Jump to content

Het algemene vragen topic.


Matiscus

Recommended Posts

ik heb een vraagje is het waar als al je empire buildings loan shark is krijg je dan meer geld? dat ze verdienen?

b.v.d :)

Hey!

Ik weet niet als loan shark het duurste empire-building is, maar als je het duurste empire-building+het grootste koop, dan krijg je ook het meeste geld, je krijgt trouwens ook meer geld, als je de empire missies voltooid, dit doe je door voor mannetje in je empire-building te gaan staan, en dan op het pijltje naar boven te drukken.

GTA-Freak2

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    84

  • DenkaanHenk

    61

  • BigM

    60

  • Multi-gunner

    55

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is heel simpel, van duur naar goedkoop:

Robbery - Smuggling - Drugs - Prostitution - Loan Shark - Protection Racket

Wanneer je dus een Robbery-zaak koopt, zal je dus ook meer geld ontvangen. Wil je helemaal veel geld verdienen? Koop dan voor elke Empire-site de High-Roller-versie, zo zal het geld binnenstromen (zo'n $100.000 per betaaldag). Maar welk type je ook neemt, allemaal heb je ze nodig om de 100% te halen dus veel maakt het ook weer niet uit. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Staan er ook bij die gebouwen helies. :bonk: Want je ziet alleen een bij het concert van Phil Collins. :clown:

Nou bij de politie bureau in downtown staat er eentje op het dak van het gebouw. Vroeger stond er ook nog eentje boven het gebouw bij vcn News HQ, Maar op een of andere reden is die ook weg gehaalt. Net als er eentje boven huis van diaz stond Maar nu ook niet meer. Verder staat er nog een trauma helicopter bij ocean beach Ziekenhuis ernaast.

--------------------------------------------------

Sorry ik snap nu ps wat je bedoelt.

Nee bij je bedrijven staan er geen heli's Maar wel per type buidling een andere wagen die eenigsinds bij de style van het gebouw hoort. Dus robery en loon shark etc etc :schater:

Bewerkt: door BigM
Link to comment
Delen op andere websites

Staan er ook bij die gebouwen helies. :bonk: Want je ziet alleen een bij het concert van Phil Collins. :clown:

Heb je het over helikopters? Zo ja, dan is het antwoord: nee, bij Empire-sites zijn geen helikopters beschikbaar. Alleen bij de 'The Clymenus Suite'-safehouse is een Little Willie voor maar liefst $4.000,- te koop, en verder staan er onder andere op Escobar International Airport helikopters waaronder de Maverick, de Sparrow, de Hunter (pas verkrijgbaar na de missie 'Last Stand'), en zelfs ook een vliegtuig genaamd Biplane. ;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Staan er ook bij die gebouwen helies. :bonk: Want je ziet alleen een bij het concert van Phil Collins. :clown:

Heb je het over helikopters? Zo ja, dan is het antwoord: nee, bij Empire-sites zijn geen helikopters beschikbaar. Alleen bij de 'The Clymenus Suite'-safehouse is een Little Willie voor maar liefst $4.000,- te koop, en verder staan er onder andere op Escobar Internation Airport helikopters waaronder de Maverick, de Sparrow, de Hunter (pas verkrijgbaar na de missie 'Last Stand'), en zelfs ook een vliegtuig genaamd Biplane. ;)

Ja maar the clymanus suite is geen empire building en de bip Plane geen heli dus het andwoord zou dan gewoon nee zijn zoals ik een post boven jou al zij :$

Link to comment
Delen op andere websites

Staan er ook bij die gebouwen helies. :bonk: Want je ziet alleen een bij het concert van Phil Collins. :clown:

Er zijn zeker nog meer vindplaatsen voor helicopters hoor. Het is inderdaad waar dat er vlakbij het Stadium een Helicopter staat. Echter bevinden er zich nog veel meer helicopters in VCS, had je er al aan gedacht om eens op het vliegveld te kijken? Er staan overigens geen helicopters bij 'die gebouwen', daarmee bedoel je vast de Empire Building's. Ik raad je aan om op deze pagina te kijken. Daar staat rechtsonderin een kolom genaamd Luchtvoertuigen, met daaronder een lijst van alle luchtvoertuigen, klik erop en je krijgt er een plaatje van. Echter staan hier ook vliegtuigen bij, dus daar moet je even op letten. Vervolgens klik je op 'Vindplaats' en je krijgt een kaart met daarop de locatie van het luchtvoertuig. Heel veel succes ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar hij vraagt eigelijk of er ook heli's staan bij jou bedrijven. Ik en pietje van den tweede hebben daar al andwoord op gegeven. Hij stelt nu een zelfde vraag voor de tweede keer. Als hij dan ons berichtje ook nog even Leest had hij het andwoord ook al geweten :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Staan er ook bij die gebouwen helies. :bonk: Want je ziet alleen een bij het concert van Phil Collins. :clown:

>>> Door SummerBase: Zou je zo vriendelijk willen zijn om niet drie keer achter elkaar dezelfde vraag te stellen. De vraag is inmiddels al beantwoord (in dit topic). Dit is natuurlijk niet de bedoeling! ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Staan er ook bij die gebouwen helies. :bonk: Want je ziet alleen een bij het concert van Phil Collins. :clown:

Dit is nou al de derde Keer dat je de zelfde vraag steld. En er is drie keer andwoord op gegeven. Ik weet niet wat dit voor actie is maar stop ermee. Lees de posts boven je goed door en lees de andworden op je vraag. Als je zo doorgaat heb je kans op een warning en met deze post wil ik je dat besparen.

>>> Door SummerBase: BigM, laat dit soort dingen in het vervolg maar over aan de moderators, maar toch bedankt voor je alertheid. Alleen dit kunnen wij (moderators) zelf ook prima aan, daarvoor zijn we immers aangenomen. ;) <<<

BigM: Oke summerbase begrepen. Maar hij was nog maar net op het forum dus ik dacht ik zeg het maar alvast. Om hem een naare start te voorkomen. Maar zoals je zegt daar ben jij onder andere voor. :sigaar: (bedankt voor het bewerken. Ons geheim :puh:

Bewerkt: door BigM
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...