kindersremy Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 hey kan er iemand mij goe uit leggen hoe en waar ik truck kan in voegen alvast bedankt groetjes remy en downloaden Reageren
moechy Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 hey kan er iemand mij goe uit leggen hoe en waar ik truck kan in voegen alvast bedankt groetjes remy en downloaden Hoe bedoel je invoegen? ALs je het over mods hebt kan je beter het topic eens doorlezen aangezien het daar in uitgelegd staat. Reageren
Rullez Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Als je naar mijn documenten ga staat daar een map van de game. Klik daarop en dan zie je als het goed is nog een mapje staan met de naam 'Mods' of iets in die richting. Daarin moet je de bestanden plaatsen. Reageren
kindersremy Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 a bedankt waar kunje die downloaden op die sait dat ze hier geven en wat moet ik dan alemaal een kliken enze groetjes Reageren
mikal Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 hey ik heb een vraagje hoe krijg je beeld bij het stuur heb vista dus, het spel heet wheels of steel across america alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.