Jero_en Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 ik hoop dat ik hem nog kan downloaden voordat mijn vakantie voorbij is, helaas na dit weekend maar wanneer kunnen we hem downloaden!!!!!!!!!!!!! Keep up the good work!!!! afzender: Jeroen
mmaes1 Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 haha zeker mooi gemaakt alleen ik ben niet echt voor een M-stuur, is moeilijker om wheely te trekken, als je eens tijd hebt moet je maar eens het stuur veranderen voel je wel neit verplicht
mickey Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 model is klaar moet alleen nog geconvereerd worden Heb je daar al iemand voor? (om hem ingame te zetten) Zoniet, dan zou ik het eventueel wel willen doen. Met Vriendelijke Groeten, Mickey
yamaha32 Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 How much % its when its clear:D
xgaming Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Echt een super model dr1fer Ik hoop dat je hem ingame krijgt (zal vast wel lukken). Succes met de 'afronding'
thommus Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Drifter is echt een superding... Ik kan niet meer wachten.. ik wacht al vanaf begin af aan. Ik probeerde zelf ook 1 te maken maar dat is echt best moeilijk.. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrr
SpeeddeviL93 Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 duurt dat convereer ofzo iets echt zolang ? maar respect voor deze man met zijn mooie Yamaha Aerox !
mentanoo Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 wij willen aerox, wij willen aerox
yamaha32 Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 we wants aerox we wants aerox!
Wazuup Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 De kwaliteit van de posts mogen wel wat omhoog hier, post dus met inhoud of post niet.
None Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Hij is echt vet mooi.. Ik kan niet wachten op de release.... Met welk programma doe je het eigenlijk? Want ik wil zelf ook die auto's enzo maken... Ik ken namelijk iemand die reace coureur is en ik wou zijn auto namaken op Gta dus hoe doe je dat en met welk programma?? Zou ik mischien een tut mogen ervan??? En ik kan niet wachten tot ik hem kan downloaden... Het vervangt de Faggio toch?
jessinho Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Kan iemand niet zekerheid gevem wanneer hij echt klaar is ?? najaa latur
Recommended Posts