tomdrost Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Wie weet waar de fiets staat ik kan em nergens vinden Reageren
katalizt Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Wie weet waar de fiets staat ik kan em nergens vinden tip. er staat er 1 in een winkelcentrum Reageren
Rickos Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 bij de cholos in de hoek op het weggetje naar het vleigveld kij maar hier de rode stip Reageren
tomdrost Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Dank jullie ik heb em gevonden Reageren
Rickos Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Geen dank dan heb ik een vraag weet jij of je hoofden er af kan schieten hahah t zal vast wel heb de nederlandse/europese versie en IT"S ALL LEGAL IN AMSTERDAM dus ik ga er wel vanuit heeft iemand dit al getest? Reageren
tomdrost Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Ja dat kan weer Meteen geprobeerd natuurlijk Reageren
katalizt Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Geen dank dan heb ik een vraag weet jij of je hoofden er af kan schieten hahah t zal vast wel heb de nederlandse/europese versie en IT"S ALL LEGAL IN AMSTERDAM dus ik ga er wel vanuit heeft iemand dit al getest? haha vandaag nog gedaan! nog precies het zelfde. Reageren
Rickos Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 (bewerkt) heerlijk altijd hoofden schieten daar vermaak ik me altijd perfect mee nu nog bvliegtuigen zoeken wel saai topic opeens als iedereen gta aan het spelen is zo heb je niet veel meer aan t topic je mag toch ook wle ene keer rusten Bewerkt: 8 november 2006 door Rickos Reageren
need my speed Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Ik heb even een vraag over de Wanted Levels. Kan iemand informatie geven welke Wanted Levels je hebt? Zo bijvoorbeeld: Wanted Level: 1 Voertuig: / Wapen: Night Stick Overige: Komt alleen achter je aan als ze je zien En weet iemand ook al de beloningen voor de Hidden packages en Red Balloons? Reageren
Isafdar Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 (bewerkt) Ik heb even een vraag over de Wanted Levels. Kan iemand informatie geven welke Wanted Levels je hebt? Zo bijvoorbeeld:Wanted Level: 1 Voertuig: / Wapen: Night Stick Overige: Komt alleen achter je aan als ze je zien En weet iemand ook al de beloningen voor de Hidden packages en Red Balloons? En weet iemand de eerste 20 ofzo te vinden? ik heb er pas 2 (nog niet echt gezocht) Ik heb al een kaart gevonden weet iemand een sniper te vinden? Bewerkt: 8 november 2006 door Isafdar Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Ik heb eens geprobeerd om van het 1e eiland naar het 2e eiland te zwemmen. Maar dat lukt niet Victor verdrink na een anderhalve minuut. Volgens mij is het onmogelijk om van de ene kant naar de andere kant te zwemmen van de eilanden. En ik kan ook nog niet in helikopters en in vliegtuigen. Heeft iemand voor mij een manier om naar het 2e eiland te gaan zonder missies te doen ? Reageren
SummerBase Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Ik heb eens geprobeerd om van het 1e eiland naar het 2e eiland te zwemmen.Maar dat lukt niet Victor verdrink na een anderhalve minuut. Volgens mij is het onmogelijk om van de ene kant naar de andere kant te zwemmen van de eilanden. En ik kan ook nog niet in helikopters en in vliegtuigen. Heeft iemand voor mij een manier om naar het 2e eiland te gaan zonder missies te doen ? Wachten tot morgen of overmorgen wanneer ik mijn Savegame topic post (PS, nog niet door vertellen). Reageren
Rickos Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 hey denk aan henk rockstar si niet gek maar dit keer heeft rockstar het heel tof opgelost je wil nu zwemmen naar de overkant maar dan worden de golven hoger en hoger dat je r niet meer tegenin kan zwemmen super origineel en niet heel nep ik vin t wel tof gedaan wilde naar de jet ski zwemen bij de filmstudio je akn er koen als je gewoon zou zwemmen maar dit is dus de reden dt het niet akbn er hangt trouwens ook een bord bij de blokades waar op staat warning huricane blablabla Reageren
kneef Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 dus die orkaan heeft tog nog een rol gekregen.. ik dacht dat die er niet meer in zou komen kneef Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Ik heb eens geprobeerd om van het 1e eiland naar het 2e eiland te zwemmen. Maar dat lukt niet Victor verdrink na een anderhalve minuut. Volgens mij is het onmogelijk om van de ene kant naar de andere kant te zwemmen van de eilanden. En ik kan ook nog niet in helikopters en in vliegtuigen. Heeft iemand voor mij een manier om naar het 2e eiland te gaan zonder missies te doen ? Wachten tot morgen of overmorgen wanneer ik mijn Savegame topic post (PS, nog niet door vertellen). Hey da's cool. Zit daar ook een Complete Story Line Save Game bij ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.