Jump to content

18 wheels of steel haulin


~Mario~

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    10

  • ~Mario~

    10

  • gammie_

    9

  • johnny haulin

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weken later...
Ja m'n beste, Met alle resepect.

ik bezit al 3 mooie trucks met slaap cabine.

maar weet niet hoe ik de slaap cabine kan gebruiken.

dus ben ik iedere keer verplicht een hotel tezoeken,.

en ik ben zelf 20 jaar internationaal chauffeur geweest .

en sliep beter in mijn cabine dan in een hotelbed.

dus ik zou graag weten hoe ik mijn slaapcabine kan gebruiken.

en is er iemand die de spel regels heeft, of weet waar ik die kan downloaden?

want er zijn wat dingen die ik zou willen aanpassen maar weet niet waar

groetjes John.

hoi,

is het niet zo, dat als je een parkeerplaats opzoekt (parking lot), dat je daar ook kunt slapen???

je kunt dan ook met die advanced time, het aantal uren bepalen.

groetjes

roger

Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic doorlezend lijkt het spel me wel grappig. Is dat ergens (legaal) te downloaden of nog te koop in de winkel?

Wie weet kan je beter eerst DEZE trial uit proberen. Vind je het namelijk sai is het weg gegooid geld als je hem heb gekocht.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
He bedankt voor de site, erg leuk dat je hem geeft er zijn best leuke trucks te vinden.

Ik heb nog 1 groot probleem. En dat is als volgt: Als ik met me trailer op de aangegeven plek

ben aangekomen dan moet ik hem in een soort rood iets achteruit in parkeren, maar hoe kan ik

dat ooit goed doen? en dan vooral met 2 trailers achter je truck.

naamloospz4.png

Heb er hierboven maar een een screen van gemaakt. Heeft iemand misschien

tips hoe ik hem acteruit in die rode cirkel mooi kan parkeren, want het lukt me

letterlijk waar voor geen meter.

hoi.

ik geef je een tip zorg dat je de trailer het dichtst bij de cabine de tegenovergestelde richting aangaat dan het vak waar je moet parkeren.

okk is het handig om te zorgen dat je je truck van voor ziet.

als dit niet lukt koppel dan 1 trailer af en parkeer deze.

pak dan de andere trailer en parkeer deze ook.

of dat gaat weet ik niet want mijn spel is naar mij onderweg.

mzzl

Link to comment
Delen op andere websites

He bedankt voor de site, erg leuk dat je hem geeft er zijn best leuke trucks te vinden.

Ik heb nog 1 groot probleem. En dat is als volgt: Als ik met me trailer op de aangegeven plek

ben aangekomen dan moet ik hem in een soort rood iets achteruit in parkeren, maar hoe kan ik

dat ooit goed doen? en dan vooral met 2 trailers achter je truck.

naamloospz4.png

Heb er hierboven maar een een screen van gemaakt. Heeft iemand misschien

tips hoe ik hem acteruit in die rode cirkel mooi kan parkeren, want het lukt me

letterlijk waar voor geen meter.

hoi.

ik geef je een tip zorg dat je de trailer het dichtst bij de cabine de tegenovergestelde richting aangaat dan het vak waar je moet parkeren.

okk is het handig om te zorgen dat je je truck van voor ziet.

als dit niet lukt koppel dan 1 trailer af en parkeer deze.

pak dan de andere trailer en parkeer deze ook.

of dat gaat weet ik niet want mijn spel is naar mij onderweg.

mzzl

Als je en trailer afkoppel koppel jij ze allebij af.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Hoi,

ik ben op zoek naar 18 wheels of steel haulin. weet iemand waar

ik hem kan vinden??

