Naja dan zeg ik ff denke xD - Vice City - Los Santos - Mexico Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Waarom denkt iedereen toch, dat het Los Santos en Mexico (City) is? Die zijn allebei fout in ieder geval. En vergeet aub geen uitleg heh Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) Waarom denkt iedereen toch, dat het Los Santos en Mexico (City) is? Die zijn allebei fout in ieder geval. En vergeet aub geen uitleg heh Met vriendelijke groeten, NeoSyp Nou omdat er een politieagent in SA zit die Jimmy Hernandez heet en die in Los Santos woont en uit mexico komt, dus ik d8, miss zijn het families XD Tjah, ik moest toch verder doordenken - Vice city - Liberty City - London Bewerkt: 19 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Tja, ik zou toch maar eventjes goed luisteren, want je hebt er hier maar eentje goed... die toch ook weer fout is aangezien er geen uitleg bij staat (dus ik zeg ook niet welke ) PS: Stuur je volgende 'gok' maar via pb of edit je vorige post, aangezien we allebei allang over de 3 posts per dag heen zijn. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.