Jump to content

Het algemene vragen topic.


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    84

  • DenkaanHenk

    61

  • BigM

    60

  • Multi-gunner

    55

Top Posters In This Topic

Posted Images

bedankt voor je uitleg maar is het moeileker of makkelijker??

Dat ligt helemaal aan jezelf. Opzich is het wel erg lastig en persoonlijk vindt ik het lastiger dan GTA San Andreas, want nu krijg je vaak een bericht dat er weer een gebouw van je vernielt wordt. En hier kun je de glitch niet gebruiken dat als je opslaat dat het gebouw direct van jouw is, wat wel het geval is in San Andreas. Maar over het algemeen is het gewoon een punt van; 'Wat jij leuker vindt dat moet je zelf weten'. Dat is een mening die ieder voor zichzelf mag hebben, maar goed. Je kunt wel stellen dat dit wat verder en uitgebreider is uitgedacht en daardoor is het in mijn ogen makkelijker, maar daar zul je op 9 maart vanzelf wel achterkomen. Of niet 60? :D(Als je op dit wil reageren doe het in een Edit- niet in een nieuw bericht).

Link to comment
Delen op andere websites

en als je aan gevallen word is dat dan ook zo moeilijk als bij san andreas??

kan jij dan ook aangevallen worden door bijv. de cholo's?

Volgens mij kan je door elke gang aangevallen worden, echter heb ik nog niet meegemaakt dat de Cholo's mijn bedrijven aanvielen. Ik denk dat dit komt, omdat je de Cholo's al op een zeer vroeg stadion uitroeit en het is niet de grootste gang van GTA Vice City anno 1984. Ook hebben ze niet heel veel macht in Vice City Stories. Dan komt het uiteraard logischer wijs vaker voor dat een andere gang jouw bedrijven aanvalt. Of de Cholo's je aanvallen weet ik niet zeker, maar laten we het er maar bij houden dat ze daar niet eens aan toe kunnen komen met hun mannen. Mocht iemand zeker weten dat de Cholo's wel aanvallen dan zou ik en twankala dat graag willen weten. :engel:

Edit: Oké dat is dan ook weer duidelijk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

als Louise vermoord word door de Mendez-Familie wie zorgt dan voor har kind??

Dit komt in het spel niet echt naar voren. Het meest waarschijnlijke is dat haar zus Mary-Jo voor het kind van Louise gaat zorgen, aangezien Mary-Jo Louise en haar kind onderdak had gegeven. Phil Cassidy zou ook kunnen, aangezien Martinez is omgelegd door Victor. Maar Phil Cassidy een kind geven, lijkt mij niet zo'n goed idee. Phil is verslaafd aan zijn eigen Boomshine.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn een aantal gangs die niet nieuws zijn in GTA Vice City Stories, maar eigenlijk bekijk je het verkeerd. Zoals je weet is Vice City Stories voor Vice City, dus dan zijn er gangs uitgeroeid voordat ze in Vice City zouden kunnen komen. Denk aan de Cholos, een voor jouw nieuwe gang, maar dat bestond dus al voordat Vice City er kwam als we het bekijken vanaf de tijd lijn. Ook gangs zoals de Sharks zijn daar onderdeel van. De Biker Gang is daarintegen een sterke gang en die overleeft het tot Vice City.

En een gang kan je pas uitroeien na het behalen van de 100%, als je ze aan het begin van het spel uitroeit komen ze gewoon weer terug. Pas als je de volle 100% hebt behaald en je roeit ze uit, dan blijven ze weg. Ik hoop dat je het een beetje snapt, zo niet, dan kunnen we het nog wel een keer uitleggen. :)

Edit: Geeft niet Nicsan, samen hebben we genoeg informatie om hem slimmer te maken op het gebied van VCS. :D

Link to comment
Delen op andere websites

De ' Cholos ', een nieuwe gang in VCS, word na kleine tijd definitief uit het spel verwijderd. De ' Mendez Brothers ', ook een nieuwe gang die niet in het spel rondloopt, zie je niet tot wanneer je begint met de missie's van The Mendez Brothers, nadat je deze missie's hebt voltooid verdwijnen ze terug uit het spel. De ' Sharks ', jaja ook een nieuwe gang, blijft eigenlijk het volledige spel op de achtergrond maar leer je wel kennen door hun vele Empire Buildings die je moet veroveren. De ' Trailer Park Mafia ' is ook nieuw en leer je kennen in het begin door de missie's van Marty J. Williams, daarna verdwijnen ze uit het spel. De ' White Stallionz ' leer je kennen in een missie maar voor de rest zie je deze nieuwe gang niet meer.

Kortom ; de nieuwe gangs zie je het volledige spel door, wel is waar ; de ene meer dan de andere ;).

Edit ; Sorry SummerBase, ik had je niet gezien. Maar je hebt inderdaad wel gelijk :{ ...

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zit het eigenlijk met Cortez? Wordt hij genoemt in VCS? Zie je hem?

Hier is een heel simpel antwoord op namelijk nee. Colonel Cortez komt nergens in het spel VCS voor, zijn schip ligt er dan ook nog niet in 1984 zoals hij er wel lag in 198. Verder kom je Colonel Cortez ook niet tegen op de radio of enig andere verwijzing. Nog veel plezier met VCS.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...