maarte41 Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Je kan er twee vinden. De eerste staat op het dak van het derde savehuis dat je krijgt. Je kan hier komen door in je savehuis de trap te nemen en door de marker te lopen. Op het dak vind je een slotje. Als je daarin gaat staan kan je een Little Willie kopen. De andere staat op de vuilnisbelt. Deze is gratis. Pietje II was me voor. Bewerkt: 16 december 2006 door maarte41 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Karaev Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 Oke dank jullie wel jongens en dan heb ik nog een vraag hoe kan je erachter komen waar een savehouse is of waar je em kunt kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Oke dank jullie wel jongens en dan heb ik nog een vraag hoe kan je erachter komen waar een savehouse is of waar je em kunt kopen Je kunt geen savehousen kopen, ik denk dat je empire buildings bedoelt Savehouses krijg je tijdens hoofdmissies voor de duidelijkheid, en deze staan met een grijs icoontje op de map aangegeven. Empire buildings kan je ook zien op de map. Als je even kruisje ingedrukt houdt terwijl je op de map kijkt krijg je een menu met daarop show empire buildings. Natuurlijk klik je nu ''on''. Nu zie je empire buildings is allerlei verschillende kleuren; de blauwe zijn van jouw, de rode van de sharks, de gele van de cholo's, en de grijze van de bikers. Je kunt natuurlijk ook op de map kijken die je erbij hebt gekregen in het doosje, hier staan ze ook allemaal op Bewerkt: 16 december 2006 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Aan savehouses kom je vanzelf. Wanneer je simpelweg de verhaallijn speelt krijg je beschikking over maar liefst vier savehouses: Savehouse: ------------------------- Beschikbaar na de missie: 'Barracks' -------------------------- Soldier (wordt je echter na de missie 'Conduct Unbecoming' weer afgenomen) '101 Bayshore Avenue' -------- Conduct Unbecoming 'The Compound' ------------------ D.I.V.O.R.C.E 'The Clymenus Suite' ----------- From Zero to Hero Verder kan je savepunten behalen door Empire Building-sites over te nemen. Je kan je richten tot deze business na de missie To Victor, the Spoils. Er zijn 30 bedrijven (Empire Building-sites) over heel Vice City verspreid, dus kan je maar liefst 30 savepunten winnen. Die kan je natuurlijk figuurlijk ook wel 'savehouses' noemen. Voor de duidelijkheid: Een normaal savehouse wordt met een 5.25'' (5.25 inch) diskette () weergegeven; Een Empire Building-site wordt met een 'toren'-icoon () (blauw als de site van jou is; donkergrijs als ie van de Biker Gang is; geel als ie van de Cholos is; rood als ie van de Sharks is en oranje als ie te koop staat) weergegeven. Bewerkt: 16 december 2006 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Karaev Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 Dankje wel Pietje II wat heb je dat toch mooi uitgelegd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tiesto Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) ik heb een vraagje over het multiplayer spel 'might of the hunter' want ik speel dit wel eens met een vriend maar klopt het dat je met multiplayer de mitrieur niet kan gebruiken, dus alleen de raketten ik heb de storyline nog niet uitgespeeld dus ik kan ook nog niet in hunter maar op wikigta staat dat de hunter 2 wapens heeft en me GTA SA is dat ook dus is er met multiplayer wel of geen mitrieur? Bewerkt: 17 december 2006 door tiesto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 ik heb een vraagje over het multiplayer spel 'might of the hunter' want ik speel dit wel eens met een vriend maar klopt het dat je met multiplayer de mitrieur niet kan gebruiken, dus alleen de rakettenik heb de storyline nog niet uitgespeeld dus ik kan ook nog niet in hunter maar op wikigta staat dat de hunter 2 wapens heeft en me GTA SA is dat ook dus is er met multiplayer wel of geen mitrieur? Normaal gesproken kan je door en tegelijk in te drukken de Machine Gun onder de 'Hunter' gebruiken in Multiplayer is dit helaas niet mogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Karaev Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 Een vraagje soms als je Empire Building helemaal vernield word door een andere gang en er staat dat je gevald hebt om je zaak te verdedigen kan je het dan nog repareren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) Jazeker! Als je de vijandelijke gang hebt verslagen kun je je 'Empire Building' in gaan en kun je naar het 'prikbord' lopen. Druk daar op pijltje omhoog en dan staat er of je het gebouw wilt repareren. Dat kost wat geld maar niet echt veel. Als je dat gedaan hebt is je gebouw weer heel! Edit @ hieronder: Zie het als een aavulling Bewerkt: 17 december 2006 door Bassiej26 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) Een vraagje soms als je Empire Building helemaal vernield word door een andere gang en er staat dat je