Jump to content

Het algemene vragen topic.


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    84

  • DenkaanHenk

    61

  • BigM

    60

  • Multi-gunner

    55

Top Posters In This Topic

Posted Images

mp5 bedoel ik. :Y .

Sorry voor de moeite :puh:

In het vervolg kan je even op de wapenpagina van WikiGTA kijken, dan kom je alhier uit, als je een MP5 zoekt. Zo kan je in het vervolg ook andere wapens vinden ;)

Daar heb je gelijk in, maar wanneer een link naar een wapen blauw is, werkt de link altijd. Als hij rood is, werkt hij niet.

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Het sfeertje die rond GTA : Vice City Stories hangt is, imho, hetzelfde gebleven in vergelijking met GTA : Vice City. Wel zijn er nog meer extra dingen bijgekomen die dat alles nog versterken, dan heb ik het over de zon die je letterlijk in de ogen schijnt als je over Ocean Beach rijdt, etc ...

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Niscan al zei, de zonnige sfeer en het mooie water zijn terug. Het water is zelf mooier en je kunt erin zwemmen! :)

De wat meer maffia sfeer van Vice City is er niet meer echt. Het zijn nu meer normale gangs.

Het ligt er dus aan welke sfeer je bedoeld. Kwa de zon, zee en vrouwen is het allemaal mooier maar de echte maffia sfeer proef je niet. Dan nog blijft het een mooi spel, vooral vanwege het zonnige Vice City. :)

Link to comment
Delen op andere websites

op een of andere manier was die sfeer die er altijd was in die stad gwn zo leuk :puh: die maffia sfeer bedoel ik dan niet maar gwn hoe de stad is met mooi water en mooie kleuren enzo :D grappige popetjes op skeelers xD

>>> Door SummerBase: Dit is geen discussie topic, wil je hier alleen posten als je een antwoord op iemand zijn vraag hebt. Of als je zelf een vraag hebt natuurlijk. Bij voorbaat dank. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

heb dat ooit al geprobeert om door te zwemmen en het lukte niet

er was ongeveer in de helft een ontzichtbare muur

je kon niet verder en je ademlijntje ging sneller naar omlaag als je halfweg was.

Niet dus !!!

>>> Door SummerBase: Wil je niet zo schreeuwen? Anders gaat mijn hoortoestel kapiot. :puh: En ik heb even je hoofdletters verandert naar kleine letters, daarnaast denk ik dat je reageert op iemand van een paar pagina's terug, want deze vraag over de muur wordt niet gesteld. ;)<<<

----------------------------------------------------------------

hey

op wikigta zeggen ze dat je in het savehouse van het tweede eiland dat je de cutscenes van alle missies na de laatste missie

maar waar in het huis ik zie het niet echt..

>>> Door SummerBase: Berichten samengevoegd. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan pas nadat je de 100% voltooid hebt. Je moet dan alles wat er te doen valt in het spel behaald hebben, zoals de Empire Building mogelijkheid. Alle hoofdmissies, zijmissies, submissies en natuurlijk de collectables. Wil je een overzicht van de dingen die je moet behalen voor de 100%? Kijk dan op 'deze' pagina. Veel succes en mocht er nog wat wezen, roep maar. Tevens horen dit soort kleine vragen in het Algemene Vragen topic, bij deze samengevoegd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwijs je hiervoor naar dit topic over deze missie. Je moet vooral deze post van SummerBase even goed doorlezen. Daar zitten een paar waardevolle tips tussen. Met die post van SummerBase is je vraag beantwoord. Ik kan je aanraden om genoeg munitie en Armor mee te nemen. Een machinegun en een assultrifle zijn zeker geen overbodige luxe.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...