PSPfreaker Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Ik heb een vraag: telkens als ik een voertuig stap zegt hij dat een bepaalde service dit voertuig nodig heeft. Kan iemand mij vertellen waar ik dat voertuig moet afleveren? Screen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThOmAsZz Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 jah bij Vice port, moet je eff rondkijken/varen, zie je vanzelf zo'n roze cilinder. Kun je zo invaren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-Mars Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Hey GTA-MArs wat ik persoonlijk denk is dat ze hier een nieuwerockstar converter voor hebben gemaakt dus dan moet je nog ff geduld hebben anders zou ik het ook niet weten OK,thnx Rickos.Dan zit er niks anders op dan te wachten.In ieder geval genoeg leuke muziek bij de originele soundtracks,maar ik mis wel K-jah en Rise,ik hoop dat ze hem snel uitbrengen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance_Vance Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Misschien een veelgestelde vraag, maar hoe kan VCS nou veel groter zijn, terwijl je op de kaart niets aan land erbij ziet? En waarom verklapt iedereen alles? Ik weet nu al zo'n beetje hoe het hele spel zal verlopen Bewerkt: 6 november 2006 door Lance_Vance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Misschien een veelgestelde vraag, maar hoe kan VCS nou veel groter zijn, terwijl je op de kaart niets aan land erbij ziet? Dit mag je niet te letterlijk opvatten. Met 'groter' bedoelen ze: 'Veel groter qua mogelijkheden en vernieuwingen.' Er zijn veel extra opties bijgekomen in vergelijking met GTA Vice City. Zo kan je in VCS zwemmen, zijn er vernieuwende voertuigen in de GTA-Serie (Splitz, Gyrokopter en Jetski) kan je nu ook naast de Hidden Packages Red Balloons gaan zoeken, golfen, aan Empire Building doen etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 Ja, dat verklappen doen jullie nu eenmaal met zijn allen allemaal zelf. Als iedereen constant om screens, tips, hints etc etc gaat vragen dan worden er vanzelf dingen gezegd die mensen wellicht nog niet willen weten. Dan zit er echt maar 1 ding op: dit forum of in ieder geval het VCS gedeelte tijdelijk verlaten en pas weer terugkomen als je écht een daadwerkelijke vraag of probleem hebt..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance_Vance Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Okay, ik wist dat je dat allemaal kon doen wel, maar niet dat ze dat bedoelden met groter, thnx Edit @ GTAschaap: Ik stel nu toch ook een vraag, mijn opmerking was alleen dat ik telkens dingen las die ik niet wou weten, kan ik alleen maar mezelf kwalijk nemen. Bewerkt: 6 november 2006 door Lance_Vance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2006 (bewerkt) Vraag: Als je de 3 LegerMissies hebt gehaald kun je dan gelijk al naar Prawn Island ?? Bewerkt: 7 november 2006 door denkaanhenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2006 (bewerkt) Wat stel jij veel vragen Denkaanhenk? Wil je het spel niet liever zelf ervaren, want dat is echt velen malen leuker en je weet zowat al helemaal hoe alles verloopt in het eerste onderdeel van het spel namelijk: 'Jerry Martinez in Foxter Base'. Maar goed je kan absoluut nog niet naar Prawn Island wanneer je die missie hebt behaald je kan pas de overstap naar het andere continent maken na de missie: 'From Zero to Hero' van Lance Vance. Maar stop nou gewoon een keer met vragen stellen dan werk je toch een beetje aan je eigen eer gevoel dat je het zelf hebt ontdekt, goed? Bewerkt: 7 november 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2006 Oke ik ga het lekker zelf ontdekken. Ik ga straks over een anderhalf uur GTA Vice City Stories kopen. En als ze hem niet hebben koop ik hem morgen. Want morgen hebben ze GTA Vice City Stories zowiezo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2006 (bewerkt) Ik heb even een vraag over de Wanted Levels. Kan iemand informatie geven welke Wanted Levels je hebt? Zo bijvoorbeeld: Wanted Level: 1 Voertuig: / Wapen: Night Stick Overige: Komt alleen achter je aan als ze je zien En weet iemand ook al de beloningen voor de Hidden packages en Red Balloons? Bewerkt: 7 november 2006 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2006 Ik heb ook ff een vraag. Ik heb net de eerste missie gehaald dan staat er naast een barrack een moter waar je die missie mee moet doen maar dan heb ik na die missie mij barrack gehad en dan staat die moter er niet meer in het hele rijtje van mijn barrack niet meer. Mijn vraag is dus waar staat tie dan ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NIELS_ Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2006 Ik heb ook ff een vraag.Ik heb net de eerste missie gehaald dan staat er naast een barrack een moter waar je die missie mee moet doen maar dan heb ik na die missie mij barrack gehad en dan staat die moter er niet meer in het hele rijtje van mijn barrack niet meer. Mijn vraag is dus waar staat tie dan ? Je moet misschien ff rondrijden totdat hij er spawnt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mario-leader Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2006 kan iemand screens maken van de gangs uit vcs ik ben benieuwd hoe ze er uit zien >>> Door Matiscus: Dit hoort in het algemene vragen topic! <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
braver Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2006 Vraag: Als je de 3 LegerMissies hebt gehaald kun je dan gelijk al naar Prawn Island ?? nee nog niet. Je moet eerst nog andere missies doen voor andere mensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.