Jump to content

Het algemene vragen topic.

Matiscus

Recommended Posts

• Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pietje II

84

• DenkaanHenk

61

• BigM

60

• Multi-gunner

55

Top Posters In This Topic

Posted Images

alleen erg jammer dat je je helicopter "little willy" niet kan behouden, als je zonder cheats speelt is $5000 erg veel geld.

Je kan al veel geld verdienen voordat je naar het 2de eiland gaat.

Wat ik heb gedaan is een Empire opgebouwd op het 1ste eiland..ik verdiende daar ongeveer $9800,- elke dag.

Zo heb ik veel gespaard en toen ik aan de laatste missie begon had ik ongeveer $100.000,-

Dus het is eigelijk.

Klein beginnen--> Missies doen voor je bedrijf en vol respect halen-->Sparen--> Medium Empire ervan maken-->Sparen-->High Roller ervan maken---> En dan meerde gebouwen kopen/verbouwen tot "High Roller"

Ik heb dit gedaan met het leen bedrijf..Ik spaarde met bedrijfjes die je krijgt..toen heb ik alle leen missies gedaan..en toen heb ik van al mijn bedrijven Leen bedrijven gemaakt en daar weer High Rollers van gemaakt..

Hoop dat jullie het een beetje snappen..dit is een van de vele mogelijkheden..

Empire Building Ruled!

@pietje

ik heb precies gdn wat je zij ivm custom tracks

maar hoe noemt het rasiostation want ik vind het nergens :?

Je moet bij de audio options in het spel "Custom Soundtracks" aanzetten. ;)

Bewerkt: door W1ckeD
Delen op andere websites

@pietje

ik heb precies gdn wat je zij ivm custom tracks

maar hoe noemt het rasiostation want ik vind het nergens :?

Precies hetzelfde als je moet doen in GTA Liberty City Stories. Als je alles goed hebt gedaan (dus de nummers op de goede manier hebt geconverteerd en dergelijke), dan start je het spel op, ga je vervolgens naar het pauzemenu, dan 'Audio', en vervolgens schakel je 'Custom Tracks' aan (on) in plaats van uit (off).

Veel succes verder! :cya:

Delen op andere websites

IK heb net dat watervliegtuig en die fiets gezocht via die kaartjes maar ik zie ze echt nergens ?

is dat misschien omdat iknog niet ver genoeg ben of zo

ik heb wel een fiets gevonden maar ik mag hem niet gewoon menemen want je kan hem alleen gebruiken om op het parcoer tte racen.

:ch:

dat heb ik met die waterscoeter ook

waar kan je een scoeter vinden

Delen op andere websites

Deze kan je vinden op de plek waar in Vice City een Skimmer spawnde. Je zult dus wel eerst het eiland moeten unlocken door de storyline te volgen. Ik heb geen idee of de filmstudio open is als het eiland unlocked is maar mischien zul je het eerst moeten kopen of wellicht is het een Empire Building. Ik maak ook wel even een kaartje voor je waar je de waterscooter kan vinden. Je moet wel eerst door de ingang van de filmstudio en vervolgens rechtsboven vind je een deur die je naar een soort 'haventje' leid en daar vind je de waterscooter. Veel plezier met je waterscooter :cya:

naamloosky7.png

Zie de rode stip, daar bevind de waterscooter zich indien deze is unlocked.

Edit: Sorry ik heb er even overheen gelezen en wist dus niet dat je een gewone scooter bedoelde ;)

In GTA San Andreas, GTA LCS, GTA Vice City zat een scooter de Faggio. Ik heb even voor je op de lijst met voertuigen in VCS gekeken en ik vond nergens de Faggio. Waarschijnlijk keert deze Faggio gewoon weer terug omdat het in elke 3D gta zit met tweewielers tot zijn beschikking. Als hij er dus werkelijk in zit moet hij of de Streetfighter of deVentoso of mischien wel de Wintergreen heten. Maar precies weet ik het niet omdat van VCS nog niet heel veel informatie op wikigta.nl staat. Deze scooter vind je gewoon op straat en hoef je niet eerst te unlocken.

