DenkaanHenk Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Op het eerste eiland vind ik de missies best wel rap gedaan. Die op het tweede eiland zijn best wel moeilijk en lang. Reageren
.Antonio Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Op het eerste eiland vind ik de missies best wel rap gedaan.Die op het tweede eiland zijn best wel moeilijk en lang. ja idd, maar op het 1e eiland kan je nog niet vliegen en varen en heb je nog maar 1 eiland. Op het 2e eiland is veel meer ruimte. Je kan vliegen, varen, meer auto's, meer wapens. Het is gewoon veel groter Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 In van GTA Vice City Stories wil ik graag weten wat Phil Cassidy zegt in zijn eerste stukje tekst dat hij tegen het plafond schiet.ken iemand dat stukje voor mij vertalen ? Reageren
BangBros Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Mensen ik heb een vraag kan iemand me mischien vertellen hoe je die GTA VC letters maakt of typt ? of een linkd aan me geven hoe je die GrandTheftAuto letters of lettertype kan downloaden ik vind het best mooi sommige gebruiken het ook dus zou mischien iemand aub ook zo'n link kunnen sturen waar je het download of vertellen hoe je het doet want mischien is downloaden niet nodig alvast bedankt Reageren
Advancegta Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Je kan hem hier downloaden vanaf GTAGames dus als je even bij downloads had rondgekeken had je hem gegragandeerd gevonden. Ik heb even opgezocht hoe je het werkend moet krijgen, ik zet het hieronder even voor je neer. Heel veel plezier en succes ermee. 1. Sluit alle geopende Windows-toepassingen, zoals Microsoft Word of Microsoft Outlook®. 2. Klik in het Configuratiescherm op Vormgeving en thema's. Opmerking Als u de weergave Klassiek van het Configuratiescherm of Microsoft Windows 2000 gebruikt, dubbelklikt u op Lettertypen en gaat u vervolgens naar stap 4. 3. Klik in het taakvenster op Lettertypen bij Zie ook. Opmerking Als er een mapstructuur verschijnt in plaats van het taakvenster, klikt u op Mappen op de werkbalk en klikt u vervolgens op Lettertypen bij Zie ook. 4. Klik op Nieuw lettertype installeren in het menu Bestand. 5. Klik op het gewenste station in de lijst Stations. 6. Dubbelklik in de lijst Mappen op de map die de lettertypen bevat die u wilt toevoegen. 7. Klik bij Lijst met lettertypen op het lettertype dat u wilt toevoegen en klik vervolgens op OK. Bewerkt: 30 november 2006 door Advancegta Reageren
BangBros Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Advancegta harstikke bedankt joh Oke gelukt Bewerkt: 30 november 2006 door GTAPROF1 Reageren
gta_fan_123 Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 (bewerkt) In van GTA Vice City Stories wil ik graag weten wat Phil Cassidy zegt in zijn eerste stukje tekst dat hij tegen het plafond schiet.ken iemand dat stukje voor mij vertalen ? Ik heb gehoort dat er een feestje zal zijn, daarom heb ik vuurwerk meegenomen. Na de missie truck stop moest ik verdergaan met de missie shakedown, marked men hoefde ik helemaal niet te doen! is dat nou een fout van walktrough, dat de missie dus helemaal niet bestaat of hebben jullie dat probleem ook? Bewerkt: 1 december 2006 door gta_fan_123 Reageren
eagle^ Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 hey vraagje. het gaat over illegale praktijken ik weet 't, maar ik wil t gewoon weten. sinds kort is zoals jullie weten devhook 0.5 uitgekomen voor firmware 2.8x. kan je dan hiermee gedownloade psp spellen spelen? Reageren
RS-modder Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Hier mogen wij je niet mee helpen sorry Reageren
Dfix Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 hey vraagje. het gaat over illegale praktijken ik weet 't, maar ik wil t gewoon weten. sinds kort is zoals jullie weten devhook 0.5 uitgekomen voor firmware 2.8x. kan je dan hiermee gedownloade psp spellen spelen?&%$#@!@&!@#&@#$#&!&@ja&&@#&$$&%@@$Ff snel tussendoor.. OT: Krijg je als je een 'Empire' (zo'n clubhuis) alleen geld van hun als je er eentje bouwd met zo'n bankbiljetje of ook wanneer je eentje van drugs of smuggling bouwd?? Reageren
Pietje II Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Na de missie truck stop moest ik verdergaan met de missie shakedown, marked men hoefde ik helemaal niet te doen! is dat nou een fout van walktrough, dat de missie dus helemaal niet bestaat of hebben jullie dat probleem ook? De missies op WikiGTA staan niet geheel in goede volgorde. Je kan namelijk bijvoorbeeld tijdens de missies van Louise Cassidy-Williams ook de missies van Marty Jay Williams spelen. Ligt er maar net helemaal aan in welke volgorde jij de missies volbrengt. Er zijn uiteraard een boel combinaties mogelijk, en aangezien we het op WikiGTA handiger vinden dit op volgorde van de personages te plaatsen, is dat ook zo gebeurd. Ik heb gehoort dat er een feestje zal zijn, daarom heb ik vuurwerk meegenomen. Dit zegt Phil Cassidy pas later in de trailer ('Ladies & Gentlemen, Let's Pop!'), om nog nauwkeuriger te zijn zegt Phil Cassidy dit zinnetje in de missie 'Blitzkrieg Strikes Again'. Reageren
gta_fan_123 Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Na de missie truck stop moest ik verdergaan met de missie shakedown, marked men hoefde ik helemaal niet te doen! is dat nou een fout van walktrough, dat de missie dus helemaal niet bestaat of hebben jullie dat probleem ook? De missies op WikiGTA staan niet geheel in goede volgorde. Je kan namelijk bijvoorbeeld tijdens de missies van Louise Cassidy-Williams ook de missies van Marty Jay Williams spelen. Ligt er maar net helemaal aan in welke volgorde jij de missies volbrengt. Er zijn uiteraard een boel combinaties mogelijk, en aangezien we het op WikiGTA handiger vinden dit op volgorde van de personages te plaatsen, is dat ook zo gebeurd. Ik heb gehoort dat er een feestje zal zijn, daarom heb ik vuurwerk meegenomen. Dit zegt Phil Cassidy pas later in de trailer ('Ladies & Gentlemen, Let's Pop!'), om nog nauwkeuriger te zijn zegt Phil Cassidy dit zinnetje in de missie 'Blitzkrieg Strikes Again'. Ja dat klopt, want later kon ik die missie wel doen, alleen ik wist dat niet want in die andere gta's was het gewoon op volgorde!(walktrough) Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 komt er bij 100 % een 2e heli op dat platform bij oceans beach (net als vc) ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.