M4X Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 ik heb een vraag? waar vind je de verrekijker?En kan je pas na 100% de cutscenes bekijken? Ik heb even een kaartje gemaakt met een vindplek van de verrekijker: Na wat klimwerk (of gewoon omhoog lopen), vind je hem op de aangegeven locatie op de boot, hier heb je meteen een mooi uitkijkpunt. De verrekijker is heel simpel, je kan er niks bijzonders mee. Het enige wat je kan is in/uitzoomen, meer instructies hierover krijg je tijdens de missie Leap And Bound. Je kan de cutscenes helaas pas bekijken nadat je de Storyline hebt uitgespeeld, volgensmij hoef je hier geen 100% voor de hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Multi-gunner Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 voor vcs uitkwam hadden ze het over een missie die je per jet ski moest afleggen over schansen en waarbij je gefilmd werd. zit deze missie er nog in , en door wie wordt ie dan gegeven ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) voor vcs uitkwam hadden ze het over een missie die je per jet ski moest afleggen over schansen en waarbij je gefilmd werd.zit deze missie er nog in , en door wie wordt ie dan gegeven ? Jazeker wel zit deze missie er nog in, het heet 'Say Cheese' en wordt gegeven door Reni Wassulmaier. Wanneer je deze missie voltooid hebt kan je met de Jet Ski die naast de steiger aangemeerd ligt bij Interglobal Filmstudios op Prawn Island de zijmissie 'Water Sports' spelen. Edit: Gek. Normaal gesproken zie ik jou wel in het topic, maar zie ik je niet posten (zelfs na een aantal keer vernieuwen en een ander venster geopend te hebben). Maar ditmaal zag ik jou niet eens in dit topic... Bewerkt: 28 november 2006 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) voor vcs uitkwam hadden ze het over een missie die je per jet ski moest afleggen over schansen en waarbij je gefilmd werd.zit deze missie er nog in , en door wie wordt ie dan gegeven ? Natuurlijk is deze missie er nog, dit is de missie: 'Say Cheese' van 'Reni Wassulmaier'. In het begin dachten we dat de missie als eerste zou komen, maar dat is in Vice City Stories de missie 'Soldier'. Deze krijg je zo rond de 35 missies. Je moet in de missie Say Cheese een stuk film opnemen dat zich eerst op een Jet Ski afspeelt en later op een motor, je zult naderhand overstappen, Reni filmt je vanuit een Helikopter. De volgende missies zijn Kill Phil Part 2, So Long Schlong en In the Air Tonight. Daar verlaat Reni de stad al, verder is de missie zelf niet echt moeilijk, maar als je het gaat spelen zul je daar zelf wel achterkomen. Mocht er nog wat wezen dan kun je het altijd zeggen! Edit: Alweer die van den II. Waarom moeten we nou alletwee samen posten altijd? Edit 2: Systeem is sloom aan het worden denk ik. Bewerkt: 28 november 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWEGTA Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) Waar is de Civil Asset Forfeiture Impound? Edit: Bedankt SummerBase Bewerkt: 30 november 2006 door WWEGTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) Waar is de Civil Asset Forfeiture Impound? Ik had daar onlangs een kaart voor gemaakt. Je kan de kaart vinden in de bijlage van deze post. Ik wil toch nog even bellichten wat je er kan doen. Je moet voor de 'Civil Asset Forfeiture Impound' 3 lijsten met Voertuigen verzamalen, dan hebben we het natuurlijk over motoren, auto's en zelfs helikopters. Die moeten ingeleverd worden bij de ingang tegenover de Pay & Spray in het zuiden van Main Land. Maar je moet ook één rijtje met vaartuigen verzamelen, dit zijn dus boten en andere gevaarten. Deze kun je brengen bij de water-loods aan de achterkant, maar de kaart die verduidelijkt dat wel. Ik hoop dat je het kan vinden en kijk ook even op 'hier' voor een compleet overzicht van alle voer/vaar-tuigen in heel Vice City Stories. Veel succes en mocht er nog wat wezen, dan kun je het gerust zeggen. Bewerkt: 28 november 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 Waarom moet je eigelijk Brian Forbes vermoorden ? Hij heeft toch niks verkeerd gedaan ? Alleen met Vic en Lance werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 Waarom moet je eigelijk Brian Forbes vermoorden ?Hij heeft toch niks verkeerd gedaan ? Alleen met Vic en Lance werken. Ik ben het met je van mening dat het niet echt goed naar voren komt in het spel zelf, maar ik kan me wel