Jump to content

Het algemene vragen topic.

Matiscus

Recommended Posts

• Reacties 977
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pietje II

84

• DenkaanHenk

61

• BigM

60

• Multi-gunner

55

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik begrijp je vraag niet echt volledig maar ik denk dat je zoekt naar de site waarop alle auto's van alle GTA's staan en waar ook word vermeld op welke auto (in werkelijkheid) de auto in GTA is gebaseerd ?

Als je dat bedoeld kan ik je verder helpen , die pagina's vind je op WikiGTA , dé ultieme GTA - Walktrough voor en door fans!

Even ter opsomming alle voertuigen per (3D)GTA : De auto's in GTA III , De auto's in GTA VC , De auto's in GTA SA , De auto's in GTA LCS , De auto's in GTA VCS.

Op die pagina's klik je dan een of andere auto aan en dan kijk je in dat lijstje even naar 'Gebaseerd op :'.

Succes!

Delen op andere websites

Ik begrijp je vraag niet echt volledig maar ik denk dat je zoekt naar de site waarop alle auto's van alle GTA's staan en waar ook word vermeld op welke auto (in werkelijkheid) de auto in GTA is gebaseerd ?

Als je dat bedoeld kan ik je verder helpen , die pagina's vind je op WikiGTA , dé ultieme GTA - Walktrough voor en door fans!

Even ter opsomming alle voertuigen per (3D)GTA : De auto's in GTA III , De auto's in GTA VC , De auto's in GTA SA , De auto's in GTA LCS , De auto's in GTA VCS.

Op die pagina's klik je dan een of andere auto aan en dan kijk je in dat lijstje even naar 'Gebaseerd op :'.

Succes!

ok, ik had het inmiddels al gevonden, maar toch bedankt. ik moest op het wikigtaforum zijn.

ik heb nog een algemene vraag: hoe kan ik een screenshot of andere afbeelding in mijn post zetten? het kan wel via een url, maar hoe zit het met afbeeldingen die gewoon op je pc staan? ik heb ook al ff bij de handleiding gekeken, maar daar staat et niet egt duidelijk uitgelegd. ik kan het woord 'bijlagen' ook helemaal niet vinden onderaan het tekstveld.

-------------------------------------------------------------------------------

oh, ik ben al weer een stap verder. als ik in dit topic post zie ik het wel staan waar je je bijlage kan toevoegen maar als ik in het EE-topic van lcs wil posten, staat het er niet. hoe kan dat???

>>> Door SummerBase: Gelieve de 'EDIT'- knop te gebruiken. Dubbelposten is niet toegestaan op dit forum, berichten samengevoegd. Ook horen vragen over het systeem in het Feedback forum en niet in een Algemeen vragen topic over VCS.<<<

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Succes!

ok, ik had het inmiddels al gevonden, maar toch bedankt. ik moest op het wikigtaforum zijn.

ik heb nog een algemene vraag: hoe kan ik een screenshot of andere afbeelding in mijn post zetten? het kan wel via een url, maar hoe zit het met afbeeldingen die gewoon op je pc staan? ik heb ook al ff bij de handleiding gekeken, maar daar staat et niet egt duidelijk uitgelegd. ik kan het woord 'bijlagen' ook helemaal niet vinden onderaan het tekstveld.

-------------------------------------------------------------------------------

oh, ik ben al weer een stap verder. als ik in dit topic post zie ik het wel staan waar je je bijlage kan toevoegen maar als ik in het EE-topic van lcs wil posten, staat het er niet. hoe kan dat???

Dat kan niet, toch? (dat het er niet staat) Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Delen op andere websites

Ik heb ook nog een vraag over VCS

Als je bij stats kijkt dan ga je een stukje naar beneden en dan staat er opeens ''Number of necks snapped''

Wat houdt dan in ?? Kan je dan iemands nek breken ofzo :? Want ik heb daar wel eens van gehoord op school:P

Greetings :sigaar:

TH3 R34P3R

Delen op andere websites

Als je bij stats kijkt dan ga je een stukje naar beneden en dan staat er opeens ''Number of necks snapped''

Wat houdt dan in ?? Kan je dan iemands nek breken ofzo :? Want ik heb daar wel eens van gehoord op school:P

Greetings :sigaar:

TH3 R34P3R

Dat klopt. Dat is bij hoeveel mensen je de nek gebroken hebt. Ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij moet je om iemand's nek te breken eerst op 'R' drukken (target lock) en dat dat driehoekje. Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Delen op andere websites

Ja, iemand zijn nek breken is de nieuwste toevoeging in de Grand Theft Auto-serie en is geïntroduceerd in GTA Vice City Stories. Zorg ervoor dat je achter een voetganger staat, en druk op de L-toets.gif-toets om hem of haar in het vizier te nemen. Druk dan op de Triangle.gif-toets om de voetganger van achteren vast te pakken, en druk vervolgens wederom op de Triangle.gif-toets om de nek van de voetganger te breken. Heel simpel en makkelijk gedaan. Kennelijk wordt dit dus bijgehouden in de statistieken. :sigaar:

