ASPHALT Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Hey, ik had een vraagje. (alweer) Ik ben nu aan het proberen de Unique Stunt Bonusses te voltooien, maar USB 14 lukt me niet. Dan moet je bij de luchthaven op een gebouw staan en naar een ander gebouw "jumpen." Ik heb het al 1000000000... keer met een PCJ 600 (een goeie rappe) geprobeert, maar het lukt me niet. Hebben jullie een tip??? En een gelukkig nieuwjaar iedereen Ga helemaal naar achteren tot dat je bijna van de rand valt. Druk nu het anlogstickje ligtjes naar voren als je nu gas geeft gaat Vic 'liggen' op de motor. Je maakt nu meer snelheid en zo zou je hem moeten kunnen halen. Druk niet het Anlog stickje te ver naar voren of juist niet ver genoeg. Als je eenmaal rijd zul je een beetje moeten uitproberen hoe ver je hem moet in drukken . Reageren
weci Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Oké bedankt. Ik zal het eens proberen. Reageren
weci Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Hey iedereen. Ik heb nog een probleempje met USB nr. 16. Als het beeld vertraagd wordt en ik land op het dak, dan zegt hij steeds. USD failed. Weet iemand van jullie waar of hoe ik moet landen op dat dak??? Reageren
lil gta gamer Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 eej mensuh ik heb een probleempje ik zocht het topic over hoe je muziek bestanden kan krijgen in gta liberty city/vice city stories maar ik heb hem niet gevonden. kan iemand mij helpen????? alvast bedankt >>> Door SummerBase: In het vervolg kun je beter de 'zoekfunctie' gebruiken. Je kunt dan zoeken met woorden zoals: 'costom', 'custom', 'tracks' en naast dit kun je ook altijd op onze 'Walktrough' kijken waar ik uit kwam op 'deze' pagina. Verder is het ook verstandig om de 'ForumFAQ' eens door te nemen. <<< Reageren
Advancegta Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Ik zou je er graag op wijzen om de zoekfunctie te gebruiken maar je geeft al aan dat je dit al hebt gedaan. Ik vind het raar dat je geen resultaat hebt gehad, met de zoekwoorden 'muziek' en 'vice' en 'city' vond ik zo een geschikt topic met de juiste informatie geschreven door Pietje II. Ik zet hieronder de tutorial neer die je overigens in dit topic kan vinden. Veel succes ermee en mocht het nog niet lukken meld het dan gewoon even! Ook in GTA Vice City Stories valt weer gebruik te maken van de Rockstar Custom Tracks Player. Met dit programma'tje kan je je eigen muziek afspelen als aparte radiostation. De muziek valt alleen van cd's af te halen, die je in de discdrive moet stoppen om via de Rockstar Custom Tracks de tracks te converteren tot 'gta'-extensies. Je kan om tracks te converteren gewoon het Rockstar Custom Tracks-programma gebruiken dat we ook bij GTA Liberty City Stories gebruikten.Je kan met de Rockstar Custom Tracks gewoon de nummers converteren zoals je dat deed bij GTA Liberty City Stories. Als je liedjes hebt geconverteerd naar GTA Liberty City Stories, dan zou er in jouw map "SAVEGAME" (op jouw PlayStation Portable) een map moeten staan genaamd "ULES10041CUSTOMTRACKS". Hier staan dan de nummers in die jij naar GTA Liberty City Stories hebt geconverteerd. Maak nu in dezelfde map ("SAVEGAME") een nieuwe map aan, die je "ULES00502CUSTOMTRACKS" noemt (het moet per se "ULES00502S92" zijn, want dit is de folder-code van GTA Vice City Stories). Converteer nu de nummers via de Rockstar Custom Tracks zoals je altijd al gedaan hebt, maar dan zullen ze nog altijd in de GTA Liberty City Stories folder belanden. Kopieer de nummers dus vanuit de GTA Liberty City Stories Custom Tracks-folder naar de nieuwe map die je aangemaakt hebt (voor de duidelijkheid: de nieuwe map moet "ULES00502CUSTOMTRACKS" heten!). Als het goed is zouden nu jouw tracks in GTA Vice City Stories af te spelen moeten zijn. Nu moet je de tracks alleen nog activeren. Dit doe je door wanneer je het spel op hebt staan op de Start-toets te drukken, naar Audio te gaan, en Custom Tracks naar on te schakelen. Veel plezier met het beluisteren van de tracks! Bewerkt: 1 januari 2007 door Advancegta Reageren
weci Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Hey iedereen. Ik heb nog een probleempje met USB nr. 16. Als het beeld vertraagd wordt en ik land op het dak, dan zegt hij steeds. USD failed. Weet iemand van jullie waar of hoe ik moet landen op dat dak??? Reageren