Bewerkt: door Advancegta
Delen op andere websites

Deze kan je vinden op de plek waar in Vice City een Skimmer spawnde. Je zult dus wel eerst het eiland moeten unlocken door de storyline te volgen. Ik heb geen idee of de filmstudio open is als het eiland unlocked is maar mischien zul je het eerst moeten kopen of wellicht is het een Empire Building. Ik maak ook wel even een kaartje voor je waar je de waterscooter kan vinden. Je moet wel eerst door de ingang van de filmstudio en vervolgens rechtsboven vind je een deur die je naar een soort 'haventje' leid en daar vind je de waterscooter. Veel plezier met je waterscooter :cya:

naamloosky7.png

Zie de rode stip, daar bevind de waterscooter zich indien deze is unlocked.

Edit: Sorry ik heb er even overheen gelezen en wist dus niet dat je een gewone scooter bedoelde ;)

In GTA San Andreas, GTA LCS, GTA Vice City zat een scooter de Faggio. Ik heb even voor je op de lijst met voertuigen in VCS gekeken en ik vond nergens de Faggio. Waarschijnlijk keert deze Faggio gewoon weer terug omdat het in elke 3D gta zit met tweewielers tot zijn beschikking. Als hij er dus werkelijk in zit moet hij of de Streetfighter of deVentoso of mischien wel de Wintergreen heten. Maar precies weet ik het niet omdat van VCS nog niet heel veel informatie op wikigta.nl staat. Deze scooter vind je gewoon op straat en hoef je niet eerst te unlocken.

er is een faggio maar die is egt sgeef

Delen op andere websites

kheb nu ne keer een superbelangrijke vraag , nml , kzie op wikigta dat de laatste missie 'the exchange' heet (van diaz) , maar aangezien vic (?) daarin doodgeschote wordt , hoe moet ge dan de 100 % hale ? ik denk da da de 3e vance broer is , die dan sterft , diene mee astma , da kan gewoon weg ni anders , wa denke jullie ?

Delen op andere websites

kheb nu ne keer een superbelangrijke vraag , nml , kzie op wikigta dat de laatste missie 'the exchange' heet (van diaz) , maar aangezien vic (?) daarin doodgeschote wordt , hoe moet ge dan de 100 % hale ? ik denk da da de 3e vance broer is , die dan sterft , diene mee astma , da kan gewoon weg ni anders , wa denke jullie ?

Ik ben met die lijst bezig en ik zal hem vanacht weer updaten en het is dus 'niet' de laatste missie, maar het is een tot nu toe laatste missie voor het WiKiGTA Missie bestand, dit is dus gewoon een missie van Diaz. En Vic wordt niet in 'The Exchange' doodgeschoten, want Victor Vance wordt tijdens de Drugs-deal in Vice City vermoord. En dat is ook niet zo heel raar, want Vic belazerd hem in Vice City Stories. Maar goed: 'De missie lijst zal voor morgen, of morgen exact helemaal klaar wezen. ;)

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Vraag aan SummerBase

Ik heb het spel nu uitgespeeld (de storyline) alleen de laatste missie heet 'Last Stand', en er staat op de site van WikiGTA dat ie 'The Exchange' heet. Het spel eindigt zonder dat Victor Vance vermoord wordt, dit is ook niet de bedoeling geloof ik, maar hoe kom ik te weten wat nou het echte einde is? Want op WikiGTA moet je ingelogd zijn. Dus bij deze vraag ik ook of ik een uitnodiging om me aan te melden kan krijgen?

Alvast bedankt!

:cya:

Delen op andere websites

Vraag aan SummerBase

Ik heb het spel nu uitgespeeld (de storyline) alleen de laatste missie heet 'Last Stand', en er staat op de site van WikiGTA dat ie 'The Exchange' heet. Het spel eindigt zonder dat Victor Vance vermoord wordt, dit is ook niet de bedoeling geloof ik, maar hoe kom ik te weten wat nou het echte einde is? Want op WikiGTA moet je ingelogd zijn. Dus bij deze vraag ik ook of ik een uitnodiging om me aan te melden kan krijgen?

Alvast bedankt!

