Jump to content

Het algemene vragen topic.

Matiscus

Recommended Posts

Door gewoon naast een hoertje gaan staan en wachten tot ze naast je auto stilstaat met haar gezicht naar je auto toe en wachten tot ze erin stapt.

Overnemen: door langs een gebouw te rijden en de met blauw aangewezen auto (een blauwe pijl boven de auto) kapot te schieten. Als de auto er niet staat moet je eventjes wachten of een rondje om een paar huizen rijden en weer terug komen.

Justin W

Delen op andere websites

• Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pietje II

84

• DenkaanHenk

61

• BigM

60

• Multi-gunner

55

Top Posters In This Topic

Posted Images

Door gewoon naast een hoertje gaan staan en wachten tot ze naast je auto stilstaat met haar gezicht naar je auto toe en wachten tot ze erin stapt.

Precies zoals het hierboven in de quote beschreven staat. Maar het enige wat er gebeurt als een prostituee bij je in de auto zit is dat er geld van je saldo afgaat, maar voor de rest niks. Je kan dus niet net zoals in GTA San Andreas met een prostituee (op de manier zoals jij het verwoordt) 'je-weet-wellen'. :puh:

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

Door ze daarna mee te nemen naar een plek waar nooit mensen komen. Maar soms doet het het bij mij ook niet en stappen ze gewoon weer uit, dus gewoon naar een plek rijden waar nooit mensen komen bijvoorbeeld; Achter het politie bureau of bij de sloop ofzo.

Justin W

Delen op andere websites

Die kan je op wikiGTA vinden, klik hier om naar de bladzijde met de volgorde van de missie's te gaan.

Die missies staan niet helemaal op volgorde, want je kan uiteraard zelf weten of je bijvoorbeeld de missie 'Waking Up the Neighbors' van Marty J Williams eerder doet dan de missie 'When Funday Comes' van Louise Cassidy-Williams. Dit geldt ook voor een aantal andere missies.

Delen op andere websites

Hej, ik had eens een vraagje.

Ik ben eens gaan kijken op wikigta

bij de unique stunt bonusssen.

Maar daar zijn 2 verschillende soorten bolletjes

die de plaatsen aanduiden.

Een rood en een oranje.

Wat is het verschil hiertussen??? :clown:

Delen op andere websites

Hej, ik had eens een vraagje.

Ik ben eens gaan kijken op wikigta

bij de unique stunt bonusssen.

Maar daar zijn 2 verschillende soorten bolletjes

die de plaatsen aanduiden.

Een rood en een oranje.

Wat is het verschil hiertussen??? :clown:

Het oranje bolletje staat voor de plek waar de schans staat of waar de stunt begint. Het rode bolletje staat voor de plek waar je indien je de stunt goed uitvoert land. Ook is dit om aan te geven van welke kant je aan moet komen rijden, anders rijd je mischien totaal de verkeerde kant op. Dit is dus om verwarring te besparen, hiermee is het duiddelijker hoe de stunt precies uitgevoerd moet worden. Mischien komen er later nog eens specifieke beschrijvingen van de Unique Stunt Bonussen maar dat kan ik je niet garanderen. Heel veel plezier en succes met het uitvoeren van al je stunts!

Bewerkt: door Advancegta
Delen op andere websites

Ik heb juist de Vigilante missies gehaalt, nu heb ik een plus bij mijn body armor. Mijn vraag is nu, hoeveel leven heb ik nu bij mijn body armor? BV dubbel zoveel, 20% extra...

Alvast Bedankt

GTA-freak2

PS: Ik heb al op WikiGTA gekeken, maar daar stond het niet.

Delen op andere websites

Dit wordt niet in het spel vermeld, dus zullen we moeten gokken. In andere GTA's krijg je meestal 150% health of armor, dus is het aannemelijk dat dit in GTA Vice City Stories ook zo is. ;)

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

Hey, ik had een vraagje. (alweer) :clown:

Ik ben nu aan het proberen de Unique Stunt Bonusses

te voltooien, maar USB 14 lukt me niet.

Dan moet je bij de luchthaven op een gebouw staan en naar een ander gebouw "jumpen."

Ik heb het al 1000000000... keer met een PCJ 600 (een goeie rappe) geprobeert, maar

het lukt me niet.

Hebben jullie een tip???

En een gelukkig nieuwjaar iedereen

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...