SummerBase Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Ik vind het filmpje ook inderdaad erg mooi.Maar de missie slaat gewoon nergens op. Zombie's vermoorden ?? Dat kan in het echt toch ook niet man. Ik weet over welke missie je het hebt en daar moet je voor ené 'Splitz' een nieuwe scene opnemen. Die zombie's moet je dan vermoorden met een shotgun en in een ander gedeelte van de scene met een Kantana (zo'n groot mes). Ondertussen onderhandelt Lance met Splitz over de Drugsdeal waar het dus eigenlijk om gaat, het zijn of 'Robots' of 'Geestelijk gestoorden' die de zombie's spelen. Bewerkt: 6 november 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Vraag: Als je de 3 LegerMissies hebt gehaald dan krijg je toch een nieuw Save House vlakbij een Cruiseschip ?? En je krijgt dan toch ook die ene spijkerbroek met blauw t-shirt erbij ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die-hard Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Ik vind het filmpje ook inderdaad erg mooi.Maar de missie slaat gewoon nergens op. Zombie's vermoorden ?? Dat kan in het echt toch ook niet man. Inderdaad, maar je doet dit voor een film dacht ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Vraag: Als je de 3 LegerMissies hebt gehaald dan krijg je toch een nieuw Save House vlakbij een Cruiseschip ??En je krijgt dan toch ook die ene spijkerbroek met blauw t-shirt erbij ?? Nadat je uit het leger bent gekicked moet je naar Phil Cassidy en met hem ga je de 'Cholos' uit zijn oude huis verdrijven als dat jou gelukt is heb je er een nieuw Savehouse bij en die is inderdaad aan de waterkant van Main Land. Je hebt na die missie enkel een Blauwe broek met een lichtblauw T-Shirt in je assortiment oftewel die kleding combinatie is mogelijk op dat moment. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Sorry hoor maar volgens mij moet je in de 2e missie van het leger die Cholos vermoorden in dat huis Summerbase dat zag ik in een filmpje op youtube. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
braver Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Ik vind die zombie missie toch leuk om te doen hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0ry Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 waar kan je een watscoeter vinde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 waar kan je een watscoeter vinde dat hebben we ook al een paar keer gezegt bij de filmstudio in het water Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Ja waar normaal die skimmer staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0ry Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 waar percies een kaartje aub alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 op het prawn island Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Op Prawn Island waar in GTA Vice City de Skimmer staat achter de film studio's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0ry Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 ik weet niet zoo veel over de steden van vcs messchein heb je een kaartje ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Hier heb ik een kaartje voor je: Het is er wel eentje van GTA Vice City, maar dat is ongeveer hetzelfde als die van GTA: VCS. Bewerkt: 6 november 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Hier heb je een kaartje. De Zwarte Stip bovenaan daar vind je hem ongeveer. Bewerkt: 6 november 2006 door denkaanhenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.