Jump to content

Het algemene vragen topic.


Matiscus

Recommended Posts

Als je dan kunt zwemmen en je krijgt een 4 Wanted level kun je die toch wegdoen met een Cheat of niet

Ookal ben je dan bij het andere eiland je kunt de Storyline dan niet afmaken.

Bewerkt: door GTA-Master100
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    84

  • DenkaanHenk

    61

  • BigM

    60

  • Multi-gunner

    55

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik denk ook dat rockstar wel weer iets vets heeft bedacht en dat hoop ik ook want in 1x van het ene eiland naar het andere eiland is miss beetje saai

btw: als het zo is dat je 4 sterren krijgt als je toch naar het andre eiland gaat dan vind ik dat je dat niet met cheats moet oplossen... cheats zijn nep en slopen je spel

Link to comment
Delen op andere websites

Om het maar kort te houden: ja, er zit een Custom Track systeem in GTA Vice City Stories. Waarschijnlijk moet je de nummers weer converteren met het 'Rockstar Custom Tracks' programma. :Y

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet al hoe ze eruit zien. 8)

Me vriend heeft nu GTA Vice City Stories.

Hij belde net aan een half uurtje terug en liet even wat coole dingen aan me zien. :*D

Hij heeft een oom die iemand heel goed kent die bij intertoys werkt.

Hij gaat het ook voor mij vragen. 8)

Maar ik wil hem wel liever bij dixons kopen omdat dat goeie kenissen van me zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet erg hoor dat de bruggen gesloten zijn. Het is toch dezelfde stad als in Vice City. (misschien een beetje anders maar ja) En van dat cheaten: ik cheat al bij alle spellen en er is nog geen 1 spel kapot hoor ! (Nu ga ik toch wel stoppen met cheaten want ik vind het niet leuk meer)

Link to comment
Delen op andere websites

ik moet nog ff wachten voor vcs maar ik vind vliegen altijd het vetst dus wil ik gewoon alles weten over de nieuwe vliegtuigen/heli's

vraag: voor de mensen die vcs op 1 of andre manier dus wel hebben... hoe heet die helikopter die op wikigta nog obekend staat? en waarom is de shamal weg gehaald?

Bewerkt: door tiesto
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...