Jump to content

welke cijfer zal je voor gta vice city stories


jorrit

geef hier de cijfer op.  

60 leden hebben gestemd

  1. 1. wat is de cijfer?

    • (hoger dan een 10) als gta vice city stories uit is koop ik hem gelijk!
      25
    • 10
      10
    • 9
      9
    • 8
      7
    • 7
      1
    • 6
      1
    • 5
      0
    • 4
      1
    • 3
      0
    • 2
      0
    • 1
      0
    • (lager dan 1) saai, ik koop hem niet!
      2


Recommended Posts

Ik geef ook een 8, waarom geen 10? Omdat het weer vice city is, ze hadden evengoed een nieuwe stad kunnen maken, naar mijn weten is r*leeds nu niet met andere games bezig. Maar een 8 is natuurlijk heel goed, en ik geef deze 8 omdat het toch mooi is dat ze al zo ver staan met de UMD discs. Want wat ik allemaal heb gehoord wat in vcs komt is toch echt wel HEEL veel.

Zelf ga ik vcs niet bij de release kopen, omdat ik geen psp heb. Ik wacht wel op de ps2 versie, die naar mijn weten wel gaat komen! Ikzelf denk dat ze vcs nu weer zogezegd psp only maken, en dan rond Januari hem weer gaan aankondigen op de ps2.

gta-freak2 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LucasV

    6

  • Advancegta

    3

  • BangBros

    3

  • kneef

    2

Ik heb op '10' gestemd. Eigenlijk zou ik op '(hoger dan een 10) als gta vice city stories uit is koop ik hem gelijk!' moeten gestemd hebben maar ik wil eerst weten op welke firmware GTA Vice City Stories zal draaien. Als hij hoger is dan 2.7 wacht ik namelijk nog wat om hem te kopen, of ik koop hem, en wacht om hem te spelen :puh:. Klinkt gek, is het niet? Maar er zit natuurlijk een reden achter. Zoals sommigen hier weten werk ik mee aan 'WikiGTA', waar ik me vooral richt op het Liberty City Stories gedeelte. Ik beschrijf de (zij)missies en plaats er ook graag wat screenshots bij. Om screenshots te kunnen maken heb je de CheatDevice nodig. Hiermee kan je ingame screenshots (en filpjes) maken van LCS, als je een niet-gepatchte versie van LCS hebt en Firmware 2.00 tot en met 2.60 op je PSP. Ik wil dus eerst het LCS gedeelte wat afwerken zodat ik vervolgens (eventueel) mijn firmware kan updaten om Vice CIty Stories te kunnen spelen.

Wat jij kunt doen is je psp downgraden en dan met devhook firmwire 2.6 EN firmwire 2.81 EMULEREN.

Dan kan je en gta vcs spelen en je hebt de cheatdevice

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op '10' gestemd. Eigenlijk zou ik op '(hoger dan een 10) als gta vice city stories uit is koop ik hem gelijk!' moeten gestemd hebben maar ik wil eerst weten op welke firmware GTA Vice City Stories zal draaien. Als hij hoger is dan 2.7 wacht ik namelijk nog wat om hem te kopen, of ik koop hem, en wacht om hem te spelen :puh:. Klinkt gek, is het niet? Maar er zit natuurlijk een reden achter. Zoals sommigen hier weten werk ik mee aan 'WikiGTA', waar ik me vooral richt op het Liberty City Stories gedeelte. Ik beschrijf de (zij)missies en plaats er ook graag wat screenshots bij. Om screenshots te kunnen maken heb je de CheatDevice nodig. Hiermee kan je ingame screenshots (en filpjes) maken van LCS, als je een niet-gepatchte versie van LCS hebt en Firmware 2.00 tot en met 2.60 op je PSP. Ik wil dus eerst het LCS gedeelte wat afwerken zodat ik vervolgens (eventueel) mijn firmware kan updaten om Vice CIty Stories te kunnen spelen.

Wat jij kunt doen is je psp downgraden en dan met devhook firmwire 2.6 EN firmwire 2.81 EMULEREN.

Dan kan je en gta vcs spelen en je hebt de cheatdevice

Hoe kun je 2.8 downgraden dan? Ik weet dat je alle firmware kunt downgraden, behalve 2.8 en 2.81. Ik dacht dat deze nog niet was gehacked.

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

Nee 2.8 is inderdaad neit te downgraden.

en wat jij zegt van firmwire 2.8 is neit gehacked dit is wel zo alleen kunnen ze hiermee niet de benodigde kernal acces voor het down en upgraden verkrijgen.

Maar voor iedereen tot en met 2.71 is het mogelijk en cheatdevice en gta vcs te hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Maar voor iedereen tot en met 2.71 is het mogelijk en cheatdevice en gta vcs te hebben

Eh... Voor 2.7 en 2.71 kan het ook niet.

hiermee bedoel ik dat je met 2.71 je psp moet downgraden en dan met devhook en Dan kan het wel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef ook een 8, waarom geen 10? Omdat het weer vice city is, ze hadden evengoed een nieuwe stad kunnen maken, naar mijn weten is r*leeds nu niet met andere games bezig. Maar een 8 is natuurlijk heel goed, en ik geef deze 8 omdat het toch mooi is dat ze al zo ver staan met de UMD discs. Want wat ik allemaal heb gehoord wat in vcs komt is toch echt wel HEEL veel.

Zelf ga ik vcs niet bij de release kopen, omdat ik geen psp heb. Ik wacht wel op de ps2 versie, die naar mijn weten wel gaat komen! Ikzelf denk dat ze vcs nu weer zogezegd psp only maken, en dan rond Januari hem weer gaan aankondigen op de ps2.

gta-freak2 :cya:

Hier twijfel ik wel aan je zegt wel weer vc maar zoals je overal hoort het is heel anders het is groter,ze zijn

in het spel aan het bouwen,trailerpark,... :)

Het zal denk ik wel veel groter en aangenamer zijn dan vc

ontopic: Ik gaf een 10 _O_

EDIT:Ging VCS niet uitkomen op de PS3??

Cencicodis

Bewerkt: door Cencicodis
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb em een 9 gegeven omdat het spel me erg leuk lijkt en het er voor de psp ook goed uit ziet. De enige dingen die ik niet goed vind zijn de slechte AI (volgens een aantal previews) en een baar fouten in het spel die je op de screenshots al kan zien. Die 9 is wel mijn voorlopige cijfer, want ik heb het natuurlijk noch niet gespeeld :-( .

@ lgast: hij komt niet op de PC en waarschijnlijk ook niet op de PS2.

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

Een 6... Waarom? Ik vind dat er weer een grote gta moet komen die compleet anders is dan al zijn voorgangers en de wereld versteld doet staan met de vele nieuwe opties en het niet met enig ander gta spel vergelijkbaar gebied. Naar mijn mening voldoet VCS niet aan deze beschrijving en krijgt dus een 6 van mij.

In afwachting van GTAIV, Moonbeam

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...