kneef Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 jah hoor hij heeft hem goed advancegta jij mag de volgende vraag stellen.... kneef Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chopperboy Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2006 kneef, hij gaf het goede andwoord :klap: In dat geval mag ik dan weten wat er fout is aan mijn 2e antwoord, die 3 minuten voor die van Kneef verscheen? @hieronder: dat is de gangleider van Los Cabrones je had gelijk is ook goed maar vond dat van kneef beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) Preddy heeft me een PM gestuurd waarin hij zei dat ik de volgende vraag mocht stellen ook al was hij 7 seconden eerder. Welke gangs zijn (Voor zover bevestigd) actief in Vice City Stories? Edit @Hieronder: Inderdaad je lijstje klopt, volgende vraag is voor jou. Bewerkt: 31 oktober 2006 door Advancegta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) Biker Gang Cubans Trailer Park Mafia Vance Family Cholos Los Cabrones ------------------------------------- ADVANCEgta heeft mijn andwoord goed gerekend dus hier is de volgende vraag: in welke multiplayerstand is het de bedoeling om zoveel mogelijk doden te veroorzaken en dat ga je doen met tanks en hunters. De gewone spelers hebben uiteraard Rocket Launchers om de Hunters uit de lucht te schieten. De persoon die aan het eind van het spel de meeste moorden heeft gepleegd wint. welke naam heeft die MP gekregen? Bewerkt: 31 oktober 2006 door Speciial_marc.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die-hard Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2006 Might of the Hunter denk ik ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2006 Ja dat is goed volgende vraag voor Die-hard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die-hard Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Wie is je eerste missiegever? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Het leger, daarna moet je wat missies doen voor Phil Cassedy Bewerkt: 1 november 2006 door Preddy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die-hard Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Het leger, daarna moet je wat missies doen voor Phil Cassedy Your turn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Hoe start je een aanval op een gebouw waar 'empire building' mogelijk is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 Ik denk gwoon de winkel of gebouw binnen lopen en dan op de man achter de kassa dat je met je pistool daar op moet richten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kneef Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 ik denk dat je eerst in een auto die ernaast staat moet gaan zitten, dan start je zeg maar het overnemen, en daarna komen er mannetjes met wapens die je dan neer moet schieten, als je ze allemaal heb gedood dan kan je het gebouw overnemen en je eigen bedrijfje beginnen kneef Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) Het is de bedoeling om eerst het gebouw te slopen van binnen en dan opnieuw op te bouwen en iedereen op je pad die je in de weg staat neer te knallen Bewerkt: 1 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) ik denk dat je eerst in een auto die ernaast staat moet gaan zitten, dan start je zeg maar het overnemen, en daarna komen er mannetjes met wapens die je dan neer moet schieten, als je ze allemaal heb gedood dan kan je het gebouw overnemen en je eigen bedrijfje beginnen kneef Jij hebt 'm bijna... @hieronder: lees de vraag beter. Hoe begin je een aanval... Bewerkt: 1 november 2006 door Preddy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2006 QUOTE(kneef @ 1 Nov 2006, 19:32:43) ik denk dat je eerst in een auto die ernaast staat moet gaan zitten, dan start je zeg maar het overnemen, en daarna komen er mannetjes met wapens die je dan neer moet schieten, als je ze allemaal heb gedood dan kan je het gebouw overnemen en je eigen bedrijfje beginnen + Het is de bedoeling om eerst het gebouw te slopen van binnen en dan opnieuw op te bouwen en iedereen op je pad die je in de weg staat neer te knallen ????? is dat het andwoord misschien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.