Jump to content

Het algemene vragen topic.


Matiscus

Recommended Posts

Het algemene topic is aangemaakt omwille van aanleiding naar meerdere topic's. Daarom zijn erook veel topic's samengevoegd. Hier kan je je algemene vragen stellen over VCS. We gaan zo spoedig mogelijk reactie proberen geven. Verder moeten ook nog niet alle details vrijgegeven worden over dit spel. Geef andere leden ook nog de kans om alles te ontdekken!

Bewerkt: door Matiscus
Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...
  • Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    84

  • DenkaanHenk

    61

  • BigM

    60

  • Multi-gunner

    55

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tot nu toe zijn in alle gta's de bruggen gesloten. Is het al bekend of in vcs dit anders is? Ik heb gehoord dat je dit keer op het mainland begint maar zijn de bruggen dit keer allemaal open? Of is er weer een mooie smoes verzonnen?

offtopic: waarom zijn trouwens de bruggen in sa gesloten

Link to comment
Delen op andere websites

er zal vast wel weer wat verzonnen zijn om die bruggen in VCS te sluiten. weer een of andere orkaan ofzo.

waarom de bruggen in san andreas gesloten zijn weet ik niet. ik weet wel dat tenpenny je in het begin van de game je waarschuwt los santos niet te verlaten, want dan zou je problemen krijgen. dat die blokkades daar ook onderdeel van zijn weet k niet.

Link to comment
Delen op andere websites

In Vice City kwam er zogenaamd een Orkaan aan ja. Het is wel raar als dat weer het geval is (alhoewel het eigenlijk helemaal niet raar is want daar zijn bijna altijd orkanen).

Als je naar las venturas gaat ofzo krijg je vier sterren.. ik weet ook niet waarom dat is

Link to comment
Delen op andere websites

Je begint in GTA Vice City Stories inderdaad op het Vice City Mainland, daar staat namelijk op het grondgebied rond Sunshine Autos ook het trailerpark waar zich de befaamde Trailer Park Mafia bevindt. Wat voor smoesje Rockstar Games echter ditmaal verzonnen heeft om nog niet door geheel Vice City te kunnen toeren is nog niet bekend, maar in de allereerste trailer die van GTA Vice City Stories uitgebracht is ("I'm your brother, you can thrust me") heb ik iets gezien wat me erg opviel. Ik heb even voor jou een screenshot gemaakt van het desbetreffende plaatje, zie hieronder.

naamloosgtaforumfj5.png

Rechtsboven in het plaatje zie je de brug lopen vanuit Little Haïti naar de Leaf Links Golf Course, en als je eens goed kijkt zie je op die brug blokkades staan! Dus volgens mij is Rockstar Games weer eens bezig om traditie te houden.

Verder vroeg je waarom de bruggen in GTA San Andreas gesloten waren, deze vraag had je volgens mij beter in het GTA San Andreas Subforum kunnen vragen, of op kunnen zoeken met de Zoekfunctie, maar goed laat ik hem maar even voor jou beantwoorden.

Volgens WCTR zijn de bruggen afgesloten vanwege een aantal aardbevingen die San Fierro getroffen hebben, daarom zie je in San Fierro ook een kapot stuk snelweg en een aantal verwoeste muren. Verder hebben C.R.A.S.H. (Officer Tenpenny, Officer Pulaski en Officer Hernandez) Carl Johnson opgedragen om Los Santos niet te verlaten, anders zou dat hem bezuren. Maar de bruggen zijn in ieder geval met name afgesloten door de aardbevingen.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Aha dat maakt meer duidelijk voor mij. Nu weet ik dus waaom het gesloten is. San andreas is vernoemt naar

de San Andreas breuklijn. Dat is als het ware een gevoelige aardkost voor aardbevingen in het echt. daar zijn in het echt ook soms aardbevingen

Of, nu heb ik iets anders bedacht. Misschien zijn de bruggen zoals in lcs de callahan bridge nog niet af dus dat je er niet overheen kunt rijden

Link to comment
Delen op andere websites

Aha dat maakt meer duidelijk voor mij. Nu weet ik dus waaom het gesloten is. San andreas is vernoemt naar

de San Andreas breuklijn. Dat is als het ware een gevoelige aardkost voor aardbevingen in het echt. daar zijn in het echt ook soms aardbevingen

Of, nu heb ik iets anders bedacht. Misschien zijn de bruggen zoals in lcs de callahan bridge nog niet af dus dat je er niet overheen kunt rijden

Dat er aardbevingen zijn ligt eerder aan San Fierro. Dit is natuurlijk San Francisco, en hier zijn de straten in het echt ook heel erg hobbelig en er zijn ook erg vaak aardbevingen in San Francisco

En ik hoop eerder dat de brug is afgesloten om een goeie reden, zoals in gta 3, toen de callahan bridge werd opgeblazen in het introfilmpje. Maar wie weet..

