Jump to content

VCS Quiz

Recommended Posts

Geplaatst:

Uiteraard, dat spreekt voor zich. Je hebt er nu dus 2 goed, echter, je weet niet welke 2 ( :7 ) Afijn, ik keur antwoorden nu enklen nog goed volgens de originele vraag, dus 3 steden+ waarom je dat denkt/waar je dat hoort.

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Rinaldootje

108

• Basssss

89

• Nissan

85

• vice infernusX

52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Uitleg verplicht :N
Dit wijkt wel wat af van je eerste vraag...

Los Santos: via de radio...

Mexico City: via de radio...

Vice City: via de radio...

:puh:

Geplaatst:

Nee hoor, dit wijkt voor zover ik weet niet van mijn vraag af. Daarin vroeg ik immers ook hoe je eraan kwam (dus de uitleg). Overigens klopt geen van de antwoorden, aangezien 'via de radio' te algemeen is...

Geplaatst:
Ok hier komt het.

Noem 3 plaatsen waar Hector Hernandez ooit heeft gewoond.

TIP: Voor de eerste moet je logisch nadenken, de tweede kun je letterlijk horen. Voor de derde zul je wat beter moeten luisteren, en vervolgens wat door moeten denken (hij vertelt namelijk niet de plaats maar iets of iemand die daar ook woont/wonen.) Je moet bij elk antwoord wel vermelden hoe je daar op komt.

Jonge, kan de vraag nog makkelijker :7

Geplaatst: (bewerkt)

Het moet in het spel te vinden zijn he? Daar valt logisch denken niet onder. Uit een bekende stad zou heel misschien nog kunnen, maar verdere dingen moet toch echt in het spel zelf zitten. Dus niet aan een accent ofzo.

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:
Nou, kom op, geef jij het antwoord dan aub :tu:

Was sarcastisch..

Die vraag is gwn te moeilijk. Niemand gaat nu oppeens GTA VCS in ze psp doen en een uur lang naar Espantosso luisteren om de antwoorden te horen..

nergens op internet is ook informatie te vinden over die gast... :puh:

Geplaatst:

Vooruit, dan zal ik hier 1/3 deel van de vraag bekend maken...

Het logisch nadenken deel.

Het hele spel speelt zich af in Vice City, en ook elk radiostation (met uitzondering van V-Rock) bevindt zich in Vice City (ook Espantoso, dit kom je te weten doordat hij zegt dat hij uitzicht op een of andere baai heeft).

Hij woont nu dus gewoon in Vice City, logisch natuurlijk.

Ik zoek nu dus nog de doordenker (waar ik misschien nog wel een hint over geef) en de letterlijk luisteren vraag.

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst:

Waarom denkt iedereen toch, dat het Los Santos en Mexico (City) is? Die zijn allebei fout in ieder geval. En vergeet aub geen uitleg heh ;)

NeoSyp

Geplaatst: (bewerkt)
Waarom denkt iedereen toch, dat het Los Santos en Mexico (City) is? Die zijn allebei fout in ieder geval. En vergeet aub geen uitleg heh ;)

NeoSyp

Nou omdat er een politieagent in SA zit die Jimmy Hernandez heet en die in Los Santos woont en uit mexico komt, dus ik d8, miss zijn het families XD Tjah, ik moest toch verder doordenken :7

- Vice city

- Liberty City

- London

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Tja, ik zou toch maar eventjes goed luisteren, want je hebt er hier maar eentje goed... die toch ook weer fout is aangezien er geen uitleg bij staat :7 (dus ik zeg ook niet welke :puh: )

PS: Stuur je volgende 'gok' maar via pb of edit je vorige post, aangezien we allebei allang over de 3 posts per dag heen zijn.

NeoSyp

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...