Jump to content

Het algemene vragen topic.

Matiscus

Recommended Posts

ooh ja sorry weer niet goed gekeken in voorgaande posts, maar bedankt voor het antwoord, maar dan meteen nog een vraag, moeten die fares allemaal achter elkaar of komt er bij 25 of zo nog een checkpoint

@ henk, lcs heb ik slechts de storyline uitgespeeld, dit is pas de eerste gta game waar ik voor de 100% ga, bij de andere gta games, interesseerde me het niet zo veel

Delen op andere websites

• Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pietje II

84

• DenkaanHenk

61

• BigM

60

• Multi-gunner

55

Top Posters In This Topic

Posted Images

ooh ja sorry weer niet goed gekeken in voorgaande posts, maar bedankt voor het antwoord, maar dan meteen nog een vraag, moeten die fares allemaal achter elkaar of komt er bij 25 of zo nog een checkpoint

@ henk, lcs heb ik slechts de storyline uitgespeeld, dit is pas de eerste gta game waar ik voor de 100% ga, bij de andere gta games, interesseerde me het niet zo veel

Hier zijn geen checkpoints voor, je kan ze bij wijze van spreken allemaal 1 voor 1 doen. Als je wilt weten hoeveel je er al gedaan hebt, dan ga je bij het start menu naar stats en daar tussen staat het dan. Je kan ze het beste per 5 doen, na vijf is je taxi meestal wat aan de kapotte kant, en bij 5 mensen achter elkaar krijg je de ''5 fares in a row bonus'', vooral handig in het begin als je nog niet 1 van de rijkste bent. Dit is ook zo na 10,15 en 20 fares en ga zo maar door. Dus doe ze lekker op je eigen tempo, ze tellen allemaal, hoeveel je er ook tegelijk doet. Veel succes met de taxi-missies ;)

Delen op andere websites

Nee helaas zit in GTA VCS geen tractor wat nogal logisch aangezien VCS ook geen platteland bevat zoals GTA San Andreas dat wel deed. Tot nu toe heeft alleen in GTA San Andreas een tractor gezeten waarover je meer informatie hier vind. Ik vind het niet meer dan logisch dat hij er niet inzit maar dat kon je zelf ook wel bedenken een tractor in een stad als Vice City. Dus als je een tractor wilt zul je toch echt naar San Andreas moeten waarvan je de vindplaats van de tractor hier vind. Zoals je op het kaartje kan zien bevind de tractor zich alleen in de buurt van boerderijen en het platteland. Veel plezier ermee.

Bewerkt: door Advancegta
Delen op andere websites

Zoals je in m'n post hierboven ziet moet je 50 fares vervoeren.
50 net als in GTA LCS.

Allebei fout. In GTA Vice City Stories moet je $5000 genereren voor het ophalen en afzetten van passagiers, en dan heb je de Taxi Missies voltooid. 50 'fares' of passagiers zijn dus niet per se nodig om op te halen.

Naast dit, zijn er nog meer innovatieve dingen toegevoegd bij de Taxi Missions. Je haalt vanaf nu niet keer op keer stierlijk saai passagiers op en zet ze af, maar je moet ook weleens iemand afzetten die ondertussen doodleuk een winkel gaat beroven, zodat je een wanted level krijgt en je hem weer snel ergens anders af moet zetten. Ook zal een passagier je wel eens gaan vragen om iemand te volgen...

Delen op andere websites

Allebei fout. In GTA Vice City Stories moet je $5000 genereren voor het ophalen en afzetten van passagiers, en dan heb je de Taxi Missies voltooid. 50 'fares' of passagiers zijn dus niet per se nodig om op te halen.

Ik weet dat je gelijk hebt, maar bij mij waren het er precies 50 :engel:. Andere mensen waarvan ik had gehoord dat ze ze hadden gehaald kwamen ook rond de 50 uit, dus $5000 is ongeveer 50 fares, als je ze op een normaal tempo doet zonder veel 5 in a row bonussen. Ik denk dat er weinig mensen zijn die er echt veel minder hebben, want je hebt er toch echt zeker 30 a 40 nodig als je het erg vlot doet. Dus ik ga er vanuit dat je er ongeveer rond de 50 nodig hebt, en om precies te zijn dus $5000 ;)

Delen op andere websites

Je hebt gelijk die missie is echt ontiegelijk moeilijk ik werd er ook helemaal gek van

inmidels heb ik hem behaald maar hij was lastig zat

en je meot gewoon op een goede plek gaan staan ik zou dicht bij het hartje gaabn staan bij het zwembad want die komt elke keer terug zodat je je leven behoudt

ik was heel blij toen ik hem had behaald

Delen op andere websites

Oke maar weet je ook hoe je die drugs dealer van de bike afknaalt?

Ik heb een vraagje heeft iemand mischien hier de officele Vice City filmpje nog? toen VC uitkwam?

Gewoon van ze Quad afschieten, pas wel op want hij laat grenades vallen.

Delen op andere websites

Oke maar weet je ook hoe je die drugs dealer van de bike afknaalt?

Ik heb een vraagje heeft iemand mischien hier de officele Vice City filmpje nog? toen VC uitkwam?

Je hebt het vast over de Vice City trailer. Op de officiele Vice City site staan 3 trailers. Hier vind je de Vice City site. Klik vervolgens op movies en kies een van de 3 trailers. Op youtube kan je de filmpjes ook bekijken en wellicht vind je dit wat handiger omdat je dan niks hoeft te downloaden. Klik hier om een Vice City trailer te bekijken op Youtube. Helaas zul je voor de trailers op Rockstar zijn website wel Quicktime tot je beschikking moeten hebben.

Bewerkt: door Advancegta
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...