Dit hoort hier eigenlijk niet, maar om je vraag niet in het water te laten lopen zal ik hem voor je beantwoorden. Laat ik maar direct hard beginnen, maar het is nou eenmaal niet anders. 'Je kan geen WiKi-Medewerker] worden op dit moment'. Als je een WiKiGTA Medewerker wilt worden zul je daar kij hard voor moeten werken. Het maakt niet uit in wat voor een zin, maar je moet je positieve kant in de GTA-Kennis laten zien. Daar kan het helpen van mensen bij helpen een specifieke kennis of een grote wil tot behulpzaamheid. Je wordt dus niet zo maar even een Medewerker, maar je zult er kij hard voor moeten werken. Dit kun je zoals ik al zei het beste doen op het GTAForum. Nog iets, ga vooral niet vragen om een medewerker te worden en je wordt alleen een Medewerker wanneer er vraag naar is. Het werkt dus hetzelfde als een bedrijf in de echte wereld: 'Zoeken we iemand? Dan nemen we iemand aan met kwaliteiten'. Dit is overgens gedaan om de kwaliteit hoog te houden en er voor te zorgen dat het alleen bewerkt wordt door 'echte GTA-Fans'. Ik zeg niet dat jij dat niet bent hoor, maar dat moet je juist laten zien. Is dit genoeg informatie? :klap:

Ja ik begrijp wat je bedoeld, maar ik wil ook geen medewerker worden, ik wil gewoon alles kunnen lezen wat er staat. Niet iedereen die alleen informatie wilt, moet dan toch perse medewerker hoeven te worden?

O, je bedoelt die rode Links? Die bestaan helemaal niet die kunnen alleen door Medewerkers gemaakt worden. Maar die komen er absoluut wel, ik ga al beginnen aan de eerste paar missies. :)

Edit: Nog een vraagje, kan je helemaal niets doen met the Malibu, want de club is gesloten en ik zie er geen icoontje bij staan om het te kopen? Ook zijn er geen missies mee gekomen..

...

Maargoed, dat met de Malibu? ;)

:klap::cya:

Malibu Club hebben ze in het spel gelaten, maar in geen enkele missie kan je er in zoals je zelf ervaren hebt in het spel. En dan lijkt het me logisch dat je er dus niks in kunt doen, want het verband met Kent Paul (die daar anno 1986 altijd komt) is hier niet. Ik denk dat hij er gewoon voor de sfeer staat, het is in mijn ogen ook een kenmerk van die weg. ;)

Delen op andere websites

Ja ik begrijp wat je bedoeld, maar ik wil ook geen medewerker worden, ik wil gewoon alles kunnen lezen wat er staat. Niet iedereen die alleen informatie wilt, moet dan toch perse medewerker hoeven te worden?

Edit: Nog een vraagje, kan je helemaal niets doen met the Malibu, want de club is gesloten en ik zie er geen icoontje bij staan om het te kopen? Ook zijn er geen missies mee gekomen..

Aah, ik begrijp em, ik dacht dat je ingelogd moest wezen om het rode te kunnen lezen, maar dat is alleen om het te bewerken.. Aaiitt.. :puh:

Maargoed, dat met de Malibu? ;)

:klap::cya:

Bewerkt: door Lance_Vance
Delen op andere websites

Hey,

Ik had even een vraagje, heb je nou meer missies in VCS als in LCS?

Of een beetje hetzelfde?

En hoeveel missies ongeveer?

(als hier al een topic over is, sorry dan daarvoor maar kon er zo geen vinden)

Bewerkt: door WWEGTA
Delen op andere websites

De Jetski is de vinden op Prawn Island gelegen aan de stijger van Inter Global Studio's waar je ook missies van Reni Wassulmaier krijgt. Je moet hiervoor wel toe zijn aan de missies van het tweede eiland ofwel: 'Vice City Gebied'. Hier kom je na de missie: 'From Hero to Zero', van Lance Vance. Ben je er nog niet; Zwemmen heeft geen zin, want je verdrinkt toch (dat is een eigenschap van het spel). Ben je er wel dan wens ik je veel plezier, en omdat je misschien niet weet waar Prawn Island ligt. Ik zal echt een kaart voor je maken, een moment.

Kaart van de Locatie van de Jet Ski:

jetskivz5.jpg

® WiKiGTA '06

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...