Jump to content

[VC] Vice City Mysterie!


Svenie

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    11

  • Flying Dutchman

    9

  • Radio Es.

    7

  • SummerBase

    7

Vandaag wordt uiteindelijk beslist wie zich winnaar mag noemen van dit toernooi. Het gaat er een klein beetje anders aan toe, want nu post ik alle objecten in één keer. Als je één van de objecten hebt gevonden, neem dan een screen en post hem. Vanaf dan wordt dit object geschrapt, en heeft de vinder er een punt bij. Veel succes.

Punten

PatrickW: I

Bling: IV

SummerBase: IV

Flying Dutchman: V

Objecten

Object 1:

Gevonden door SummerBase.

Object 2:

Gevonden door SummerBase.

Object 3:

Gevonden door Bling.

Object 4:

object15lu9.png

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat ik iets te grof ben geweest. Mijn welgemeende excuses.

Btw, object 4 weet ik wel uit mijn hoofd. Hij ligt in de film studio, op de set van de maanlanding. Daar staat een Amerikaanse vlag op de maan, naast de raket. Gevonden dus, helaas zonder screens vanwege software problemen.

Edit:

Internet doet het weer, de screen (van Svenie gehad, moest ik posten):

post-4868-1167253539.jpg

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat het toernooi op het einde op niet veel leek. De organisatie leek nergens op, en het lijkt onwaarschijnlijk dat ik nu ooit nog eens iets ga organiseren. Ik krijg nu ook nog eens te horen dat niet alleen Flying Dutchman niet geïnformeerd was, maar ook Patrick wist van niets. Ik hoop dat deze personen nu niet gaan denken dat ik hen expres niets verteld heb! Het enige wat me nu nog rest, is het bekend maken van de uitslag, deze is al volgt:

Op de 4de plaats, strand niemand minder dan onze Admin PatrickW.

Op de 3de plaats, en dus een bronzen medaille, Bling!

Op de 2de plaats vinden we SummerBase terug!

En op de 1 ste plaats, en dus winnaar van dit toernooi, Flying Dutchman. :klap:

De beloningen worden zo snel mogelijk via PM naar de winaars doorgezonden.

Als laatste woord, wil ik allereerst Dutchy en Goliat bedanken, bij het helpen in dit toernooi. Ten tweede wil ik me nogmaals excuseren tegenover de finalisten: allereerst werdt de finale op twee dagen gespeeld, en dan werden er nog eens 2 mensen niet geïnformeerd. Patrick en Thijs, het zou me niet verwonderen mochten jullie nu boos zijn op mij, en dat zou dan nog eens jullie volste recht zijn. Ik hoop toch dat jullie het mij vergeven, en dat jullie toch nog wat genoten hebben van het toernooi.

-Reacties mogen gegeven worden-

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen, maar vooral Flying dutchman gefeliciteerd met je overwinning, een terechte winnaar. En Svenie bedankt voor de organisatie. Hoewel de finale inderdaad niet helemaal vlekkeloos verliep heb je je wel goed ingezet om dit te organiseren, en waarom zou ik boos zijn. Foutjes gebeuren nu eenmaal. zand erover :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...