Link to comment
Delen op andere websites

of dat ze open zijn of gesloten maakt voor de tijd niet uit. sommige missies kun je pas krijgen als je een bepaalde missie hebt gedaan, je krijgt ze niet eerder odmat je toevallig toegang hebt tot dat gebied.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat je een 'Grand Theft Auto' spel binnen 2 uur uit kan spelen. Al waren de poorten nog zover open dat je er zo door heen kan. Meestal is het om er voor te zorgen dat mensen verder gaan in het spel, want ze willen toch naar het andere eiland. Maar dat kan in het begin niet, omdat hij/zij niet ver genoeg in het spel is oftewel de poorten/bruggen of weet ik het staan dan op dat moment nog niet open. Dus dan moet je eerst een aantal msisies uitspelen en dan ga je via een personage naar een ander gedeelte temminste dat is in de meeste gevallen de manier die Rockstar toepast. Bijvoorbeeld in Liberty City Stories daar ga je van 'Portland' samen met Salvatore Leone naar Staunton Island, maar daarvoor kan je er dus niet komen aldus de manier waarop Rockstar werkt.

Op de Screen die al eerder is gevonden zie je zoals Pietje ook heeft laten zien op zijn screen dat er een weg versperring is zodat je niet naar het tweede eiland kan oftewel Vice City Qua gebied, want zoals we weten begin je bij het begin op het 'Trailer Park'. Ik denk dus persoonlijk dat het gewoon een manier is en natuurlijk zal er wel een verhaal achter zitten, maar meestal is het gewoon bedoelt om de mensen eerst warm te maken, maar dan moet je natuurlijk wel wat doen om naar een ander eiland te komen. Met de optie zwemmen zal het daarintegen veel makkelijker wezen om naar de andere kant van het land te gaan net zoals we het in San Andreas kennen, maar dan krijg je een grote lading aan Wanted Levels, maar daar zullen wel weer cheats op komen. Ik wacht in ieder geval met smart op de release, want dan kunnen we zien of het waar of niet waar is. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Die wegversperingen houden je tog niet tegen om naar dat anderen eiland te gaan want in vcs kan je namelijk zwemmen :). Het kan ook zijn dat je in het begin nog niet kan zwemmen omdat er dan een oorkaan is :{ . We komen er wel achter als de game uit is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Die wegversperingen houden je tog niet tegen om naar dat anderen eiland te gaan want in vcs kan je namelijk zwemmen :). Het kan ook zijn dat je in het begin nog niet kan zwemmen omdat er dan een oorkaan is :{ . We komen er wel achter als de game uit is ;)

In San Andreas waren er ook blokkades en daar kan je ook zwemmen. Alleen kreeg je 4 sterren als je dierf in SF of LV te komen in het begin van het spel. Dus in VCS zal dat ook wel zo zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

In San Andreas waren er ook blokkades en daar kan je ook zwemmen. Alleen kreeg je 4 sterren als je dierf in SF of LV te komen in het begin van het spel. Dus in VCS zal dat ook wel zo zijn...

En daarop weer een aanvulling:

... In GTA San Andreas kreeg je dus een 4 sterren wanted level omdat C.R.A.S.H.. Carl Johnson verboden had om Los Santos te verlaten, want in het begin van de verhaallijn in GTA San Andreas na de missie Sweet and Kendl belt Officer Hernandez CJ op om te zeggen dat Carl Los Santos absoluut niet mag verlaten, anders zou hij in zeer grote problemen belanden, een 4 sterren wanted level dus.

Aangezien je in GTA Vice City Stories ook kan zwemmen, zal je dus gemakkelijk naar de overkant kunnen komen. Waarschijnlijk zal je dus hier ook een 4 sterren wanted level krijgen, om zo dus de moeilijkheidsgraad op te peppen.

Link to comment
Delen op andere websites

In San Andreas waren er ook blokkades en daar kan je ook zwemmen. Alleen kreeg je 4 sterren als je dierf in SF of LV te komen in het begin van het spel. Dus in VCS zal dat ook wel zo zijn...

En daarop weer een aanvulling:

... In GTA San Andreas kreeg je dus een 4 sterren wanted level omdat C.R.A.S.H.. Carl Johnson verboden had om Los Santos te verlaten, want in het begin van de verhaallijn in GTA San Andreas na de missie Sweet and Kendl belt Officer Hernandez CJ op om te zeggen dat Carl Los Santos absoluut niet mag verlaten, anders zou hij in zeer grote problemen belanden, een 4 sterren wanted level dus.

Aangezien je in GTA Vice City Stories ook kan zwemmen, zal je dus gemakkelijk naar de overkant kunnen komen. Waarschijnlijk zal je dus hier ook een 4 sterren wanted level krijgen, om zo dus de moeilijkheidsgraad op te peppen.

Dan zou het toch onzin zijn als de brug naar Starfish Island of Prawn Island gesloten zou zijn? Dat zijn maar kleine bruggen (teminste die naar Starfish Island gaat) en daar 4 sterren krijgt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...