VforV Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 ze rijden in pick ups??? CORRECT! Volgende is voor jou, 'chopperboy'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chopperboy Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Wat is Jeremy's beroep? Bewerkt: 29 oktober 2006 door chopperboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chopperboy Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 aloooooooooooo????? iemand hier? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 WHO is jeremy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chopperboy Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) The Name's Robard, Jeremy Robard Bewerkt: 30 oktober 2006 door chopperboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 auteur/psycholoog/psychiater? Bij een naam als '"Think Your Way To Success" program' lijkt me dat er wel een boek bijkomt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chopperboy Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 auteur/psycholoog/psychiater?Bij een naam als '"Think Your Way To Success" program' lijkt me dat er wel een boek bijkomt. ehh, dat klopt niet helemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 :$ Dat was uit Vice City ^^ Hij is: - Ondernemer (entrepeneur) - Baas van de import/export (dunkt me dat dat hetzelfde is als in vele voorgaande GTA's) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kneef Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 hij is een van de leidende ondernemers in vice city stories kneef Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chopperboy Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 VOLGENDE VRAAG!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 Wie is er eigenlijk aan de beurt ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chopperboy Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) kneef, hij gaf het goede andwoord :klap: Bewerkt: 30 oktober 2006 door chopperboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) kneef, hij gaf het goede andwoord :klap: In dat geval mag ik dan weten wat er fout is aan mijn 2e antwoord, die 3 minuten voor die van Kneef verscheen? Edit: Ugh, laat ook maar... Bewerkt: 31 oktober 2006 door Preddy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kneef Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 okeej hier komt ie....: Wie is Phil Herrick?? kneef Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) Is dat niet de gangleider van de Los Cabrones? Die woont in Little Havane. Edit: Ik zie dat Preddy het antwoord eerder heeft gegeven en eigenlijk zou hij dus de volgende vraag moeten stellen, en Preddy is 7 seconden eerder dan mij. En Kneef op de volgende pagina, nee Preddy had het antwoord een paar seconden eerder. Bewerkt: 30 oktober 2006 door Advancegta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.