.Antonio Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 Zijn er vliegtuigen/heli's op het eerste eiland? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jelle Leone Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 Er is wel een watervliegtuig maar verder weet ik het niet! En waar zijn alle boten gebleven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0ry Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 de boten zijn bij zoon haven ofzoo iets maar je moest zoo veel missie doen dat je zoon deur kan openen en daar staat stuk of 6 vliegtuigen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tiesto Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 de boten zijn bij zoon haven ofzoo iets maar je moest zoo veel missie doen dat je zoon deur kan openen en daar staat stuk of 6 vliegtuigen ik ging net ook ff voor dat waterviegtuig kijken omdat iemand andrs had gezegd dat ie op een bepaalde plek stond, maar je moet idd een bepaald aantal missies spelen voordat die dingen worden vrijgespeeld denk ik want ik heb pas 5 missies gedaan ofzo en er staat nog helmaal niets (behalve de bmx dan) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
braver Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 Er is wel een watervliegtuig maar verder weet ik het niet!En waar zijn alle boten gebleven? In het water Heb er al veel tegengekomen hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isafdar Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 Wie weet na welke missie je nar het 2e eiland kan? Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tiesto Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 heeft er iemand een screen van de 'skywolf' dat was namelijk de 'onbekende helikopter' van wikigta maar hij is nu bekend alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60 Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 een vraagje is die screen er in het groot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 Wie weet na welke missie je nar het 2e eiland kan?Alvast bedankt! In de missie: "From Zero to Hero" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isafdar Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 Wie weet na welke missie je nar het 2e eiland kan? Alvast bedankt! In de missie: "From Zero to Hero" Ja was ik net achter gekomen, maar wat een gruwelijk huis krijg je op het 2e eiland echt vet. Ik heb gelijk ff pimp kleren aangetrokken staat wel zo cool. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA P'rend Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 alleen erg jammer dat je je helicopter "little willy" niet kan behouden, als je zonder cheats speelt is $5000 erg veel geld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jelle Leone Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 IK heb net dat watervliegtuig en die fiets gezocht via die kaartjes maar ik zie ze echt nergens ? is dat misschien omdat iknog niet ver genoeg ben of zo ik heb wel een fiets gevonden maar ik mag hem niet gewoon menemen want je kan hem alleen gebruiken om op het parcoer tte racen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyg.BE Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 @pietje ik heb precies gdn wat je zij ivm custom tracks maar hoe noemt het rasiostation want ik vind het nergens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Multi-gunner Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 weet iemand wat er gebeurt als je naar het 2e eiland gaat voor je dat eigenlijk mag bereiken (sterren ? hoeveel ?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 In de missie 'From Zero to Hero' van 'Lance Vance' ga ja van Main Land naar Vice City. Je moet namelijk twee grote vrachtwagens van Main Land naar Vice City vervoeren. In die tijd daarvoor ontmoet je Marty Jay Williams, Louise Cassidy Williams, Phil Cassidy en Jerry Martinez. Voor die personen krijg je diverse missies waarin je nog niet in Boten of Helikopters kan. In deze fase heb je gewoon de Casual Kleding set ter beschikking en je hebt 2 Savehouses. In de missie From Zero to Hero krijg je een Hunter achter je aan deze moet je ontwijken, maar dat is in de missie zelf wel verduidelijkt. Veel plezier bij het spelen van dit prachtige spel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.