Wutter Haulin Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 ik heb alle trucks die ik had gedownload van http://www.3dartpol.da.ru/ maar het werkt niet. heb je een programma nodig om het te actie veren of zo. hij wil het bestand wel elke keer met winrar openen maar verder werkt niks van niks. groetjez Reageren
onc Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Ja m'n beste, Met alle resepect.ik bezit al 3 mooie trucks met slaap cabine. maar weet niet hoe ik de slaap cabine kan gebruiken. dus ben ik iedere keer verplicht een hotel tezoeken,. en ik ben zelf 20 jaar internationaal chauffeur geweest . en sliep beter in mijn cabine dan in een hotelbed. dus ik zou graag weten hoe ik mijn slaapcabine kan gebruiken. en is er iemand die de spel regels heeft, of weet waar ik die kan downloaden? want er zijn wat dingen die ik zou willen aanpassen maar weet niet waar groetjes John. hoi, is het niet zo, dat als je een parkeerplaats opzoekt (parking lot), dat je daar ook kunt slapen??? je kunt dan ook met die advanced time, het aantal uren bepalen. groetjes roger gegroet allemaal tis heel simpel als je een sleeper hebt kanje gewoon in je notebook naar advance time gaan zet daar je time vooruit zoveel uur als je wil en dan heb je zoveel uur geslape (je kan vb dit ook midde op de autostrade doen :s:P) hoop je hiermee te kunne helpe grtz ik heb alle trucks die ik had gedownload van http://www.3dartpol.da.ru/ maar het werkt niet. heb je een programma nodig om het te actie veren of zo. hij wil het bestand wel elke keer met winrar openen maar verder werkt niks van niks. groetjez weer gegroet en srry vo dubbelpost:S >>> Door Froodooo: Posts samengevoegd<<< nee hoor geen programma nodig wel kan het soms zijn datje de bestande nog moet instalere (dit kan je zien als er .exe achter staat) gewoon dubbelklikke en verder doen:P de bestande moeten wel.SCS bestande zijn anders werke de mods niet :S hoop je hiermee te kunne helpe ( trouwens de mods van 3d.artpol zijn nietzo goed er staan er nietveel meer voor haulin:S ) grtz Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Nergens zijn er egt veel mods te vinden: http://home.deds.nl/~equality/downloads.html http://www.rigs2007.com/mods14.htm http://www.haulinmods.com/smf/index.php Reageren
BosDilly Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Ik heb het spel ook, ben druk bezig met de Carreer... Vind het tot nu toe heel vet... Heb een aantal trucks gedownload... Weet iemand van jullie of ik van een gedownloade truck de standaard motor niet kan vervangen door een veel sterkere? Bij bijvoorbeeld mijn gedownloade Scania R620 is de standaard motor een 205 pk pruldingetje.... En ik kan niet een sterkere kopen.... Kan ik dit niet aanpassen in het bestand ofzo? En nog een vraag... Ik heb ook die Scania R500 (dacht ik) combinatie van een trailer en aanhanger, maar als ik het intirior view heb, en ik stuur, beweegt het stuur niet.... Maar hij stuurt dus wel... Alvast bedankt Reageren
gtaonline Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Beste forum leden,Ik had een vraagje over de game 18 wheels of steel Haulin, ik weet niet als iemand hem hier speelt maar voor degene die het wel weten heb ik er toch even een klein vraagje over en deze is vrij simpel. Kan ik ook wat vrijspelen in deze game landen of wegen of trucks of andere moeilijksheisgraden noem maar op, wat kan ik allemaal vrijspelen, want nu rij ik alleen nog maar een beetje rondjes. ik heb haulin j kan paintjobs ,truck vrij spelen maar je moet geld verdienen missie's doen dan krijg je dat Reageren
BosDilly Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ik heb het spel ook, ben druk bezig met de Carreer... Vind het tot nu toe heel vet... Heb een aantal trucks gedownload... Weet iemand van jullie of ik van een gedownloade truck de standaard motor niet kan vervangen door een veel sterkere? Bij bijvoorbeeld mijn gedownloade Scania R620 is de standaard motor een 205 pk pruldingetje.... En ik kan niet een sterkere kopen.... Kan ik dit niet aanpassen in het bestand ofzo? En nog een vraag... Ik heb ook die Scania R500 (dacht ik) combinatie van een trailer en aanhanger, maar als ik het intirior view heb, en ik stuur, beweegt het stuur niet.... Maar hij stuurt dus wel... Alvast bedankt Bump ? Reageren
