Jump to content

18 wheels of steel haulin

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Zo heb ik ooit 18 Wheels of Steel Accros America gekocht. Dan kan je een trial inderdaad downloaden en via internet het spel betalen. Ik vraag me af hoeveel kost Haulin?

Edit: heb het al gezien dat kost 16,99 terwijl hij op bol.com 5,99 is.. Waarom is het prijs verschil zo enorm?

Bewerkt: door Global
  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Rullez

10

• ~Mario~

10

• gammie_

9

• johnny haulin

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

via internet moet je m niet downloaden(daarvoor moet je m dan betalen) want dat gaat fout en dann bn je je geld kwijt! so dont do it :bier::bonk:

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik heb ook haulin en ben ook beetje zat om rond te rijden in die standarts trucken en die wegen die ik uit mijn hoofd weet te vinden ik wil wel iets van een mods heeft iemand een site hier voor kan namelijk nog niks vinden wel voor pedal of steel maar wil hem voor haulin

Geplaatst:
Je kan eigen trucks Der in zetten :D

Weet niet of ik die site neer mag zetten als het niet mag willen jullie hem dan verwijderen

http://www.3dartpol.da.ru/ hier kan je dingen der voor downloaden :*D8)

Voor de meneer hierboven. Hier kan je mod sdownloaden voor Haulin. :Y

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ok mensen! :cya:

Ik zal even een beetje verdere toelichting geven ontrend de gam zelf.

Ben al met de game bezig sinds dat deze uit is en heb de gehele serrie.

Even voor het Af leveren van goederen! in de normale en moelijke versie.

Dit gaat inder daad het makelijkste als men de view van voren zet. liefste is links of rechts van de cabine.

voor dat je de trailer kan zien. en dan rustige bewegingen maken.

Wat betreft de double of in NL genoemt de Combi. deze is niet los te koppelen.

Dus bij verlies ie gewoon door rijden met de gene die je kan aan kopelen.

Hou rekening mee met achter uit rijden deze heeft een dubbele draai punt.

Tussen de bakken en ook 1 bij de cabine. dus lastiger te sturen.

TIP: Rij de laaste bak zo recht mogelijk er voor.

en kom met de 1e bak ongeveer in een hoek van 20% a 30% , geef dan een vole draai aan het stuur in de richting dat je hem hebben wil! dit werk zo wel links als rechts om. :Y

:tu: Nu de rest van de game. voor de rust en slaap tijden is het inderdaad mogelijk op de rust plaats en langs de weg te rusten.

De game play is, dat je zelf dus veel vrachten gaat rijden.

Ik raad hier bij aan ga kijken voor 1 bedrijf of 2. waar je voor gaat rijden.

Na iedere rit als je deze goed af levert, krijg je de mogelijkheid een vrachtwagen en driver werk te geven

door deze toe te wijzen.

Maar na verloop van tijd zal je dingen moeten aan passen want trucks slijten.

Je kan dan kieze nieuwe truck koopen of opknapen.

( mijn werk wijzen is koop een truck laat hem slijten, opknapen en update, slijten en verkopen) en dan weer nieuwe truck. ik rij zelf nu bij de game met een bedrijf van een 120 wagens

En zelfs aparte paint gebruikt maar zie niet van de 120 wagens die rijden!

en dan te weten dan er totaal een 230 wagens kunnen rijden. _O_

Voor vragen mag je altijd hier plaatsen, maar voor nu :cya::cya::cya:

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb ook een vraag ik heb net een truck gedownload en ik weet niet goed hoe ik hem in het spel krijg,kan iemand mij helpe???

Geplaatst:
ik heb ook een vraag ik heb net een truck gedownload en ik weet niet goed hoe ik hem in het spel krijg,kan iemand mij helpe???

Hey, 18 wheeler! Nog van harte welkom! :)

Ga naar de map van '18 wheels of steel', deze is te vinden in "Mijn Documenten". Maak daar een nieuwe map aan met de naam: 'makes'. In de nieuwe map 'makes' maak je weer een nieuwe map aan, deze keer met de naam ' truck'. In die map 'truck' plaats je alle gedownloade trucks. Ik weet overigens niet exact zeker of een nieuw spel vereist is, maar ik neem aan dat je hier snel genoeg achterkomt. In ieder geval veel plezier met je mods!

P.S. Het is slim om in 'makes' ook direct een map aan te maken met 'defs'. Ook deze map is soms benodigd voor het installeren van trucks.

Geplaatst:

Als de uitleg van -Matthijs- niet duidelijk genoeg is. Zit er meestal in het gedownloade pakket ook een read me file. Als je deze leest. Zie je precies hoe je hem moet instaleren.

Geplaatst:

Ga naar de map van '18 wheels of steel', deze is te vinden in "Mijn Documenten". Maak daar een nieuwe map aan met de naam: 'makes'. In de nieuwe map 'makes' maak je weer een nieuwe map aan, deze keer met de naam ' truck'. In die map 'truck' plaats je alle gedownloade trucks. Ik weet overigens niet exact zeker of een nieuw spel vereist is, maar ik neem aan dat je hier snel genoeg achterkomt. In ieder geval veel plezier met je mods!

P.S. Het is slim om in 'makes' ook direct een map aan te maken met 'defs'. Ook deze map is soms benodigd voor het installeren van trucks.

hmm best wel raar hoor, bij me in die map van 18wheels of steel Haulin in mijn documenten staat er nog ene map genaamd "mods" en daar de gemodde bestanden erin gooien

Geplaatst:

hmm best wel raar hoor, bij me in die map van 18wheels of steel Haulin in mijn documenten staat er nog ene map genaamd "mods" en daar de gemodde bestanden erin gooien

Wie weet dacht hij dat het hetzelfde ging als bij een andere versie. ;)

• 1 maand later...
Geplaatst:

hallo mensen.

ik heb een vraagje

ik speel 18 wheels of steel haulin.

alleen ze zeggen dat je de trucks die jij wil kan maken en in het spel zetten.

alleen nu had ik de vraag :

hoe doe je dat?

heb je daar een speciaal programmatje voor nodig ofzo?

dit was mijn vraag.

hoop op een reactie.

groeten rubberduck

Geplaatst: (bewerkt)
hallo mensen.

ik heb een vraagje

ik speel 18 wheels of steel haulin.

alleen ze zeggen dat je de trucks die jij wil kan maken en in het spel zetten.

alleen nu had ik de vraag :

hoe doe je dat?

heb je daar een speciaal programmatje voor nodig ofzo?

dit was mijn vraag.

hoop op een reactie.

groeten rubberduck

Sorry hoor Rubberduck, maar er staat een hele uitleg in dit topic. Zoeken moet je niet eens, want het staat een paar berichten boven je. ;)

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

ja oke maar ik bedoel:

ik heb gehoord dat je je truck een andere kleur kan geven

en helemaal zelf painten.

en dat je hem daarna in het spel kan voegen maar mijn vraag is:

HOE en heb je daar een programma voor nodig ofzo.

dat is mijn vraag.

groeten rubberduck

• 3 weken later...
Geplaatst:

Wie weet dacht hij dat het hetzelfde ging als bij een andere versie. ;)

ik snap er helemaal niks van ik heb alles geprobeert wat hier boven stond maar niks doet het kan iemand mij helpen?????

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...