Alvast bedankt,

VolvoFan

In de winkels licht hij volgens mij niet. Ik heb hem op de zwarte markt gekocht. Maar dit was al binnen een paar weken toen hij uitkwam in Nederland. Op bol.com kan je hem altijd bestellen. Maar daar is al een wachtlijst voor. En de datum dat het spel daar binnekomt is volgens mij al een stuk of 3 keer uitgesteld. Ik zal nog wel even voor je verder zoeken op google. Als ik iets heb gevonden. Dan edit ik mij bericht wel. :Y

Edit

Deze heb ik gevonden

Dit is het enige wat ik heb kunnen vinden. Bol.com levert hem pas 24 augustus.(Temminste als ze hem niet weer uitstellen.) Bart Smit, Dixons en Intertoys hebben het ookniet op hun site staan. Wie weet met je eens goed kijken in de winkels. En des noods aan de Mevrouw/Meneer vragen of ze een spel voor je willen bestellen

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Hier een paar tips om achteruit te rijden.

Rij langs de docks naar de zijkant van het rode vak.

Als je ongeveer op de helft bent scherp sturen zodat je trailer recht komt,blijf doorrijden totdat je truck helemaal recht staat. doe danbeeld van bovenaf en rij RUSTIG nar achteren.

Ik hoop dat je hier wat aan heb. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja m'n beste, Met alle resepect.

ik bezit al 3 mooie trucks met slaap cabine.

maar weet niet hoe ik de slaap cabine kan gebruiken.

dus ben ik iedere keer verplicht een hotel tezoeken,.

en ik ben zelf 20 jaar internationaal chauffeur geweest .

en sliep beter in mijn cabine dan in een hotelbed.

dus ik zou graag weten hoe ik mijn slaapcabine kan gebruiken.

en is er iemand die de spel regels heeft, of weet waar ik die kan downloaden?

want er zijn wat dingen die ik zou willen aanpassen maar weet niet waar

groetjes John.

heey als je iets wil veranderen ga dan naar my documents dan 18wos haulin en dan configuration open het en alles wat op ''1'' staat aan en alles op "0" wil je geen politie zet de politie op ''0'' vergeet niet als je klaar bent m weer op te slaan (je configuration) :tu:

Bewerkt: door Haulin Beast
Link to comment
Delen op andere websites

Deze heb ik gevonden

Dit is het enige wat ik heb kunnen vinden. Bol.com levert hem pas 24 augustus.(Temminste als ze hem niet weer uitstellen.) Bart Smit, Dixons en Intertoys hebben het ookniet op hun site staan. Wie weet met je eens goed kijken in de winkels. En des noods aan de Mevrouw/Meneer vragen of ze een spel voor je willen bestellen

Ik heb een tijdje trug ook besteld op bol.com, toen moest hij gewoon leverbaar zijn, ik heb er 8 maanden op zitten wachten daarvoor iedere keer mailtjes met uitstel, later heeft bol.com mijn geld trug gestord met de mededeling het spel niet meer te kunnen krijgen van de fabrikant... Balen als een stekker :duh: ... Ik wil hem ook heel graag hebben, maar ben hem nog steeds niet in een winkel tegen gekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze heb ik gevonden

Dit is het enige wat ik heb kunnen vinden. Bol.com levert hem pas 24 augustus.(Temminste als ze hem niet weer uitstellen.) Bart Smit, Dixons en Intertoys hebben het ookniet op hun site staan. Wie weet met je eens goed kijken in de winkels. En des noods aan de Mevrouw/Meneer vragen of ze een spel voor je willen bestellen

Ik heb een tijdje trug ook besteld op bol.com, toen moest hij gewoon leverbaar zijn, ik heb er 8 maanden op zitten wachten daarvoor iedere keer mailtjes met uitstel, later heeft bol.com mijn geld trug gestord met de mededeling het spel niet meer te kunnen krijgen van de fabrikant... Balen als een stekker :duh: ... Ik wil hem ook heel graag hebben, maar ben hem nog steeds niet in een winkel tegen gekomen.

Wie weet kan je hem op de zwarte markt kopen. Of wat ik heb gedaan. Is legaal downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...