onc Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik heb het spel ook, ben druk bezig met de Carreer... Vind het tot nu toe heel vet... Heb een aantal trucks gedownload... Weet iemand van jullie of ik van een gedownloade truck de standaard motor niet kan vervangen door een veel sterkere? Bij bijvoorbeeld mijn gedownloade Scania R620 is de standaard motor een 205 pk pruldingetje.... En ik kan niet een sterkere kopen.... Kan ik dit niet aanpassen in het bestand ofzo? En nog een vraag... Ik heb ook die Scania R500 (dacht ik) combinatie van een trailer en aanhanger, maar als ik het intirior view heb, en ik stuur, beweegt het stuur niet.... Maar hij stuurt dus wel... Alvast bedankt Bump ? nee omdat de trucks over een bestaande worden heengezet alsje aan de bestanden begint te klodden werkt hij gwn nietmeer de R580 vb die kanje een motor geven van 600hp grtz onc Reageren
Wutter Haulin Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 EEJ ik ben nou zo ver dat ik mijn eigen skins kan maken maar ik krijg het niet goed voor elkaar weet iemand hoe ik dat kan doen. of heeft iemand hier een programa voor? zou dit graag willen weten groetjes wouter Edit: Het is me gelukt maar nu wil ik mijn eigen muziek kunnen afspelen in het spel door op de toets R te drukken maar ik kijg niet voor elkaar om het in het spel te krijgen. ik weet dat je er een ogg bestand van moet maken maar hoe? alvast bedankt als iemand me kan helpen! Ik heb het spel ook, ben druk bezig met de Carreer... Vind het tot nu toe heel vet... Heb een aantal trucks gedownload... Weet iemand van jullie of ik van een gedownloade truck de standaard motor niet kan vervangen door een veel sterkere? Bij bijvoorbeeld mijn gedownloade Scania R620 is de standaard motor een 205 pk pruldingetje.... En ik kan niet een sterkere kopen.... Kan ik dit niet aanpassen in het bestand ofzo? En nog een vraag... Ik heb ook die Scania R500 (dacht ik) combinatie van een trailer en aanhanger, maar als ik het intirior view heb, en ik stuur, beweegt het stuur niet.... Maar hij stuurt dus wel... Alvast bedankt je kunt ook op http://www.3dartpol.da.ru/ een beter motor downloaden ga naar downloaden naar haulin en daar bij mods moet je ff naar beneden skrollen en dan heb je hem(alleen het geluid veranderd niet >>> Door Froodooo: Triple post samengevoegd. Volgende keer kun je beter de 'Edit-knop' gebruiken. <<< Reageren
truckerboy Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 heey allemaal ik heb ook 18 wos haulin alleen ik snap er niet veel van van de andere wel maar deze niet. want ik wou weten hoe je je truck laat pimpen en spuiten en bedrukken enz en hoe je bijv een scania of een ander merk varchtwagen in het spel kunt zetten ik wil heel graag uitleg hierover alvast bedankt groeten mattias Reageren
jurgen1 Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 volgens mij kan je je truck niet spuiten. Reageren
tjoef Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Edit: Het is me gelukt maar nu wil ik mijn eigen muziek kunnen afspelen in het spel door op de toets R te drukken maar ik kijg niet voor elkaar om het in het spel te krijgen. ik weet dat je er een ogg bestand van moet maken maar hoe?alvast bedankt als iemand me kan helpen! Je kan elk muziekbestand, zoals .wma, .mp3, ... simpelweg converteren naar .oog met een converter progje. DIT is zo'n progje. Het is zelfs gratis Weet er misschien iemand of er een mod is die een GPS pijl, zoals bij andere versies, in het spel installeert zodat je niet steeds op je map moet gaan kijken voor de weg? Reageren
tjoef Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Het spijt me voor de dubbelpost, maar anders zou niemand merken dat ik een andere vraag heb gesteld Mijn vraag: Hoe installeer ik in godsnaam een mod????????? Ik geraak er maar niet wij suit! Zou iemand een makkelijke, handige uitleg willen geven? bedankt! Reageren
ceejee Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 er is ook een euro truck simulator en een vraagje ik heb pedal to the metal maar hoe moet je modden ??? Reageren
gammie_ Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik heb sinds kort WoS Haulin, alleen heb ik nu een nieuwe Truck gekocht, maar ik kan deze helemaal niet gebruiken. Als het goed is moet hij op de Parkeerplaats in Charleston staan (heb hem zelfs nog daarheen laten transporteren). Maar zodra ik bij de P ga staan en op Enter druk, staat hij helemaal niet in de lijst van ''Change Truck''. Weet iemand hoe ik nou die nieuwe truck kan gebruiken? Of is dit een bug...? Reageren
daniel-racer Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) ik heb alle trucks die ik had gedownload van http://www.3dartpol.da.ru/ maar het werkt niet. heb je een programma nodig om het te actie veren of zo. hij wil het bestand wel elke keer met winrar openen maar verder werkt niks van niks. groetjez je moet de bestand dat je hebt gedownload in een map van 18 wheels of steel zeten Bewerkt: 27 december 2008 door daniel-racer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.