Jump to content

Het algemene vragen topic.

Matiscus

Recommended Posts

• Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pietje II

84

• DenkaanHenk

61

• BigM

60

• Multi-gunner

55

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey GTA-MArs wat ik persoonlijk denk is dat ze hier een nieuwe

rockstar converter voor hebben gemaakt dus dan moet je nog ff geduld hebben

anders zou ik het ook niet weten

OK,thnx Rickos.Dan zit er niks anders op dan te wachten.In ieder geval genoeg leuke muziek bij de originele soundtracks,maar ik mis wel K-jah en Rise,ik hoop dat ze hem snel uitbrengen.

Delen op andere websites

Misschien een veelgestelde vraag, maar hoe kan VCS nou veel groter zijn, terwijl je op de kaart niets aan land erbij ziet?

En waarom verklapt iedereen alles? Ik weet nu al zo'n beetje hoe het hele spel zal verlopen :N

Bewerkt: door Lance_Vance
Delen op andere websites

Misschien een veelgestelde vraag, maar hoe kan VCS nou veel groter zijn, terwijl je op de kaart niets aan land erbij ziet?

Dit mag je niet te letterlijk opvatten. Met 'groter' bedoelen ze: 'Veel groter qua mogelijkheden en vernieuwingen.' Er zijn veel extra opties bijgekomen in vergelijking met GTA Vice City. Zo kan je in VCS zwemmen, zijn er vernieuwende voertuigen in de GTA-Serie (Splitz, Gyrokopter en Jetski) kan je nu ook naast de Hidden Packages Red Balloons gaan zoeken, golfen, aan Empire Building doen etc.

Delen op andere websites

Ja, dat verklappen doen jullie nu eenmaal met zijn allen allemaal zelf. Als iedereen constant om screens, tips, hints etc etc gaat vragen dan worden er vanzelf dingen gezegd die mensen wellicht nog niet willen weten. Dan zit er echt maar 1 ding op: dit forum of in ieder geval het VCS gedeelte tijdelijk verlaten en pas weer terugkomen als je écht een daadwerkelijke vraag of probleem hebt.....

Delen op andere websites

Okay, ik wist dat je dat allemaal kon doen wel, maar niet dat ze dat bedoelden met groter, thnx ;)

:cya:

Edit

@ GTAschaap: Ik stel nu toch ook een vraag, mijn opmerking was alleen dat ik telkens dingen las die ik niet wou weten, kan ik alleen maar mezelf kwalijk nemen.

Bewerkt: door Lance_Vance
Delen op andere websites

Wat stel jij veel vragen Denkaanhenk? Wil je het spel niet liever zelf ervaren, want dat is echt velen malen leuker en je weet zowat al helemaal hoe alles verloopt in het eerste onderdeel van het spel namelijk: 'Jerry Martinez in Foxter Base'. Maar goed je kan absoluut nog niet naar Prawn Island wanneer je die missie hebt behaald je kan pas de overstap naar het andere continent maken na de missie: 'From Zero to Hero' van Lance Vance. Maar stop nou gewoon een keer met vragen stellen dan werk je toch een beetje aan je eigen eer gevoel dat je het zelf hebt ontdekt, goed? :engel:

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Ik heb even een vraag over de Wanted Levels. Kan iemand informatie geven welke Wanted Levels je hebt? Zo bijvoorbeeld:

Wanted Level: 1

Voertuig: /

Wapen: Night Stick

Overige: Komt alleen achter je aan als ze je zien

En weet iemand ook al de beloningen voor de Hidden packages en Red Balloons?

Bewerkt: door need my speed
Delen op andere websites

Ik heb ook ff een vraag.

Ik heb net de eerste missie gehaald dan staat er naast een barrack een moter waar je die missie mee moet doen maar dan heb ik na die missie mij barrack gehad en dan staat die moter er niet meer in het hele rijtje van mijn barrack niet meer.

Mijn vraag is dus waar staat tie dan ? :cab:

Delen op andere websites

Ik heb ook ff een vraag.

Ik heb net de eerste missie gehaald dan staat er naast een barrack een moter waar je die missie mee moet doen maar dan heb ik na die missie mij barrack gehad en dan staat die moter er niet meer in het hele rijtje van mijn barrack niet meer.

Mijn vraag is dus waar staat tie dan ? :cab:

Je moet misschien ff rondrijden totdat hij er spawnt
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...