Pietje II Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Hey iedereen.Ik heb nog een probleempje met USB nr. 16. Als het beeld vertraagd wordt en ik land op het dak, dan zegt hij steeds. USD failed. Weet iemand van jullie waar of hoe ik moet landen op dat dak??? Ik kan je vertellen dat dit de laatste Unique Stunt Bonus was waarmee ik zat, en daar heb ik toch ook wel een tijdje over gedaan om hem te behalen. Toch is-ie eigenlijk heel simpel. Je moet er allereerst voor zorgen dat je over een PCJ 600 beschikt, met andere motors zal je deze stunt niet kunnen behalen. Tegenover de trap die als schans moet dienen tijdens deze stunt, ligt een lange steeg. Ga deze steeg helemaal af totdat je niet meer verder kan. Draai je motor nu richting de trap, en duw terwijl je gas geeft de analoge joystick half naar voren. Nu zal Victor een aërodynamische houding aannemen, zodat je snel genoeg gaat (let op: Victor moet echt op zijn motor liggen zeg maar, niet staan!!!). Nu zal je deze stunt met vlag en wimpel behalen. Reageren
weci Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Oké. Ik had dit al telkens gedaan. Maar ik zal het dan nog maar eens proberen. Toch bedankt. ------------------------------------------------------------- Oké. Ik heb het nog een paar keer geprobeert, en ten lange leste is het mij toch gelukt. Merci. Nu heb ik alle USB's. >>> Door SummerBase: Berichten samengevoegd, voortaan de EDIT-knop gebruiken. Verder gefeliciteerd met het behalen van de USJ's !<<< Reageren
runescaper8 (gast) Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 hoe verhoog je media attention en wat is het? >>> Door SummerBase: Gelieve niet offtopic te gaan. Post plus antwoord samengevoegd met 'Algemene Vragen'- topic. Antwoord alleen als het nuttig is of als het een toeving tot het topic is. <<< Reageren
Advancegta Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 hoe verhoog je media attention en wat is het? Zoals je mischien al wist staat 'Media' voor pers of iets dergelijks. Verder staat Attention gelijk aan aandacht. Oftewel Media Attention staat voor hoevveel aandacht je van de pers krijgt, en dit is vrijwel altijd in de negatieve zin. Je hoort het wel eens op het nieuws als een gestoord iemand met een Tank door de straten gaat rijden en iedereen die zijn pad kruist vermoord, in RL (Real Life) kom je dan op het nieuws dus waarom in VCS niet? De Media Attention verhoog je door goed op te vallen in negatieve zin, ga eens wat aanslagen of iets dergelijks plegen en de Media Attention gaat omhoog. Veel plezier ermee! Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ik had een vraagje over Empire Building, wanneer krijg je die andere drie Business Types? Ik kreeg net toen ik m'n 13de Empre Sites haalde Smuggling erbij, maar waarom? Omdat ik er nu 13 hebt of wat anders..? Reageren
Pietje II Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ik had een vraagje over Empire Building, wanneer krijg je die andere drie Business Types? Ik kreeg net toen ik m'n 13de Empre Sites haalde Smuggling erbij, maar waarom? Omdat ik er nu 13 hebt of wat anders..? Na de missie 'From Zero to Hero' die gegeven wordt door Lance Vance is het mogelijk om naar het oostelijke eiland te reizen, genaamd het 'Beach'-gebied, of beter bekend als het 'Vice City'-gebied. Hier staan de Empire Building-sites die de types 'Drugs', 'Smuggling' en 'Robbery' bevatten. Het enige wat je hoeft te doen is een Empire Building-site met de types 'Drugs', 'Smuggling' of 'Robbery' aan te vallen, en je speelt de betreffende type vrij. Dus voor de duidelijkheid: als je een Empire Building-site van bijvoorbeeld de Biker Gang met het type 'Drugs' tegenkomt, en je hebt het type 'Drugs' nog niet vrijgespeeld, dan moet je deze Empire Building-site aanvallen. Wanneer je de desbetreffende Empire Building-site ook nog eens weet te veroveren, dan heb je naast de extra site ook de type 'Drugs' vrijgespeeld. Dit geldt dus voor alle types. Nu heb je ook tegelijk het antwoord op jouw vraag waarom je zomaar 'Smuggling' beschikbaar had. Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Ahh ok, je hebt dus ook doorgang tot het tweede eiland nodig, het is duidelijk! Bedankt! Bewerkt: 5 januari 2007 door PSP-Lover Reageren
Jorair Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik heb 2 vragen: 1) In GTA Vice City zie je soms hoog in de lucht zeppelins voorbijvliegen, maar zijn die er ook in GTA Vice City Stories? 2) Kan je zoals in andere GTA's ook die missies in het stadium doen of niet? Reageren
Bassiej Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik heb 2 vragen:1) In GTA Vice City zie je soms hoog in de lucht zeppelins voorbijvliegen, maar zijn die er ook in GTA Vice City Stories? 2) Kan je zoals in andere GTA's ook die missies in het stadium doen of niet? 1). Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zie je inderdaad ook af en toe een Zappelin, die je net zoals in VC niet kan bereiken. 2). In GTA VCS kun je helaas geen missies in het stadion doen. In het spel komt de bekende, Phil Collins, voor. Voor hem moet je een aantal missies doen, onder andere dat hij veilig bij het stadion komt. Het stadion is in VCS omgebouwd tot een concertzaal. Waar je als je de laatste missie van Phil Collins hebt voltooid zijn concert kunt bekijken voor $6000. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.