Jump to content

Het algemene vragen topic.


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    84

  • DenkaanHenk

    61

  • BigM

    60

  • Multi-gunner

    55

Top Posters In This Topic

Posted Images

zijn er toolshops in vcs (en zo ja , wat is hun assortiment) , waar is vics mansion op prawn island ? , aan welke gang behoort de gang rancher , hoe zien die nieuwe eilanden eruit onder de vuurtoren en boven hyman condo (ik kan me ook vergissen :bonk: ) , is er een 100e hidden package (ballon) ? , wa zijn de nieuwe wapens en hoe zien ze eruit ? , zijn er estricted areas (niet het oostelijk eiland) ?

deze vragen stel ik allemaal omdat ik geen psp heb en dus kan ik me vcs ni aanschaffen :N

Link to comment
Delen op andere websites

zijn er toolshops in vcs (en zo ja , wat is hun assortiment) , waar is vics mansion op prawn island ? , aan welke gang behoort de gang rancher , hoe zien die nieuwe eilanden eruit onder de vuurtoren en boven hyman condo (ik kan me ook vergissen :bonk: ) , is er een 100e hidden package (ballon) ? , wa zijn de nieuwe wapens en hoe zien ze eruit ? , zijn er estricted areas (niet het oostelijk eiland) ?

deze vragen stel ik allemaal omdat ik geen psp heb en dus kan ik me vcs ni aanschaffen :N

ik ben nog niet zo ver (17%) maar ...

JA er zijn ballonnen (hidden packages).

de wapens..

De Vulcan Mini Gun

34687.gif

De Rocket Propelled Grenade

34688.jpg

De AK47

34689.jpg

De Python

34690.gif

De M16

34691.gif

en nog tig oudere wapens .

Bewerkt: door katalizt
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan (volgens mij) geen tatoos laten zetten, anders hadden we dat al geweten waarschijnlijk.

srry was ik vergeten melden :D tatoos kun je dus ook niet laten zetten :D

Ik heb tot nu toe toch nog geen tatooshop gevonden, en ik heb al veel dinge gevonde hoor :puh: lol

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...