DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Victor Vance is gewoon cool cooler dan CJ CJ heeft een vele lelijkere kop Victor Vance is cool hij ziet er best knap uit(ik ben geen homo als je dat denkt)en is nog gespierd ook. Reageren
Rickos Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 beetje rare reactie denkaanhenk btw ik vin lance echt niet zo'n nerd meerin gta vcs als je vorderd in de game ik zie nu een filmpje van een latere missie in de game en dan vind ik hem er al een stuk doper uti zien nog steeds minder lauw als in gta vc maar stukke beter dan in het begin wie wil checken moet de link maar ff kijken Brawn of the dead Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Haha in dat filmpje zit hij een beetje overdreven stoer te doen zo stoer is hij nou ook weer niet hij is wel cool een beetje dan en grappig. Op het eerste eiland is hij een nerd. En op het tweede eiland niet meer dus. Da's wel raar. Reageren
Rickos Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 tuurlijk dwaas je gaat toch verder in het spel en dan wordt ej lauwer ook vic wordt lauwer daen Lance is ook een lauwe gast als hij in vice city speelt persoonlijk vind ik dat hij een beetje opknapping ook wle nodig had Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Wat heb je tegen mij reacties dan die van jou zijn niets anders hoor. In GTA Vice City vind ik Lance toch lekker het coolste. Hij is daar relaxed en in GTA VCS totaal niet daar maakt hij zich telkens druk. Reageren
Rickos Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 jah ik heb niks tegen jou ik wil alleen duidelijk zijn >>> Door Dizzee: Je kan ook iets duidelijk maken zonder tegen iemand te schelden. Zo'n dingen tolereer ik niet en wil ik niet meer zien, anders kan je een warn verwachten. Laat dat duidelijk zijn.<<< Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 kheb gezien dat er iemand de kaart van vcs heeft gepost , maar die is tamelijk klein.zou iemand deze eens 'int groot' willen posten , want ik wil de verschillen zoeken met de kaart van vc.zou iemand dit willen doen ? Reageren
Bassiej Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 misschien een beetje offtopic, maar ik wil het graag weten.. Hoe (met welk prog.) maak je screen met je PSP?? (niet met fotocam) maar gewoon ingame als screenshot ? Reageren
Pietje II Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Dat wordt gedaan met het programma'tje 'DevHook', dat je alleen kan installeren als je firmware-versie 2.71 of lager is. Maar naar mijn weten gaan we dan spreken over illegale praktijken, dus laten we daar maar geen woorden aan vuil gaan maken. Reageren
Gta-Mars Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Ik heb een probleempje met het rockstar custom tracks programma waarmee je je eigen tracks kan beluisteren bij gta.Bij LCS doet hij het perfect alleen VCS herkent hij niet.Ik heb mijn VCS bij savegames in Amsterdam gehaald dus het is waarschijnlijk een engelse versie,maar dat moet volgens mij niks uitmaken,want mijn LCS was US en deed het ook gewoon,misschien iemand met hetzelfde probleem of een oplossing hiervoor,alvast bedankt Reageren
katalizt Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Dat wordt gedaan met het programma'tje 'DevHook', dat je alleen kan installeren als je firmware-versie 2.71 of lager is. Maar naar mijn weten gaan we dan spreken over illegale praktijken, dus laten we daar maar geen woorden aan vuil gaan maken. devhook is niet illegaal. alleen het downloaden van ISO's is illegaal . als je het spel hebt gekocht en een dump iso hebt gemaakt is er niks aan de hand, je hebt het immers gekocht. Reageren
Rickos Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Hey GTA-MArs wat ik persoonlijk denk is dat ze hier een nieuwe rockstar converter voor hebben gemaakt dus dan moet je nog ff geduld hebben anders zou ik het ook niet weten Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Vraag: Als je de Legerbaas hebt vermoord in de laatste missie krijg je dan je barrack weer terug ???????? Reageren
BangBros Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Rickos bedankt voor het link van het filmpje echt mooi is VCS geworden echt heel tropisch gewoon prachtig Greetz GTAPROF1 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Ik vind het filmpje ook inderdaad erg mooi. Maar de missie slaat gewoon nergens op. Zombie's vermoorden ?? Dat kan in het echt toch ook niet man. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.