Edit @ Nicsan twee berichten hieronder: Whahaa, je hebt gelijk, ik heb per ongeluk de verkeerde knop gekopieerd, uiteraard bedoelde ik de R-toets.gif-toets, sorry voor het ongemak en Nicsan bedankt dat je er nog even op wees dat ik de verkeerde knop had aangewezen. :bonk:

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

De methode van Pietje II zal jammergenoeg niet werken , wat je wel moet doen is de R-toets.gif-toets gebruiken ipv de L-toets.gif-toets ;).

Succes!

---------------------------------------------------------------------------------

Een dubbelpost , inderdaad ... Maar dat alleen maar omdat het anders niet zou opvallen dat ik hier zelf'n vraag heb gepost ? :sst:

>>> Door SummerBase: Gelieve niet dubbelposten, berichten samengevoegd. Als je hulp wilt hebben kun je ook iemand een Persoonlijk Bericht sturen inplaats van een dubbelpost van een kleine 20 minuten. :)<<<

---

Zelf heb ik ook'n vraag in verband met de 'Empire Buildings'.

Zoals sommigen van jullie weten ( of zien in m'n signature ) ben ik momenteel bezig met het halen van de 100% ;).

Aangezien ik soms bezig ben in Little Haiti krijg ik soms een oproep dat mijn EB word aangevallen in Vice Point , heb ik niet echt veel zin om zo ver te vliegen om een strijd die ik toch win.

Nu echter ben ik bang dat ik door al die verloren / kapote EB de 100% niet ga kunnen halen?

Moet ik al de EB's terug repareren om de volle 100% te halen of is 1x veroveren genoeg ?

Alvast bedankt!

Delen op andere websites

Moet ik al de EB's terug repareren om de volle 100% te halen of is 1x veroveren genoeg ?

Je moet alle Empire Building-sites veroverd hebben én bezitten wil je de 100% behalen. Als een Empire Building-site beschadigd is zal dat niet veel deren, beter is het wel om de site dan meteen te repareren aangezien ie anders makkelijker veroverd zal worden door vijandige bendes (zoals de Biker Gang of de Sharks).

Wanneer je naar het pauzemenu gaat en op de map gaat kijken, zul je de icoontjes van de Empire Building-sites zien verschijnen. Rechts van zo'n icoontje zal een rood balkje te vinden zijn, dat aangeeft hoeveel de desbetreffende site beschadigd is. Wanneer zo'n balkje volledig rood gekleurd is, is de site 100% schadevrij. Bevat zo'n balkje voor 1/3 of 2/3 deel een donkerrood kleurtje, dan is-ie beschadigd. Tevens zie je het icoontje van een kapot pand indien de site beschadigd is. Wanneer zo'n balkje voor 3/3 deel (volledig dus) donkerrood gekleurd is, weet je dat de Empire Building-site helemaal vernietigd is en te koop staat, want er kan op dat moment niks meer mee gedaan worden. Meestal zal zo'n site (als ie eerst jouw bezit was) meteen overgenomen worden door een vijandelijke bende, dus kortom: repareer zo'n site meteen als ie schade bevat, anders ben je het weer zo kwijt. ;)

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag , Pietje II ;).

Maar ik heb er echter nog eentje , als ik de taxi - driver - missie's wil voltooien , moet ik dan na elkaar de $5000 proberen halen of kan ik dat ook doen in stukjes ?

Alvast bedankt!

Delen op andere websites

Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag , Pietje II ;).

Maar ik heb er echter nog eentje , als ik de taxi - driver - missie's wil voltooien , moet ik dan na elkaar de $5000 proberen halen of kan ik dat ook doen in stukjes ?

Alvast bedankt!

Dit hoeft niet in één keer, maar je krijgt wel extra geld wanneer je meerdere passagiers achter elkaar afzet. Tevens krijg je een geldbonus wanneer je iemand op zijn bestemming brengt voordat de TIP meter leeg is. Voor meer informatie over de Taxi missies kijk je bijvoorbeeld hier op WikiGTA. Heel veel succes en plezier ermee!

Delen op andere websites

in gta vcs zitten verschillende plekken waar je een speciaal voertuig kan kopen door in een icoontje met een slotje gaan staan en op kruisje te drukken. als je een bepaalde missie hebt uitgespeeld, welke weet ik niet meer, komt er te staan dat er bij 'beach side hotel' nu ook zo'n icoontje staat en dat je daar dus een voertuig kan kopen, maar ik kan deze plek niet vinden. weet iemand waar hij staat?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...