Jump to content

[VC] Vice City Mysterie!


Svenie

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    11

  • Flying Dutchman

    9

  • Radio Es.

    7

  • SummerBase

    7

  • 2 weken later...

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier heb gepost. Mijn excuses hiervoor! De 8 leden die de 3de ronde hebben gehaald, gefeliciteerd! Degene die zijn moeten afvallen, jammer, maar probeer het de volgende keer nog eens. De volgende ronde gaat Vrijdag, de 17de om 9 uur van start. In deze ronde vallen er 4 leden af, zo blijven er nog 4 mensen over, om de finaleronde te spelen. :) We zien deze leden Vrijdag graag terug:

1. Froodooo

2. Radio۞Espantoso

3. GTA-Sheep

4. PatrickW

5. HerrieM

6. SummerBase

7. Bling

8. Flying Dutchman

Ik wens deze 8 leden alvast veel succes. :cya:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Vice City Mysterie Toernooi



Ronde 3

De voorlaatste ronde.. Wie moet er net voor de finale afhaken? We zullen het zo zien!

Deelnemers:

1. Froodooo: Helaas...

2. Radio۞Espantoso: Helaas...

3. GTA-Sheep: Helaas...

4. PatrickW: Je zit in de volgende ronde.. Gefeliciteerd!

5. HerrieM: Helaas...

6. SummerBase: Je zit in de volgende ronde.. Gefeliciteerd!

7. Bling: Je zit in de volgende ronde.. Gefeliciteerd!

8. Flying Dutchman: Je zit in de volgende ronde.. Gefeliciteerd!

Eiland 1 en Starfish Island

Object 1

En als eerste komt Flying Dutchman op de proppen met object 1... Onze eerste finalist is bekend, gefeliciteerd!

Object 2

And last but not least... SummerBase! Gefeliciteerd...

Eiland 2 en Prawn Island

Object 1

Na de vorige keer net op tijd gepost te hebben ivm voetbaltraining, was hij vandaag wel op tijd online. Als tweede finishte hij, en ook Bling is terug te vinden in de finale!

Object 2

Volgens mij houdt PatrickW wel van dit rode kleurtje onder het object met zijn naam. Vandaar dat hij snel op zoek is gegaan naar een screen, en door die screen kan hij ook gaan strijden voor het rode kleurtje met zijn naam in de finale!

Post volgens het volgende lijstje:

[b]Plaats:[/b]
[b]Object:[/b]
[b]Screen:[/b]

Hier mogen alleen lijstjes (inclusief screens) gepost worden. Veel succes!

Het zit er al weer op! Mensen die een screen hebben kunnen maken: gefeliciteerd. Mensen die niet in staat waren om op tijd de screens in te leveren: jammer, jullie waren goede kandidaten. De volgende datum wordt binnenkort gemeld. Dit was uw commentator, Dutchy3010

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Zo, de laatste ronde van dit toernooi is ook bereikt! 4 leden hebben hun snelheid en kennis getoond en nemen het op een eervolle manier tegen elkaar op in deze laatste ronde. Om dit alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen, spreken we samen met de overblijvende mensen een vaste datum en tijdstip af. De volgende opties kunnen gekozen worden: Woensdag 20 December 19.00u, Vrijdag 22 December 21.00u of Zaterdag 23 December 21.00u. De leden die in deze ronde mogen deelnemen, dat zijn dus Flying Dutchman, Bling, PatrickW en SummerBase mogen de datum waarop ze tijd hebben om mee te spelen in een post vermelden. Als de datums te verschillend zijn, dan komen we op de één of andere manier wel op een akkoord. Deelnemers alvast veel succes gewenst!

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Zo, de laatste ronde van dit toernooi is ook bereikt! 4 leden hebben hun snelheid en kennis getoond en nemen het op een eervolle manier tegen elkaar op in deze laatste ronde. Om dit alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen, spreken we samen met de overblijvende mensen een vaste datum en tijdstip af. De volgende opties kunnen gekozen worden: Woensdag 20 December 19.00u, Vrijdag 22 December 20.00u of Zaterdag 23 December 20.00u. De leden die in deze ronde mogen deelnemen, dat zijn dus Flying Dutchman, Bling, PatrickW en SummerBase mogen de datum waarop ze tijd hebben om mee te spelen in een post vermelden. Als de datums te verschillend zijn, dan komen we op de één of andere manier wel op een akkoord. Deelnemers alvast veel succes gewenst!

Woensdag de 20e kan ik helemaal niet.. De vrijdag en zaterdag wel, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar de zaterdag.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan elke dag wel zoals ik je net al zei Svenie, maar mijn broertje heeft weer zoiets nieuws dat hij moet MSNén op mijn computer, omdat onze eigen niet goed werkt. En met een reden dat hij moet kletsen met ze vrienden, nou net of dat zo interessant is en dan ook nog op tijden waneer veel projeceten en dergelijke actief zijn. Ik kan dus op geen enkele dag afspreken voor 19:00 tot 20:00, want dan ben je er niet zeker van. Verder is de datum geen probleem, maar zoals Patrick al zegt; we kunnen het beter op Zaterdag doen, dan zit ik er sowieso (alleen dat uurtje niet) de hele dag erop. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Net zoals Patrick kan ik woensdag ook helemaal niet, in verband met voetbal. Als ik tussen de andere twee mogelijkheden zou moeten kiezen, zou mijn voorkeur eerder uitgaan naar vrijdagavond, aangezien ik elke zaterdagavond vrijwel nooit thuis ben, in verband met uitgaan. Misschien moet ik dan maar eens overwegen om een avondje thuis te blijven, want dan is zaterdagavond voor mij ook een geschikte optie. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook het liefst de vrijdagavond hebben, om dezelfde redenen als Bling. Woensdag moet ik voetballen, en zaterdag ga ik misschien uit. Maar misschien dat ik hiervoor dan wel thuis kan blijven. Maar ik heb het liefst de vrijdagavond.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat iedereen akkoord gaat, met het feit dat we morgen bepalen wie zich de winnaar van het Vice City Mysterie toernooi mag noemen. Dan hoop ik jullie morgen ook allemaal om 9 uur in dit topic aan te treffen. Alvast veel succes. :Y

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Het uur van de waarheid komt steeds dichter bij! Ik vind dat het tijd is om jullie het verloop van deze laatste ronde mee te delen. Om precies 21.00 uur zal ik één object posten, vanaf dan begint jullie werk. Jullie proberen om het snelst een vergrote versie van het object te posten. De snelste heeft automatisch een punt. Als het eerste object vergroot is weergegeven, post ik in mijn voorgaande post een nieuw object. Opnieuw moeten jullie om het snelst het object vergroot weergeven. Als dezelfde persoon van het voorgaande object eerst is, dan moet hij zijn post bewerken, is het een andere persoon, dan mag die een nieuwe post aanmaken. Zo gaan we door tot alle 11 Objecten geraden zijn. Veel succes iedereen.

VCMT: Finale ronde!

Iedereen weet wat er van zich verwacht wordt ? Veel succes!

Punten

PatrickW: I

Bling: III

SummerBase: II

Flying Dutchman: V

Objecten

Object 1:

Geraden door SummerBase

Object 2:

Geraden door SummerBase

Object 3:

Geraden door Flying Dutchman

Object 4:

Geraden door Bling

Object 5:

Geraden door Flying Dutchman

Object 6:

Geraden door Bling

Object 7:

Geraden door Bling

Object 8:

Geraden door Flying Dutchman

Object 9:

Geraden door PatrickW

Object 10:

Geraden door Flying Dutchman

Object 11:

Geraden door Flying Dutchman

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...