BangBros Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) Weet iemand mischien of je die leger kleding nog krijgt met VCS? en waar je verre kijkers kan halen Bewerkt: 3 december 2006 door GTAPROF1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) Weet iemand mischien of je die leger kleding nog krijgt met VCS? In het begin krijg je de leger kleding maar nadat je het leger uitgezet bent, omdat je in drugs handelt bent je dit kleding stuk weer kwijt. Gelukkig krijg je die na de Storyline weer terug dat betekent dat je na 'Over the Top' weer het leger pak aan kan trekken. Je kunt hem kopen in de drie savehouses waaronder 2 op Main Land en 1op Vice City gebied. Ik hoop dat het wat duidelijk is, anders zal ik het op een andere manier duidelijk maken. Bewerkt: 3 december 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald Love Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Ik heb 2 vragen 1. Als je Empire Building geattacked wordt dan zie je later dat het zo'n beetje stuk is hoe kan je hem dan repareren? of gaat het vanzelf? 2. Als je aan een Empire Building begint wat kan je het beste doen? een Drugs handel of Prostitutie? of zijn ze allemaal even goed? dat waren mijn twee vragen. Donald Love Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RS-modder Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 1. Je zal hem gewoon weer opnieuw moeten overnemen. 2.Drugs is beter hoe meer naar rechts het is hoe beter volgensmij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Weet iemand mischien of je die leger kleding nog krijgt met VCS?en waar je verre kijkers kan halen Een verrekijker is te vinden op het schip in Vice Port waar Lance Vance heen gebracht wordt in de missie 'Leap and Bound'. Zie onderstaande kaartje voor de exacte locatie. De werking van de verrekijker is hetzelfde als dat van een Sniper Rifle; gebruik + en om in- en uit te zoomen. Het enige verschil is er dat je niet kan schieten met de verrekijker (wat nogal vanzelfsprekend is). In het begin krijg je de leger kleding maar nadat je het leger uitgezet bent, omdat je in drugs handelt bent je dit kleding stuk weer kwijt. Gelukkig krijg je die na de Storyline weer terug dat betekent dat je na Last Stand weer het leger pak aan kan trekken. Je kunt hem kopen in de drie savehouses waaronder 2 op Main Land en 1op Vice City gebied. Ik hoop dat het wat duidelijk is, anders zal ik het op een andere manier duidelijk maken. Een kleine correctie, want de legerkleding ofwel de 'Army Fatiques' krijg je weer terug na de missie 'Over the Top' die gegeven wordt door Ricardo Diaz. Dit is dus de één na laatste missie van het spel. 1. Als je Empire Building geattacked wordt dan zie je later dat het zo'n beetje stuk is hoe kan je hem dan repareren?of gaat het vanzelf? Wanneer je ziet dat een bedrijf gerepareerd moet worden, moet je gewoon het betreffende gebouw binnengaan via de blauwe marker. Wanneer je eenmaal binnen bent zie je een zogenaamde 'notice bord' hangen met een roze cirkel (marker) ervoor. Ga in deze cirkel staan; druk op de -toets (Up-toets van de D-pad) en zo kan je een aantal instellingen verrichten aan je zaak; zo ook of je reparaties uit wil voeren. De melding of je bedrijf gerepareerd moet worden komt altijd meteen in beeld te staan, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je dit over het hoofd ziet. Een reparatie uitvoeren kost altijd $500. 2. Als je aan een Empire Building begint wat kan je het beste doen? een Drugs handel of Prostitutie?of zijn ze allemaal even goed? Met de mode 'Drugs' verdien je welismaar méér dan met de mode 'Prostitution', maar je hebt alle modes (Protection Racket, Loan Shark, Prostitution, Drugs, Smuggling en Robbery) nodig voor de 100%. Het is dus helemaal aan je eigen welke mode je als eerst wilt kiezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickos Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2006 weet iemand eindelijk al eens waar dei roze bmx staat ik wil hem toch wel een keer vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2006 weet iemand eindelijk al eens waar dei roze bmx staat ik wil hem toch wel een keer vinden ik dacht (weet het niet zeker ) in de tuin van het noordlijkste huis (of een ander) op Prawn Island waar je ook die ene missie moet doen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) weet iemand eindelijk al eens waar dei roze bmx staat ik wil hem toch wel een keer vinden Die is heel makkelijk te vinden hoor. De 'meisjes-BMX', oftewel de roze 'BMX' is te vinden in Vice Point. Zie het onderstaande kaartje voor de exacte locatie. Veel plezier ermee! Bewerkt: 16 december 2006 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickos Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2006 dank u Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 Als ik in het pauze menu naar "Status" ga, zie ik daar ergens staan: "fish fed". Wat is dat nu weer? Je kunt toch geen vissen voeren? Of is het hoeveel keer je verdronken bent? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 Als ik in het pauze menu naar "Status" ga, zie ik daar ergens staan: "fish fed". Wat is dat nu weer? Je kunt toch geen vissen voeren? Of is het hoeveel keer je verdronken bent? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xclusive Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 kan iemand vertellen waar ik de zij-missie ''mashin' up Mall'' kan vinden? ik neem aan bij het winkelcentrum, maar kan hem niet echt vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 kan iemand vertellen waar ik de zij-missie ''mashin' up Mall'' kan vinden? ik neem aan bij het winkelcentrum, maar kan hem niet echt vinden Mashin' up the Mall heet dit als ik me niet vergis, ik ben niet echt iemand van namen onthouden, maar ik heug me wel hoe het in elkaar zit. Deze 'zijmissie' is in de Mall op Vice City landschap, en helemaal in het noorden om precies te zijn. Het is het grote winkelcentrum waar je voor Spitz een aantal scené's op gaat nemen. In de Mall staat ergens in de hoek van het centrum een fiets in een rek daarvoor dus dat lijkt me relevant dat daar de missie start; als je op de fiets stapt zal de missie starten en dan kan je de zijmissie starten. Nog enkele tips om het beter te kunnen behalen; zet alles uit in stappen en noem het maar op, want het is aardig lastig. Veel succes en mocht het niet lukken dan kan ik je specifiek helpen of we kunnen de savegame voor je behalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Karaev Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 Heeft mischien iemand toevallig een idee waar ik een little willie kan vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Jawel hoor. Er is één vaste vindplaats voor de Little Willie, en een plaats waar je de Little Willie kan laten spawnen door hem te kopen. De vaste vindplaats is te vinden in Vice City Mainland in Little Haiti aan de kade achter de Junkjard (schroothoop). Deze komt pas beschikbaar nadat je de missie From Zero to Hero die gegeven wordt door Lance Vance hebt voltooid. De plek waar je de Little Willie kan kopen is op het dak van 'The Clymenus Suite' in Vice Point, dit komt ook pas beschikbaar nadat je de missie From Zero to Hero hebt voltooid. Bekijk het onderstaande kaartje maar eens voor de exacte locaties. Voor de duidelijkheid: rood (links) is de vaste vindplaats van de Little Willie, en groen (rechts) is de koopplaats van de Little Willie. Bewerkt: 16 december 2006 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.