Jump to content

Het algemene vragen topic.


Matiscus

Recommended Posts

Nee, de savegames bij PSP zijn anders dan de PS2. Je kan je PSP wel verbinden met de PS2 om savegames uit te wisselen maar die spellen ondersteunen dat. Denk hierbij aan Socom Fireteam Bravo ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    84

  • DenkaanHenk

    61

  • BigM

    60

  • Multi-gunner

    55

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 maanden later...
alleen erg jammer dat je je helicopter "little willy" niet kan behouden, als je zonder cheats speelt is $5000 erg veel geld.

inderdaad best jmmr...maar ik speel ook zonder codes (met vind ik saaaai en heb ik ook nog NOOIT gebriukt in vcs)

maar ik vind 5000 wel weinig omdat ik genoeg bedrijven heb en zo'n 800.000 dollar!!(zonder cheats :engel: )...dan maakt die 5000 mij niks uit.. :*D:bonk::*D

>>> Door SummerBase: Je reageert op iemand die zijn bericht vorig jaar november gezet heeft, dat is al niet slim, want dat lid is misschien helemaal wel niet meer actief. En de laatste post in dit topic dateert van 13 maart en een echt nuttige toevoeging zie ik in dit bericht niet. Laat het in het vervolg dus liever maar achterwege om te bumpen, weet je niet wat bumpen is? Lees de ForumFAQ?<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...