Jump to content

Het algemene vragen topic.

Matiscus

Recommended Posts

Ik heb ook ff een vraag.

Ik heb net de eerste missie gehaald dan staat er naast een barrack een moter waar je die missie mee moet doen maar dan heb ik na die missie mij barrack gehad en dan staat die moter er niet meer in het hele rijtje van mijn barrack niet meer.

Mijn vraag is dus waar staat tie dan ? :cab:

Oh sorry voor het ongemak ik heb hem al gevonden hij stond in de andere rij barracks waar ook die ene legerbaas woont.

:cya:

Delen op andere websites

• Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pietje II

84

• DenkaanHenk

61

• BigM

60

• Multi-gunner

55

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind dat huis waar je ingaat in het begin voor om die missie te starten ik vind dat echt mooi locatie moet je maar eens zien ik vind het in ieder geval schitterend echt waar VCS is echt een populair top game ik heb hem nog niet maar dat ik verhalen en screens movies erover zie ik vind het echt game of the year!

Is er heel veel verschil tussen GTA LCS en GTA VCS? ik bedoel met mogelijkheden ... is er ook mischien een soort jetpack gevonden? of iets anders cools en ik had even een vraagje heb je ook een parachute als je uit de vliegtuig springt?

Bewerkt: door GTAPROF1
Delen op andere websites

Ik vind dat huis waar je ingaat in het begin voor om die missie te starten ik vind dat echt mooi locatie moet je maar eens zien ik vind het in ieder geval schitterend echt waar VCS is echt een populair top game ik heb hem nog niet maar dat ik verhalen en screens movies erover zie ik vind het echt game of the year!

Is er heel veel verschil tussen GTA LCS en GTA VCS? ik bedoel met mogelijkheden ... is er ook mischien een soort jetpack gevonden? of iets anders cools en ik had even een vraagje heb je ook een parachute als je uit de vliegtuig springt?

Ja, je kan veel extra's doen. Vliegen, zwemmen, meer ruimte, meer missies. Er is een jetpack gevonden met cheatdevice. In dat andere topic vroeg je wat dat was... eerlijk gezegt weet ik dat ook niet. Ik weet niet of als je uit een vliegtuig springt ook een parachute hebt. Maar ik weet wel dat je als extra ook empire building kan doen. Dat zijn een soort van gang wars, maardan met gebouwen...

Delen op andere websites

Alles is meer dan GTA LCS.

Maar niet meer missies. :sst:

Per opdrachtgever heb je maar een stuk of 3 a 4 missies meer niet. :N

Ik neem aan dat je deze informatie van WiKiGTA hebt gehaald namelijk van 'dit' lijstje? Waar ik sinds Zondag Avond mee bezig ben, nou dat update ik vanacht weer en dan zul je merken dat de 'grote' opdrachtgevers zoals 'Louise Cassidy Williams', 'Lance Vance' en nog velen andere meer dan 3 tot 4 missies hebben. En dit houdt toch meer variatie in een spel en ik denk niet dat je het nog met zekerheid kan vertellen, want je hebt het spel pas net. Dus daar zal je wel achterkomen, trouwens iedereen die hem heeft 'Proficiat' het is de mooiste game voor de handheld ooit kan ik me nu wel vertellen. Trouwens houdt er ook rekening mee dat de missies die je nu doet, niks te vergelijken zijn met die je verder in het spel krijgt. ^_^

He ik de Jetski niet vinden.

Staat hij ook op andere plaatsen dan op Prawn Island want daar kan ik nog niet naar toe.

Is alleen op Prawn Island te vinden.

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

He ik de Jetski niet vinden.

Staat hij ook op andere plaatsen dan op Prawn Island want daar kan ik nog niet naar toe.

OK thanx Summerbase.

Weet iemand ook waar je de skimmer kan vinden ??

Niet op Prawn Island denk ik.

Maar waar dan wel ?

Heeft iemand een kaartje of/en info ervoor ??

Bewerkt: door denkaanhenk
Delen op andere websites

De brandweerhelikopter staat achter de brandweerkazerne in Downtown en de ambulanceheli staat op het ziekenhuis in Downtown. Je kan op het ziekenhuis komen door in zo'n blauwe pijl bij het ziekenhuis te lopen.

:cya:

Bewerkt: door maarte41
Delen op andere websites

denkaanhenk ik hbe de game ok

maar jij vraagt dingen die je nu nog niet hoort te vinden

ze zijn er als het goed is ook nog niet je ontdekt het vanzelf als je meer missies speelt

quad rijden is wel helemaal top

en fietsen is ook lauw

het spel is bizar moo9i alleen het enige minpuntje aan het begin is dat je nog net zoveel kan als bij lcs

je kan nog niet varen of vliegen

en geen toffe wapens in het begin

maard as elk begin hahahaha ik zeur om niets

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...