Jump to content

Het algemene vragen topic.

Matiscus

Recommended Posts

• Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pietje II

84

• DenkaanHenk

61

• BigM

60

• Multi-gunner

55

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan iemand mij vertellen waar ik die kermis met dat reuzenrad kan vinden?

De Kermis en het reuzenrad ('Chunder Wheel') kun je vinden op Vice City (gebied) en dan op Vice Point, dat is bij het derde Safehouse en je kan pas naar dit gebied na de missie: 'From Hero to Zero', van Lance Vance. Op de kermis vindt je het Chunder Wheel een botsautobaan, waar je niks mee kunt. Een verlaten gok hal en een een Empire Building, waar je de nodige tijd aan kunt besteden. Ik heb ook even snel een kaart voor je in elkaar gezet voor als je al wel de missie: 'From Hero to Zero' hebt behaald, anders zul je toch nog even moeten wachten denk ik. Verder is het zeker wel de moeite waard, want een ritje in het Chunder Wheel is zeker aan te raden. In de bijlage staat de kaart...

post-5021-1163165549.png

® WiKiGTA

---

Hoe kan ik ooit in dat reuzenrad, ik heb echt alle knoppen geprobeert maar het lukt niet wie weet het wel?

Mazzel

Je kan ook niet zo maar in het reuzenrad gaan. Voor het reuzenrad staat een roze marker (als ik het me niet vergis). Stap daarin en wacht tot het Chunder Wheel een bakje voor je stil zet waar je natuurlijk in kunt stappen. Dan loop je er rustig in en het Chunder Wheel gaat weer draaien. Have a Nice Chunder Wheel Spin! :bier:

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Hoe kan ik ooit in dat reuzenrad, ik heb echt alle knoppen geprobeert maar het lukt niet wie weet het wel?

(Nu heeft mijn chunderwheel geen eens meer hokjes om in te gan het is nu gewoon een rond draaiend wiel zonder iets er aan.)

Mazzel

Bewerkt: door Isafdar
Delen op andere websites

in gta vcs zijn nieuw gangs zoals cholos en trailerpark mafia gaan die ook weg aan het eind van het spel want die gangs zijn niet in vc

offtopic: in gta lcs gingen sindaco en forelli weg vandaar dat ik dacht dat mischien die gangs in vcs ook weg konden gaan :-(:-(

Delen op andere websites

Haha ben al meerdere malen in de chunderheel geweest alleen nooit op de manier hoe het zou moeten

ik g eloof dat je in de roze marker moet staan tot hij stil staat dan wil ik er in lopen maar kan ik er niet in beetje raar

dus dan loop ik de baan op van het reuzenrad en spring ik op een vage manier in het hokje zo zit ik als nog in de chunderheel wel de moeite waard tis best tof alleen een verveeldne camera maar daar ehb ik me verrekijkert voor.

helaaas net weer een bug ontdekt dat je soms geen hokjes hebt hangen in je ferris wheel as best vervelend

kan je er niet in hij zegt wel dat er een staat want het rad stopt en je kan niet doorrennen want het hokje zou er voor staan hij is er alleen niet tis nu al twee keer achter lekaar gebeurt beter gebeurt het iet weer

Bewerkt: door Rickos
Delen op andere websites

Op Wikigta vind je een lijst met alle missies, en later volgt er ook een walktrough van. De hoofdmissies van Vice City Stories vind je hier en de hoofdmissies van Liberty City Stories vind je hier. Na even te tellen ben ik er uit gekomen dat Liberty City Stories in totaal 73 hoofdmissies telt. Bij Vice City Stories zijn dat er in totaal 59. Dus helaas zitten er in Vice City Stories 14 missies minder dan dat er in Liberty City Stories zaten. De reden hiervan is onbekend maar het zal wel iets te maken hebben dat Liberty City 3 hoofdeilanden telt en Vice City er maar 2 heeft.

Delen op andere websites

Je kan met de Rockstar Custom Tracks gewoon de nummers converteren zoals je dat deed bij GTA Liberty City Stories. Als je liedjes hebt geconverteerd naar GTA Liberty City Stories, dan zou er in jouw map "SAVEGAME" (op jouw PlayStation Portable) een map moeten staan genaamd "ULUS10041CUSTOMTRACKS". Hier staan dan de nummers in die jij naar GTA Liberty City Stories hebt geconverteerd.

Maak nu in dezelfde map ("SAVEGAME") een nieuwe map aan, die je "ULES00502CUSTOMTRACKS" noemt (het moet per se "ULES00502S92F0" zijn, want dit is de folder-code van GTA Vice City Stories). Converteer nu gewoon de nummers via de Rockstar Custom Tracks zoals je altijd al gedaan hebt, dan zullen ze nog altijd in de GTA Liberty City Stories folder belanden, maar dan zet je ze in de nieuwe map die je aangemaakt hebt (voor de duidelijkheid: de nieuwe map moet "ULES00502CUSTOMTRACKS" heten!). Als het goed is zou je nu je eigen nummers in GTA Vice City Stories moeten kunnen beluisteren.

Eerst lukte het niet met mijn VCS,maar dat lag aan het feit dat mijn VCS uit engeland kwam(savegames) en die hebben weer een andere foldercode dus ik heb de foldercode veranderd en nu werkt hij prima,harstikke bedankt voor de prima uitleg.Wel vreemd dat we die info niet van rockstar hebben gehad,dat hadden ze wel even mogen vertellen,nogmaals bedankt. :klap:_O_

Delen op andere websites

dan zijn het er maar 59

maakt me niet zoveel uit de game is zoveel groter

en de 59 missies zijn allemaal veel groter als van lcs dus als je het in zijn totaal bekijkt

dan heeft vcs er eigenlijk meer

weet je wat ik bij lcs had op een gegeven moment leek echt alle sop elkaar

en toen wild eje gewoonklaar zijn en had ik niet meer zo van yess weer een missie

nu verschilt alles heel erg van elkaar

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...