GTA-Freak2 Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 Ik heb vandaag de allerlaatse empire building met succes overvallen, nu stond er ong dit: als je 30 empire buildings hebt overvallen worden je wagens ge-upgread. Ik ben gaan kijken bij 3 van mijn empire buildings, maar de wagens waren nog altijd de zelfde dan voorheen! Alvast bedankt. PS: Gelukkige Kerstmis!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 Ik heb vandaag de allerlaatse empire building met succes overvallen, nu stond er ong dit: als je 30 empire buildings hebt overvallen worden je wagens ge-upgread. Ik ben gaan kijken bij 3 van mijn empire buildings, maar de wagens waren nog altijd de zelfde dan voorheen! Ja, dat klopt, de wagens zullen er niet anders uit gaan zien dan voorheen. Ze zijn nu alleen wel kogelvrij geworden. Dus je kan nu zo lang als je wilt op een wagen schieten, kapot gaan ze toch niet. Let op! De wagens zijn weliswaar kogelvrij maar níet onverwoestbaar! Je kan ze dus nog gerust in de kreukels rijden door overal tegenaan te botsen, granaten ernaartoe gooien... enzovoort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 Ik heb een simpele, misschien domme vraag: Na welke missie kan je naar de andere eilanden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 Na de missie From zero to Hero van Lance Vance... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Dat is absoluut geen domme vraag hoor, het is vrij logisch dat je je afvraagt wanneer je door geheel Vice City kan toeren. Echter is deze vraag al zeer vaak gesteld, zelfs nog niet eens zo lang geleden in dit topic, dus had je het antwoord met gemak kunnen vinden. Maar goed, genoeg geblaat, laat ik jouw vraag maar eens beantwoorden dan. Je kan naar het tweede eiland oftewel het 'Beach'-gebied (ook wel beter bekend als het 'Vice City'-gebied) na de missie 'From Zero to Hero'. Vanaf deze missie kan je door geheel Vice City toeren als je wilt. Bewerkt: 26 december 2006 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Is er eigenlijk ook een lijst van 'Media Attention' in de Stats List, ik ben daar wel benieuwd naar, ik wil wel eens weten hoe hoog alles is Justin W Bewerkt: 26 december 2006 door justinW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 Nee, die is er niet. Op WikiGTA zijn ze wel bezig met de lijst te maken, maar die is nog niet af. Heb geduld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 Mooi, dank je wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 Nee, die is er niet. Op WikiGTA zijn ze wel bezig met de lijst te maken, maar die is nog niet af. Heb geduld. Er is in GTA Vice City Stories wel een 'Highest media attention' in de statistieken te vinden hoor. Bijna helemaal onderaan als twee na laatste staat ie. Ik weet zo niet uit mijn hoofd welke 'ranken' er allemaal te verkrijgen zijn, maar momenteel heb ik 'National TV live coverage'. Of bedoelde je dat de 'Highest media attention' nog niet op WikiGTA te vinden is? Dan klopt dat weer wel, maar die komt er nog wel bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2006 Ik heb een vraag over Empire building als je alle bedrijven van 1 gang dus niet van alle gangs hebt overgenomen. Wordt je dan nog aangevallen door die gang? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2006 Ik heb een vraag over Empire building als je alle bedrijven van 1 gang dus niet van alle gangs hebt overgenomen. Wordt je dan nog aangevallen door die gang? Persoonlijk ben ik nooit meer aangevallen nadat ik alle Empire Building-sites had overgenomen, evenals toen ik de 100% behaald had... Maar sommigen beweren nog wél aangevallen te worden nadat ze alle Empire Building-sites hadden overgenomen, dus wie je moet geloven is aan jou de keuze. Maar je hoeft je geen zorgen te maken als je nog aangevallen wordt (dit trucje helpt ook wanneer je aangevallen wordt terwijl je nog niet alle Empire Building-sites hebt overgenomen). Wanneer er aangegeven wordt dat een Empire Building-site van je aangevallen wordt, moet je gewoon naar het dichtstbijzijnde savepunt gaan (je mag ook naar het savepunt gaan die het verst van je af is, is maar net waar je op dat moment zin in hebt ). Sla dan op (zodat je voortgang wel bewaard wordt), en laad vervolgens het betreffende spel weer. Nu zou je als het goed is geen last meer moeten hebben van aanvallen van vervelende bendes. Veel succes verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2006 Bedankt voor de hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60 Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2006 welke gangs gaan allemaal weg ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big brunelli Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2006 de cholos en de trailer park mafia Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fightergimli Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2006 2 domme vraagjes : ik heb gehoord datje ho*ren in je auto kan lten meerijden en daarna er mee jeweetwellen hoe doe je dit?? tezn tweede hoe kan je gebouwen overnemen, hoe kan je dus aan empire building doen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.