Jump to content

Het algemene vragen topic.

Matiscus

Recommended Posts

komt er bij 100 % een 2e heli op dat platform bij oceans beach (net als vc) ?

Ik heb even voor je gekeken op deze kaart. Hier is te zien dat er geen helicopter bij Oceans Beach huist, ook niet bij de 100%. Wil je toch een helikopter hebben kun je hem vinden op de aangegeven locatie op mijn bijgesloten kaartje (Het betreft hier om een Maverick). Op het vliegveld kun je tevens nog want andere luchtvoertuigen vinden zoals een Sparrow. Veel plezier ermee.

hiy1.gif

Bewerkt: door Advancegta
Delen op andere websites

• Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pietje II

84

• DenkaanHenk

61

• BigM

60

• Multi-gunner

55

Top Posters In This Topic

Posted Images

Laag een nogal mannenlijk volgens mij is het gewoon een man een geen vrouw hoor en de kleren en make up is het weer een vrouw dus een man.

Reni Wassulmaier is een persoon die graag onzijdig wil zijn. Reni is van oorsprong mannelijk (dit is op te maken doordat verscheidene personages Reni steeds als een 'him' (hem) beschrijven), en in de missie 'So Long Schlong' moet Victor Vance Reni naar de Ocean View Hospital in Ocean Beach brengen, omdat hij zichzelf nu daadwerkelijk om wil laten bouwen naar 'onzijdig' door dr. Abner Horowitz. In de missie 'In The Air Tonight' is de operatie voltooid, en ziet Reni er ongeveer zo uit: klik =>hier<=.

Verder kan je

een filmpje van Reni Wassulmaier bekijken, waar je Reni een aantal keer hoort praten. Oordeel dus zelf maar wat je van Reni's stem vindt.
Delen op andere websites

Laag een nogal mannenlijk volgens mij is het gewoon een man een geen vrouw hoor en de kleren en make up is het weer een vrouw dus een man.

Reni Wassulmaier is een persoon die graag onzijdig wil zijn. Reni is van oorsprong mannelijk (dit is op te maken doordat verscheidene personages Reni steeds als een 'him' (hem) beschrijven), en in de missie 'So Long Schlong' moet Victor Vance Reni naar de Ocean View Hospital in Ocean Beach brengen, omdat hij zichzelf nu daadwerkelijk om wil laten bouwen naar 'onzijdig' door dr. Abner Horowitz. In de missie 'In The Air Tonight' is de operatie voltooid, en ziet Reni er ongeveer zo uit: klik =>hier<=.

Verder kan je

een filmpje van Reni Wassulmaier bekijken, waar je Reni een aantal keer hoort praten. Oordeel dus zelf maar wat je van Reni's stem vindt.

mannelijke stem met een verwijfde toets. :puh:

zitten laura shrub en 'martha' :D in het spel ?

Delen op andere websites

zitten laura shrub en 'martha' :D in het spel ?

Nee, Alex en Laura Shrub zitten beiden niet in het spel. Echter staat er op de cover een vrouw, die veel gelijkenissen vertoont met Laura Shrub. Logische speculaties waren dan ook dat Laura zich in GTA Vice City Stories zou gaan bevinden. Nu weten we in ieder geval dat dit niet zo is.

Delen op andere websites

oké :bier:

Als je je nieuwsgierigheid niet in kan houden, dan heb ik hier nog een truukje voor je zodat je niet als een gek missies moet gaan doen t/m From Zero To Hero. Als je de Taxidriver missies haalt krijg je een speciale jumpboost bij taxi's, waardoor je over het hek naar het 2e eiland kan springen. De Taxidriver missies haal je als je 50 mensen (fares) per taxi hebt vervoerd. Je begint de missies door in een taxi de ''up'' toets te drukken, dit wordt ook duidelijk aangegeven als je in een taxi zit.

Veel Succes :cya:

Bewerkt: door M4X
Delen op andere websites

hoeveel ritjes moet je maken met de taxicab voordat je de missie hebt behaald, k zit nu op 21, en ben het wel zat eigenlijk, maar wil wel de missie halen

Zoals je in m'n post hierboven ziet moet je 50 fares vervoeren. Dit kan gewoon vervoeren zijn, fares iets laten kopen, of fares een winkel laten beroven en dan veilig thuis brengen met de politie achter je aan. Als je er 50 hebt vervoerd krijgen je taxi's dus een speciale jump boost, wat ik hierboven ook al zei. Door op de ''down'' toets te drukken gebruik je deze, hoe sneller je gaat hoe verder je komt natuurlijk. Erg handig om het verkeer te ontwijken als je lekker hard gaat, en natuurlijk handig om naar het 2e eiland te gaan. Je kan de boost ook achteruit gebruiken.

@Denkaanhenk hieronder: het zijn er toch echt 50 bij mij, ik heb het spel zelf en ik er maar 50 vervoerd..

Bewerkt: door M4X
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...