Kai-ShockWave Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) Naja laat dan maar, ik denk dat we over 5 jaar nog met deze vraag bezig zijn.. [ Sorry voor de meerse post op 1 dag :$ ] Bewerkt: 19 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren
cj101 Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Stel gewoon een makkelijkere vraag want we zijn al heel lang bezig. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Los SantosMexico Vice city (1 goed) Bewerkt: 18 mei 2008 door $NeoSyp$ Reageren
Miek Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Vice city Las Venturas Mexico City Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) 1 goed... VVV-1 Goed...-VVV Bewerkt: 28 mei 2008 door $NeoSyp$ Reageren
cheetha Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 spanje san andreas vice city de 1e dacht ik door radio espranto Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) oke dan doe ik maar ook eens een gokje. Mexico. Hij zecht op een begeven moment. dingen over pinata en dat soort dingen en pinata is erg bekend in mexico. (ik zij mexico en niet mexico city dat is een verschil weet je.) Chili. op de radio zecht hij dat hij daar een tijdje heeft gezeten en ook nog iets met dat hij iets van leeraar is. Vice city. Hij woont daar nu. hij zecht er dus eentje op de radio. eentje geeft hij een hind over (pinata's)(mexico). en eentje daar woont hij nu in. Als dit niet goed is dan komen we er nooit achter. ik heb gewoon een uur of anderhalf naar radio espantoso ziten te luisteren. en ik zecht je in het begin was het niet echt goede muziek nu stat het in het lijsje ben eraan gewend. Bewerkt: 6 juni 2008 door rinaldootje Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Dat is jouw smaak zullen we maar zeggen Afijn, het gaat de goede kant op. Wat ik nu goed heb gehoord zijn: -Vice City (logisch nadenken) -Chili, El Salvador (de stad, heb ik maar even zelf aangevuld, de essentie was goed. Dit was de letterlijk luisteren vraag) -De doordenk vraag is nog niet goed. Het heeft in ieder geval niets met pinatas te maken. Ik heb het goede antwoord wel al van iemand gehoord, vaak zelfs, maar bij deze aub zeggen hoe je daarop komt. Hij heeft het in ieder geval over bepaalde mensen die in die stad wonen, en die iets met hem hebben uitgehaald... Reageren
Miek Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Voor 30 juni moet hij opgelost worden,binnen een jaar zitten we er nog aan.Neo-syp,je bent een expert.. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Vooruit, laatste tip... Het heeft iets met 'duivels' te maken Reageren
cj101 Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 vice city.daar zit hij nu chili,el salvador.hij was daar eerst een acteur dat hoor je hem zeggen devels cay of zoiets.doorgedacht duivels. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 vice city.daar zit hij nuchili,el salvador.hij was daar eerst een acteur dat hoor je hem zeggen devels cay of zoiets.doorgedacht duivels. Ok nou, de steden zijn: Vice City El Salvador, Chili Liberty City De eerste en tweede zijn makkelijk, maar wat heeft Liberty City nou met 'duivels' te maken? Oftewel, leg uit wat deze 'duivels' zijn, en ook wat ze hebben gedaan zodat hij nu daar weg is... Reageren
Miek Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 De duivels zijn mafia die hem hebben weggejaagd. Reageren
cj101 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 ik denk door de diablos,volgens mij betekent dat duivels en dat zij hem hebben weggejaagt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.