Beagle Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) wie kan me effe helpen? ik heb de mod installer 1.1 gedownload van sami, maar nu wil ik die mod op mijn spel doen, en dan geeft hij aan, The mod is not compitable whit SAMI,wie kan me helpen, ik kan je hulp goed gebruiken Help me PLEASSS!!! sami is alleen voor car mods anders moet je imgtool2.0 dowloaden dowload hem maar. veel plezier met modden :dans: :dans: Reageren op een bericht dat 1 (bijna 2) jaar geleden is geplaatst is niet zo nuttig... die car spawner moet je niet dowloaden ik heb het wel gedaan en toen ik hem wou installeren gaf avg anti virus freeeen bedreiging aan ik heb hem nog eens door gescand en er zat een virus in dus pas op als je geen anti virus scanner hebt. Je hebt een verkeerde carspawner gedownload (Geen enkele carspawner hoef je te installeren ). Het kan ook zijn dat de virusscanner de *.exe niet vertrouwt, dit doen virusscanners vaak maar je moet je er niet veel van aantrekken. Als je in de moddingscene alleen maar luistert naar je virusscanner, kom je niet ver. Een slotje op dit topic is ook niet zo gepast omdat er altijd wel serieus word gepost. Bewerkt: 29 december 2008 door Beagle Reageren
jyb Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 hoe kan ik een mod installeren op mijn computer? hij meot hem altijd zoeken. greetzz jyb Reageren
ladderboi Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 hallo ik heb vandaag gta san gekocht en nu heb ik een car editor gedownload maar hij zegt elkekeerno handling file found wie weet wat ik moet doen grzz nickkkk Mischien heb je de 2 versie van gta sa dan kan het niet Reageren
boyspowers Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 wie kan mij uitleggen hoe de carspawner werkt? Reageren
Beagle Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 wie kan mij uitleggen hoe de carspawner werkt? Welke carspawner? Reageren
pp-smile Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 (bewerkt) ik weet niets van mods wil iemand mij helpen want ik dauwnlood er een van internet en dan weet ik het niet meer !plz! WAT MOETIK DOE !!!!!!!!!! Bewerkt: 31 augustus 2009 door pp-smile Reageren
remmelt1 Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 hallo ik mod ook maar ik wil graag een spawner die mijn auto's die ik gemod heb ophaal kan dat?? Reageren
a-a-a-z Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 hoi allemaal kan iemand me helpen met gta san andreas modden op ps2. ik heb img tool2.0 maar als ik een txd of dff(models-gta3img) wil verwijderen van de schijf geeft hij aan file access denied en loopt vast. help me alsjeblieft Reageren
Beagle Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Wij bieden geen hulp aan het modden van de PS2 versie. Reageren
a-a-a-z Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Wij bieden geen hulp aan het modden van de PS2 versie. geef u geen hulp of weet u niet hoe het moet Reageren
LSDesign Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Modden op de ps2 is illegaal. Wij mogen je daarbij niet helpen. Reageren
Beagle Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Wij bieden geen hulp aan het modden van de PS2 versie. geef u geen hulp of weet u niet hoe het moet Wij geven geen hulp aan mensen die graag SA op de PS2 willen modden omdat het ombouwen van een PS2 illegaal is. Reageren
a-a-a-z Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Wij bieden geen hulp aan het modden van de PS2 versie. geef u geen hulp of weet u niet hoe het moet Wij geven geen hulp aan mensen die graag SA op de PS2 willen modden omdat het ombouwen van een PS2 illegaal is. oow oke kunt u me dan helpen met wat anders. ik heb vice city gemod maar nu heb ik opeens geen voetgangers en rijdende autos meer. weet u wat ik moet doen Reageren
rol171 Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 hoi heb hetzelfde probleem maar dan met auto's gebruik zelfs een automaties progamma maar niks . blijft op de helft hangen bij het landen super ....... gr rol171 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.