zeer zeker heugen dat er in één van de cutscene's verteld wordt dat hij een geheime agent is. Hij is dus iemand van het 'Vice City Police Department' oftewel het is een verader. Maar hij doet net of hij dat niet is, Lance is hem op het spoor gekomen in de missie: 'Caught as an Act' hier wil Lance hem vermoorden, maar Brian ontsnapt; Je moet hem achtervolgen en daarna sluiten jullie hem op met een plastic zak over zijn hoofd in een loods in Main Land. Daar horen jullie hem helemaal uit totdat hij jullie flink op de nesten gaat werken, dan ontsnapt hij en dan is de maat vol en dan vermoorden jullie hem. Dat is eigenlijk een beetje het verhaal erachter, een verader dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 Waarom moet je eigelijk Brian Forbes vermoorden ? Hij heeft toch niks verkeerd gedaan ? Alleen met Vic en Lance werken. Ik ben het met je van mening dat het niet echt goed naar voren komt in het spel zelf, maar ik kan me wel zeer zeker heugen dat er in één van de cutscene's verteld wordt dat hij een geheime agent is. Hij is dus iemand van het 'Vice City Police Department' oftewel het is een verader. Maar hij doet net of hij dat niet is, Lance is hem op het spoor gekomen in de missie: 'Caught as an Act' hier wil Lance hem vermoorden, maar Brian ontsnapt; Je moet hem achtervolgen en daarna sluiten jullie hem op met een plastic zak over zijn hoofd in een loods in Main Land. Daar horen jullie hem helemaal uit totdat hij jullie flink op de nesten gaat werken, dan ontsnapt hij en dan is de maat vol en dan vermoorden jullie hem. Dat is eigenlijk een beetje het verhaal erachter, een verader dus. Ja, maar eigenlijk was het van Vic en Lance niet helemaal de bedoeling om Brian te vermoorden. Brian Forbes (kortom 'BF') zei tegen Lance en Vic in de missie 'The Burn Deal' dat de contactpersonen zich in de White Stallionz Bar zouden bevinden, en dat die contactpersonen alles zouden geven wat Lance en Vic nodig zouden hebben (in verband met de grote scheepslading). Wanneer Vic en Lance bij die bar aankomen blijkt dat Brian ze heeft opgelicht: The White Stallionz Bar is een homobar. Wanneer Vic en Lance weer terugkomen bij het gebouwtje waar ze Brian Forbes in opgesloten hadden bleek de valstrik van Brian gewerkt te hebben: hij is stiekem ontsnapt. Het was dan van Vic en Lance eigenlijk de bedoeling om Brian weer te pakken te krijgen, maar daarbij vermoordt Vic Brian per ongeluk. Lance zegt daarna tegen Vic nog: "Eh... het was niet per se de bedoeling om hem te vermoorden Vic!" Vic zegt daarop: "Daar is het nu een beetje laat voor vind je niet Lance!" Hopelijk heb je het verhaal nu helemaal door Denkaanhenk, ik wens je nog veel plezier verder met het spelen van GTA Vice City Stories! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Multi-gunner Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 zitten colonel cortez/mercedes in vcs ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 zitten colonel cortez/mercedes in vcs ? Volgens mij niet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Multi-gunner Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 zitten colonel cortez/mercedes in vcs ? Volgens mij niet.. wie dient gonzales dan ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 Gonzales is de rechterhand van Colonel Cortez. In GTA Vice City Stories in de missie 'The Colonel's Coke' vertelt Gonzales aan Vic dat hij drugs voor zijn baas, Colonel Cortez, moet vervoeren, en dat Vic hem daarbij moet helpen. Dit is de enige keer in het spel dat er over Cortez gesproken wordt. Verder hoor je en zie je Colonel Cortez in het gehele spel niet (wat ik overigens best jammer vind). Oh ja: Mercedes Cortez, de dochter van Colonel Cortez, komt al helemaal niet voor in GTA Vice City Stories. Beide personages worden daarentegen in GTA Vice City uitgebreid behandeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Hoe zien de Cholo Sabre en de Gang Rancher er uit? En waar dient de Voodoo voor die ook als gangcar in het spel voorkomt volgens WikiGTA? Bewerkt: 29 november 2006 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Ik kan geen screens posten, maar de cholo sabre is gewoon net als de sabre, alleen van de cholo's. Hij is een klein beetje zo alleen want minder gedetaileerd en beetje rood dacht ik Bewerkt: 29 november 2006 door .Antonio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.