gevald hebt om je zaak te verdedigen kan je het dan nog repareren? Je kan een gebouw alleen repareren als het niet helemaal kapot is, dus als het levensbalkje van het gebouw nog op 1/3 of 2/3 staat. In het geval dat hij op nul staat neemt een andere gang hem over en kan je hem dus niet repareren maar dan moet je hem terugveroveren. Daarom is het altijd handig om je gebouw op tijd te repareren, zodat je geen risico neemt dat hij wordt overgenomen. Let hier dus voortaan op; als het healthbalkje van een gebouw laag is (deze zie je op de map naast het betreffende gebouw), repareer hem dan meteen Edit: Te laat Edit 2: @hierboven: vooruit Bewerkt: 17 december 2006 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Vic Vance Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 Ik had een vraagje over de empire building: ik heb dus alle biker empire buildings overgenomen dus geen één gebouw is meer in het bezit van de bikers. Toch zag ik net na ik het laatste bikergebouw had overgenomen nog een paar bikers rondbiken die me probeerde te killen. Is dit eigenlijk wel normaal? want toen ik alle cholo gebouwen had overgenomen heb ik de cholos nooit meer terug gezien. Kan iemand mijn vraag beantwoorden? Bij voorbaat dank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 Ik had een vraagje over de empire building: ik heb dus alle biker empire buildings overgenomen dus geen één gebouw is meer in het bezit van de bikers. Toch zag ik net na ik het laatste bikergebouw had overgenomen nog een paar bikers rondbiken die me probeerde te killen. Is dit eigenlijk wel normaal? want toen ik alle cholo gebouwen had overgenomen heb ik de cholos nooit meer terug gezien. Kan iemand mijn vraag beantwoorden?Bij voorbaat dank Je hebt weliswaar alle Empire Building-sites van de Biker Gang overgenomen, dus je hebt ze op economisch gebied verslagen, maar de Biker Gang zélf is niet verdreven. Eerst hadden ze dus invloeden in geheel Vice City, later zijn ze zich (door toedoen van de Vance Family, beter gezegd Victor Vance) teruggetrokken naar het gebied rondom The Greasy Chopper in Downtown. Kortom: de Biker Gang bestaat gewoon nog, anders zouden ze zich immers niet bevinden in GTA Vice City. Je hebt dus in ieder geval de Bikers op gebied van bedrijven te pakken genomen, maar zelf zijn ze niet uitgeroeid. Dat zelfde geldt ook voor jou: jij kan misschien uit je huis gezet worden, maar zelf ben je toch niet verdwenen (althans, laten we dat niet hopen ^^). Daarom kan de Biker Gang je nog gerust eens aanvallen nadat je al hun bedrijven hebt overgenomen, en kunnen ze je tevens achterna komen. De Cholos zou je wél helemaal uitgeroeid moeten hebben: nadat je alle Empire Building-sites van de Cholos hebt overgenomen, en hun wapenfabriek hebt opgeblazen in de missie 'Havana Good Time', én na vele bendeoorlogen zijn ze helemaal uitgeroeid (ze bevinden zich immers niet meer in GTA Vice City). Echter zul je toch nog wel eens een Cholo Sabre langs zien rijden, of zul je een groepje Cholos zien staan in Little Haiti of in Little Havana. Maar dit zijn nog enkele restanten; niks om je zorgen over te maken dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2006 Beste Mensen ik heb een vraagje heeft mischien iemand van jullie een idee waar ik een hunter kan vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2006 Beste Mensen ik heb een vraagje heeft mischien iemand van jullie een idee waar ik een hunter kan vinden?Je kan een Hunter op verschillende momenten krijgen, namelijk in de missie 'Over the Top' als je hem steelt van het leger oftewel Jerry Martinez en in de laatste missie Last Stand van Ricardo Diaz, als je die missie al hebt behaald kun je hem op Escobar International Airport vinden, maar niet voor de missie Last Stand! Als je de hunter van Escobar Internation Airport hebt gehaald start de zijmissie: 'Skywolf'; die kun je gewoon stoppen door tweemaal het [^]- knopje te gebruiken. Natuurlijk heb ik voor jouw een kaart gemaakt, verder wil ik je ook nog even een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar wensen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2006 Beste Mensen ik heb een vraagje heeft mischien iemand van jullie een idee waar ik een hunter kan vinden?Je kan een Hunter op verschillende momenten krijgen, namelijk in de missie 'Over the Top' als je hem steelt van het leger oftewel Jerry Martinez en in de laatste missie Last Stand van Ricardo Diaz, als je die missie al hebt behaald kun je hem op Escobar International Airport vinden, maar niet voor de missie Last Stand! Als je de hunter van Escobar Internation Airport hebt gehaald start de zijmissie: 'Skywolf'; die kun je gewoon stoppen door tweemaal het [^]- knopje te gebruiken. Natuurlijk heb ik voor jouw een kaart gemaakt, verder wil ik je ook nog even een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar wensen! Dankje wel SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.